return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
[13-11-2004] XtraLarge 2nd Birthday Party - XL, Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Ik kom! RV is God! Theesaus & Frans moeten ook gaan!:cool:


ennuh, de website van Daviraz is toevallig de startpagina van SnuugLe!:haha:


Daviraz???? Wat is dat?
Die foto btw JP heb je op 100 meter van mijn huis gemaakt volgensmiJ :D

En wat is dat Sjinees, kan je ineens weer feesten? Heb je weer geld?
Niet zeggen dat dit je 'niets kost en dus weer kan feesten', want je had vele malen al eerder mee kunnen gaan op mijn gastenlijst plaatsen, apekop!
Betekent dit dat je weer vaker mee gaat feesten????

RV, komen d'r nog meer boekingen aan van je? Of is dit nu even eenmalig?
Optimus
wie zegt dat ik op de gastenlijst meega...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Daviraz???? Wat is dat?


Goed kijken Bram :happy2:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
wie zegt dat ik op de gastenlijst meega...


Tuurlijk doe je dat gek, lul er maar omheen :D
Je moet gewoon weer meegaan, is gezellig!
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tuurlijk doe je dat gek, lul er maar omheen :D
Je moet gewoon weer meegaan, is gezellig!


kom jij dus ook snug?
jp
Chinezen hebben geen gastenlijst nodig, een container is meestal voldoende om binnen te komen
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
kom jij dus ook snug?


Met meegaan bedoelde ik meer 'algemeen naar feesten' voor Sjinees, maar maybe kom ik ook ja. Ik heb nl Deep Dish afgezegd de 23ste, de twee weekenden daarop heb ik ook al plannen (zonder houseparties). Dus het mag dat weekend van 12-13 november wel weer een keer.

Een jointje roken in de XL is nooit verkeerd met ome RV en tante Donna & schoothondje Sjinees! :p :stongue:
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Met meegaan bedoelde ik meer 'algemeen naar feesten' voor Sjinees, maar maybe kom ik ook ja. Ik heb nl Deep Dish afgezegd de 23ste, de twee weekenden daarop heb ik ook al plannen (zonder houseparties). Dus het mag dat weekend van 12-13 november wel weer een keer.

Een jointje roken in de XL is nooit verkeerd met ome RV en tante Donna & schoothondje Sjinees! :p :stongue:


that's the spirit soldier! :D
eieregooie
quote:
Originally posted by DjRV
Daviraz


LOL :toothless Ik zie die gast echt elke week en t blijft een figuur apart... Om over zen mokkel maar niet te spreken :p Verder niet onaardig ofzo trouwens :)

Overigens is zijn echte website ook nog wel de moeite van het bekijken waard :D

www.djdaviraz.com
DjRV
quote:
Originally posted by eieregooie
LOL :toothless Ik zie die gast echt elke week en t blijft een figuur apart... Om over zen mokkel maar niet te spreken :p Verder niet onaardig ofzo trouwens :)

Overigens is zijn echte website ook nog wel de moeite van het bekijken waard :D

www.djdaviraz.com


waar de zie je die dan? tis niet alsof jij elke week naar de sportschool gaat toch?:P

daviraz in full effect



Donna
erg erg erg
franzelare


waarom is het nou gelijk met ILT

verzet dat feest eens!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement