return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
[13-11-2004] XtraLarge 2nd Birthday Party - XL, Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjRV
quote:
Originally posted by franzelare


waarom is het nou gelijk met ILT

verzet dat feest eens!


of je gaat gewoon niet naar ILT:)


andere mogelijk is dat je een ticket koopt naar isreal en mee gaat op 30 october :D
Optimus
vertel:D
DjRV
op 30 october draai ik op een afterparty in tel aviv
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
op 30 october draai ik op een afterparty in tel aviv


Dan moet je niet draaien:
Levithian - We'll tear your soul apart
Traffic van Tiesto kan ook niet echt met al die autobommen....
James Holden - One for you kan ook verkeerd worden opgevat....

Laat maar , te flauw, ik moet teveel zoeken :) Lukt niet echt... Moet maar gaan pitten.


Maar Ruub: wel vet!! Via basicbeats / blacky etc geregeld?
eieregooie
quote:
Originally posted by DjRV
waar de zie je die dan? tis niet alsof jij elke week naar de sportschool gaat toch?:P


Haha, nee niet bepaald :p

Kzie em altijd op zaterdag in me platenzaakie :)
DjRV
*bump* :D
Optimus
iek ben erbie:D


Zal ik mijn spandoek "RV JE BENT MIJN NR.1"meenemen? Dan moet Donna wel de andere kant meenemen zodat zij hem kan meeslepen naar de andere kant van de zaal... Of zal ik een shirt aantrekken met "RV's ANGEL"?:D Of gewoon weer dat oude shirt met OMG I DIE?

Owja, hoelaat draai je?:)
New Wave
of : 'RV, YOU ARE MY PORNSTAR'
DjRV
quote:
Originally posted by Optimus
iek ben erbie:D


Zal ik mijn spandoek "RV JE BENT MIJN NR.1"meenemen? Dan moet Donna wel de andere kant meenemen zodat zij hem kan meeslepen naar de andere kant van de zaal... Of zal ik een shirt aantrekken met "RV's ANGEL"?:D Of gewoon weer dat oude shirt met OMG I DIE?

Owja, hoelaat draai je?:)


hoe laat weet ik niet, ik weet wel dat ik waarschijnlijk de 13de mijn eerste productie i.s.m Progression / Oddysee zal draaien,dus zet je digitale camera's op stand video maken :D
Optimus
ff stiekem recorden:D

DjRV
nieuwsbrief XL:

Big 2 Year Anniversary Xtra Large
Feest: Xtra Large
Datum: 13 november 2004
Organisatie: XL
Lokatie: Kingdom the Venue
Stad: Amsterdam

In November bestaat Xtra Large al 2 jaar! En dat moet goed gevierd worden met een groot feest. Voor dit geweldige jubileum van 2 jaar gaat Xtra Large het extra groot aanpakken. Op Zaterdag 13 november heeft XL een groot aantal dj’s staan die jullie allemaal kort even zullen verwennen met hun selectie van de beste platen van de laatste 2 jaar. Uiteraard zullen deze platen je niet geheel onbekend in de oren horen. Dit wordt volop genieten voor iedereen die de laatste 2 jaar XtraLarge heeft bezocht! Als extra verassing voor alle partypeople die ons trouw elke week of meerdere malen per jaar bezoeken, heeft het XL Management besloten om op deze avond de Warehouse Room te openen. Er zal voor de 2e keer dit jaar (Xtra Orange) gebruik worden gemaakt van de nieuwe zaal van de club (de naastgelegen voormalige bowlingzaal). Dit betekent dat dit een knallende party gaat worden waar zo’n 3000 man kan feesten.

In de 3 grandioze zalen zal flink uitgepakt worden met vette visuals en xtra geluid en licht. Zij zullen worden ingericht met spectaculaire decoratie en te gekke decorstukken. Ook heeft het entertainmentteam een geweldig en originele act in elkaar gezet om het feest compleet te maken. In de Main Room zullen alle Xtra Large favorieten te weten Spider, The Freak, Gabriel, Maron, DjRV en Astrid de hele zaal op hun kop zetten! Al hun lekkerste trance, progressive, techno en energieke Tech-trance platen van de afgelopen 2 jaar zullen de revue passeren.

De Warehouse Room zal omgetoverd worden in een Groovy Trance en Club zaal, waar het tevens zal oplopen naar de hardere stijl. De dj’s Melvin Warning, Richard, DaViraz, José, Ferry Nice en M.A.B. zullen lekkere en vernieuwende beats laten horen die heerlijk ritmisch klinken. Vergeet niet dat deze zaal geheel verbouwd is naar een Warehouse, om je toch nog even terug te laten wanen naar de vroegere Houseparty’s in menige graansilo’s. Deze zaal heeft ook met recht de naam Warehouse verdient, met zijn capaciteit van 1500 man. XL is dan ook trots om op deze avond de Warehouse toegankelijk te maken voor dit grote evenement.

In de Lounge Room 3 zullen al de dj’s draaien die de afgelopen 2 jaar in de Lounge met veel genot hebben gedraaid. Seth Mitchell, Wanka, Salaam en Marc van Bekkum weten hoe ze de sfeer in de lounge hoog moeten houden met heerlijke lounge, sexy groove en funkyhouse beats



lineup is iets verandert
Donna
Lieve TA vriendjes,komen jullie pleaseeeee,pretty pleaseeeee saampjes met mij naar Ruubje luisteren,dan gooien we daarna saampjes fijn een paar kisten rotte tomaatjes naar Davira's of pick 1 out,FUN!!!!:D

Dusssss kommmmop,we gaan gewoon met zn allen ff lekker relle,zijn we goed in,van mijn part komen jullie allemaal eerst bij me eten,en daarna fijn op gastenlijst naar binnen en de boel ff op zn TA's overnemen :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement