|
[13-11-2004] XtraLarge 2nd Birthday Party - XL, Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Magicbas |
Ik zal er zijn :)
Misschien dat ik een paar van jullie herken, zoniet...ik sta te kwijlen in de buurt van de Dj booth :P
Succes Ruben! |
|
|
| Optimus |
Het was echt super weer!!!! Hier kan ik weer een paar maanden op teren:D
Heerlijke setjes van RV en Astrid!
+ de nieuwe track van RV
+ Fixation:eyes:
+ de pogingen van Donna en mij om tracks te ID-en:haha:
+ RV
+ Donna
+ RV die nieuwe groupies krijgt
+ Ik ben nog steeds zijn no. 1 fan/groupie
+ Ik mag zelfs zijn platentas dragen:D
+ ruimte op VIP podium
+ Astrid
+ Street Spirits
+ Direkt Dizko
+ de snode plannen van Donna m.b.t. Armin en José:stongue:
+ Magicbas en aanhang gemeet:stongue:
+ ik ben fan van Boris en Boozywoozy
+ we zijn wel vergeten te theeën:(
+ ik heb buikpijn van het lachen gekregen:D
Ben nu moe en ga nu slapen:D Bedankt voor de lift, lieve mensen  |
|
|
| Magicbas |
Haha supersjinees :D
Ik vond echt helemaal geweldig, DjRv draaide lekker opzwepend met veel classics (Spice of knowledge!!) en zijn nieuwe track!
Daarna ging Astrid even inzakken, maar na 45 minuten pakte zij het tempo ook weer op en stond ik lekker te stuiteren achter op de vip ruimte :)
Ik heb genoten, volgende x nog maar is naar XL hehe
Nu helaas mn bed maar uitgegaan omdat eindhoven toch nog wel een stukkie rijden is (DjExpo!) :rolleyes:
Bedankt voor de moeite en de lekkere set RV!:happy2: |
|
|
| Donna |
ja,de thee vergeten,had r echt vet trek in,kwam tulijk door dat gemeuk met die tassen zooi:p
Was trouwens dikke lol om door die fiks bedrugde kudde te lopen met die tassen,alsof je van mars komt :D
T was gezellig op t vipdeck,k dacht zelfs dat t publiek niet AL te bagger was,naja dat was dus gezichtsbedrog of selectief waarnemen,dunno maar kep net de foto's van de fotomeneer gezien en t was beswel VEEL bagger:toothless
Magoed,wij hebben er geloof ik nie veel last van gehad,vip is echt DE uitkomst,plus t feit dat Ruubster een dik lekkere set heeft gedraaid en daar gingen we voor uiteindelijk.
ERG leuk dat er mensen van TA (plus aanhang:))aanwezig waren,en sjaaaaa tuurlijk blijft daar t feit dat sjineesje gewoon komt om me gek te maken,lukt m ook aardig daar nie van,maar zonder is net weer niet compleet,volgende keer crash je hier maar ofzo als je alleen gaat,want gezellig is t altijd weer,vette hug 4 you! |
|
|
| DjRV |
| sjinees en magicbas,top dat jullie der waren,was errug gezellig! |
|
|
| DjRV |
01 ID - ID
02 Arrakis - Spice
03 DJRV vs Oddysee - ?
04 Airwave - Boredom
05 Andy Ling - Fixation (Airwave Remix)
06 Agnelli & Nelson - Hudson Street
07 The Thrillseekers - Synthesia 2004 (Ferry Corsten Mix)
08 Orkidea - Requim
09 Kings Of Clubs - Revelation (Airwave Remix) |
|
|
| Shadow |
| wilde even mijn complimenten geven aan RV. Heb je nog nooit live horen draaien. Wel een boel sets van je op mp3, en die zijn altijd erg goed. Afgelopen zaterdag draaide je echt top. Ook al was het maar een uur, heb heel het uur samen met mijn vrouw staan te springen. Ben nog niet vaak dj's tegen gekomen die geen 1 slecht nummer draaien :-) Astrid daarna was een heel stuk minder en we hielden het dan ook al vroeg voor gezien. Maar dankzij jou toch een topavond gehad. Bedank! |
|
|
| franzelare |
ik heb dus wel weer wat gemist :(
sorry ILT ging ff voor, volgende keer probeer ik er weer bij te zijn!
hoop dat sjinees wel de likjes namens mij heeft doorgegeven :) |
|
|
| Original |
| quote: | [B]Originally posted by DjRV[B]
01 ID - ID
02 Arrakis - Spice
03 DJRV vs Oddysee - ?
04 Airwave - Boredom
05 Andy Ling - Fixation (Airwave Remix)
06 Agnelli & Nelson - Hudson Street
07 The Thrillseekers - Synthesia 2004 (Ferry Corsten Mix)
08 Orkidea - Requim
09 Kings Of Clubs - Revelation (Airwave Remix) |
Wel mooi om te zien dat je ook wat oudere nummers draaid (voor mij classics in dit geval), alleen jammer dat ik de tent zelf de laatste tijd erg achteruit vind gaan. Was vroeger een regelmatige bezoeker. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Shadow
wilde even mijn complimenten geven aan RV. Heb je nog nooit live horen draaien. Wel een boel sets van je op mp3, en die zijn altijd erg goed. Afgelopen zaterdag draaide je echt top. Ook al was het maar een uur, heb heel het uur samen met mijn vrouw staan te springen. Ben nog niet vaak dj's tegen gekomen die geen 1 slecht nummer draaien :-) Astrid daarna was een heel stuk minder en we hielden het dan ook al vroeg voor gezien. Maar dankzij jou toch een topavond gehad. Bedank! |
Tof dat je er was! Kan me alleen niet herinneren dat ik je op de lijst heb gezet,stuur volgende keer ff een mailtje en dan regelen we dat. |
|
|
|
|