return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
איזה מוזיקה היוצרים והדיג'יים המפורסמים שומעים באוטו\בבית!?
View this Thread in Original format
Shahar
חשבתם פעם איזה מוזיקה טייסטו שומע באוטו? או איזה מוזיקה ארמין שומע בבית שבא לו לשבת על בירה?
(חוץ מהפרומואים שהם מקבלים ושומעים...)
איזה סגנונות הם שומעים לדעתכם?
הכי הגיוני לחשוב שהם שומעים רק טראנס וכל החיים שלהם זה טראנס...אבל אנלא בטוח שזה שהם יוצרים או מנגנים טראנס אומר שהם שומעים ר-ק טראנס...
markfeldman
מה עם רוק ?
Rising
אני יודע שביומולדת של ארמין הוא הוציא את הפטיפונים לגינה וניגן להם שם האוס
סטייל טים דלוקס בשביל הסבבה..


וגםהגיוני שכל אחד ישמע את האמנים שהוא הושפע מהם כמו מייק למשל הושפע רבות מדיפאש מוד...
אז סביר להניח שזה מה שהוא שומע (אלטרנטיב רוק)
KosmiK-G8
אני בספק אם לטיאסטו בכלל יש זמן לנהוג באוטו
או לארמין זמן לשבת בבית ולא באיה מלון ולשתות בירה....

בכל מקרה..
מסכים עם אורן
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני בספק אם לטיאסטו בכלל יש זמן לנהוג באוטו
או לארמין זמן לשבת בבית ולא באיה מלון ולשתות בירה....

בכל מקרה..
מסכים עם אורן


יש להם אחי יש להם
הם מופיעים הרבה אבל אנלא מאמין שכ-ל לילה
יש להם בטוח שבועות שיש מרווח של יומיים שלוש

quote:
Originally posted by markfeldman
מה עם רוק ?


רציתי לשים..אבל הייתי בטוח שלא יצביעו לזה...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
יש להם אחי יש להם
הם מופיעים הרבה אבל אנלא מאמין שכ-ל לילה
יש להם בטוח שבועות שיש מרווח של יומיים שלוש



מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים
טיסה
חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה
יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות..

כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט
פרומואים לשמוע
ניהול של החברת תקליטים שלו
רבאק אין זמן לנשום בכלל
markfeldman
quote:
מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים
טיסה
חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה
יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות..

כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט
פרומואים לשמוע
ניהול של החברת תקליטים שלו
רבאק אין זמן לנשום בכלל


הלוואי עלינו !
DJ Alex E.
אין מצבש הם שומעים פופ
ובטח שלא היפהופ
וזה אני מוכן לחתום
יש מצב גדול לרוק,לקלאסית פחות
אני דווקא חשבתי בכיוון של צ'יל אווט ואמביאנט
Viber
טיאסטו יושב בבית ושומע איירון מידדן
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים
טיסה
חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה
יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות..

כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט
פרומואים לשמוע
ניהול של החברת תקליטים שלו
רבאק אין זמן לנשום בכלל


לא יודע לא חושב שהוא יסכים לנהל חיים ככה
עם כל הכבוד
אני מאמין שהוא מסדר לעצמו לפני זמן
עובדה שהוא יוצר טראקים....
אם לא היה לו זמן הוא לא היה יכול ליצור

eXeTik
טראנס כמו שאנחנו מכירים אותו היום התפתח בזמן האחרון, לפני זה היו סוגים שונים של מוזיקה אלקטרונית... שסביר להניח שהם התחילו שם.
תבין שלטייסטו, ארמין וכל החבורה הזאת מגיעים אלפי טראקים שאומנים שולחים להם... ניחוש שלי שהם מנצלים את הזמן באוטו ובבית למוע את הטראקים האלה
Shahar
quote:
Originally posted by eXeTik
טראנס כמו שאנחנו מכירים אותו היום התפתח בזמן האחרון, לפני זה היו סוגים שונים של מוזיקה אלקטרונית... שסביר להניח שהם התחילו שם.
תבין שלטייסטו, ארמין וכל החבורה הזאת מגיעים אלפי טראקים שאומנים שולחים להם... ניחוש שלי שהם מנצלים את הזמן באוטו ובבית למוע את הטראקים האלה


זהו שנראה לי שדווקא בגלל שכל הזמן הם צריכים לעשות את זה נראה לי שדווקא את הזמן הפנוי שלהם הם מנצלים לדברים אחרים ולאו דווקא לעבודה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement