return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Amerikaanse vergeldingsacties
View this Thread in Original format
Little Theseus
Ik zag net op tv dat er over enkele ogenblikken een extra journaal wordt uitgezonden, dus ik dacht laat ik maar op teletekst kijken wat er is, en ja hoor: Amerika heeft aanvallen gepleegd op Afghanistan.
Wat is jullie mening over het feit dat Amerika op zulke manier zijn macht wil tonen en wraak wil nemen?
Ik vind het begrijpelijk maar je moet geen kwaad met kwaad bestrijden... Tenminste niet altijd :)
Optimus Trance
ja man, ik ging naar beneden om Studio Sport te kijken, ziew ik CNN op Ned2. WTF!!

Naja, t zijn vergeldingsacties....ik sta er wel achter... ze moeten die Bin Laden toch op de een of andere manier aanpakken. En volgens de VS is dit de beste manier. Ik zie t ook niet , zoals velen t wel zien, als de Westerse wereld vs. de Islam, tis gewoon een actie tegen werledwijde terrorisme.
raoel
Ik denk dat amerika dit gewoon moest doen.

Want dit konden ze niet op zich laten zitten. En de alle wereldleiders staan er achter. En de Taliban moet gewoon kapot gemaakt worden.
TranceFool
Ja, het was te verwachten, maar als zoiets gebeurd is het toch altijd ff schrikken. Hopen dat het een beetje vlotjes verloopt en dat er niet met biologische wapens wordt gesmeten ofzo.
Dj Lex
Ja nou ja ik vind het terecht. Ze doen het nog netjes, Ze gooien medicijnen en voedselpakketen morgen in Afghanistan, zodat de gewone burgerbevolking niet getroffen wordt en Wat iemand hierboven zei over Osama, die pakken ze hier niet mee hoor, met deze acties schakelen ze de bases van de Taliban uit
Blik
ik ben het er mee eens, als ze niks doen is dat een vrijbrief voor andere terroristen om aan te vallen
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Lex
Wat iemand hierboven zei over Osama, die pakken ze hier niet mee hoor, met deze acties schakelen ze de bases van de Taliban uit

nee, ik zei AANpakken, dus ik bedoelde zijn tenten en kamelen enzo:D en niet hemzelf
Miss Proximus
wordt jij er nou ook zo moe van Theseus?
en die amerikanen (omg..wat heb ik een hekel aan dat volk zo langzamerhand) spreken zichzelf allemaal zo ontzettend tegen.....we gaan morgen bombarderen - o nee, toch overmorgen - o, wacht...misschien kunnen we beter wat meer geld in de spionagediensten steken - o, nee! de eerste bom staat al klaar - o wacht s, geweld is niet goed, want we zijn een democratie - maar..maar.."ok president..druk maar op het rode knopje"

lol....das mijn idee van amerikaanse communicatie :D
Blik
ok, om mijn zeer korte post wat meer kracht bij te zetten:

voor iedereen die er tegen is, wat moeten ze dan doen, ze hebben de taliban voor een keuze gesteld, jullie helpen ons met de strijd tegen het terrorisme of jullie zijn tegen ons, de amerikanen hebben genoeg bewijzen geleverd dat Osama Bin laden het heeft gedaan, maar de taliban heeft niks gedaan, in andere woorden, ze zijn tegen Amerika en de rest van het westen.

laten we ook even niet vergeten dat er meer nederlanders zijn vermoord in de WTC-ramp dan bij de vuurwerkramp van Enschede, Engeland had enkele honderden doden bij de WTC-ramp. Wat zou jij doen als regering van een westers land als jou dat zou overkomen, 80 % procent van de Amerikaanse bevolking vind dat ze moeten aanvallen....... wat doet bush dan, hij slaat toe, en hij doet het goed. Hij valt geen burgerdoelen aan, hij valt de terroristenkampen aan en hij valt de militaire bases van de taliban aan, in kabul heeft hij de elektriciteitsvoorziening kapot-gebombardeerd

ik vind dus eigenlijk dat de taliban het zelf heeft veroorzaakt, als eerste hebben ze Osama Bin laden onderdak verleend, en als hij een aanslag laat plegen, leveren ze hem niet eens uit als er bewijzen genoeg zijn dat hij het is geweest, kortom

let's bomb the ******
ampburner
k zat naar CJ Bolland - the Prophet te luisteren toen ik het op TV zag...toeval? :eek::eek: ;)

Miss Proximus
Dan wil ik graag weten welk bewijs....
Sandman
Volgens Kok en alle andere leiders van de Eu, zijn de bewijzen die er zijn dat Bin laden achter de actie zat. In dat geval zul je ze wel moeten geloven.

Dus bombarderen die hap.

Sandman
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement