|
Onofficial Innercity Line-up!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Hieronder staat de onofficiële "Sensation" line-up van Innercity, wat een bagger line-up, als je tenminste kijkt naar de Mainstage, dat zij ntoch geen namen die je op de mainstage neerzet........Daft Punk zegt al genoeg lijkt mij
wat vinden jullie ervan??
Mainstage:
Michiel de Hey
DJ Jean
Daft Punk
Push
Marco V
Techno:
Miss Djax
Adam Beyer
Speedy J
K-Cee
Richie Hawtin
Progressive:
Tiesto
Remy
Seb Fontaine
Danny Howells
Eric Denz Da Denz
Club:
Benny Rodriguez
Dimitri
100% Isis
Marcello
Soul Providers
Hardhouse:
Lisa Lashes
Dana
Jon the Dentist
DJ Scot Project
Mauro Picotto |
|
|
| Optimus Trance |
Hoezo "Sensation" line up van Innercity???
En ik vinnem wel goed hoor, damn, Mauro Picotto, Dj Scot Project, Dana, Lisa Lashes (die hebt toch van die lekkere tieten?:D), Tiesto, Marco V, Remy, Michel de hey....
naja, laten we maar eerst w8en op de officiele line up...:D:D:D
Oh ja enne....Daft Punk..... " One More Time!!!" hehehe |
|
|
| TimeportE |
| tiesto, marco v, push, mauro, seb fontaine, miss djax w000000000ttt!!!!! alleen main stage is beetje tegenvaller maar tjee de rest is FATT!!.. vind ik dan he, maar wie de rest van de unofficial line-up niet VET vindt vind ik GEK!!.. TIESTO TIESTO TIESTO... HEHE :D:D:D |
|
|
| M5 |
mauro picotto.....whewhe!! :)))))
techno zaal ruled ook btw....:) |
|
|
| Bouma-Bros |
Blik, hoe kom je aan deze info?? Lijkt me zeeeeeer onwaarschijnlijk deze line-up. Tiesto zal niet draaien op Innercity, dat zowieso.
Sido |
|
|
| Jukx |
Ja ik vind deze line-up eigenlijk ook een beetje te mooi om waar te zijn eigenlijk!! OMG!
Had eigenlijk een beetje mn twijfels over Innercity, maar nu ik die line-up heb gezien ben ik bang dat ik er toch weer heen zal gaan! :)
Zo slecht is die mainstage toch helemaal niet joh???
Daft Punk lijkt me best wel interessant eigenlijk! Weer is wat anders dan een Johan Gielen of Marco V. Michel de Hey is ook altijd zeeeer relaxed. En dan heb je nog Push, Marco V en Jean... nou dat zijn toch ook djs die de gemiddelde TA'er aanspreken toch?
De specifieke muziekstromingen zijn toch ook redelijk tot goed vertegenwoordigd? vooral de technoooooo! Speedy J, Richie Hawtin, Adam Beyer en Miss Djax!! woohoo! :eek::eek::eek:
Maarja, wat ik al zei... we moeten eerst maar afwachten of deze line-up wel klopt. |
|
|
| DJ_Siesta |
WAAR ZIJN FERRY CORSTEN & ARMIN VAN BUUREN
voor de rest wel leuke line up, maar dat valt me zwaar tegen dat zij er niet zijn |
|
|
| Flippe |
Hardhouse:
Lisa Lashes
Dana
Jon the Dentist
DJ Scot Project
Mauro Picotto
Oook niet verkeerd dacht ik zo
Picotto = altijd lekker stampen! |
|
|
| blighty |
Hoi iedereen,
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Blik, hoe kom je aan deze info?? Lijkt me zeeeeeer onwaarschijnlijk deze line-up. Tiesto zal niet draaien op Innercity, dat zowieso.
Sido |
Precies, dat was het eerste wat ik dacht toen ik de "line-up" bekeek. Tijs draait niet meer voor ID-T (groot gelijk) dus dat klopt al niet.
Greetz,
Blighty |
|
|
| Blik |
ik heb zo m'n contacten :p
het stond ergens in de music discussion, maar het is dus unconfirmed |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Blik
ik heb zo m'n contacten :p
het stond ergens in de music discussion, maar het is dus unconfirmed |
gelukkig maar, dan ister tenminste nog een kans dat ferry en armin komen |
|
|
| Little Theseus |
Oja, dan moet dus Jean of Michel de Hey de cd opnemen... tot nu toe was het namelijk elk jaar een nederlander...
Volgens mij gaat die line-up nog drastisch veranderen, het klopt van geen kant!
En als die hardhouse-line up zo blijft staan ben ik alleen maar DAAR te vinden!!! ff wat kuilen in de grond stampen in de rai :) |
|
|
|
|