return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
[19-11-2004] Everybody Again (Sander Kleinenberg 5 hour set) - Rechter, Eindhoven
View this Thread in Original format
Divine9
Area 1: Sander Kleinenberg (5 hour set)
Area 2: Dj Remski, De La Sarge.

Entree: 10 euro.

kort maar krachtig, grt
Disney
Hier ga ik bij zijn!!!

:D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Disney
Hier ga ik bij zijn!!!

:D


Ik niet!!!

:p
Disney
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik niet!!!

:p


Eindhoven ben je zo!
SnuggLe
Ik ga ook niet! :D
Wacht wel weer op een 'echte' Everybody.
Frankisback
te zijn ze gek eindhoven mij te ver weg

doe gewoon den haag lekker dichtbij en super geluid in 't Paard
basvh
:rolleyes:



tssss voor elk leuk feestje in de randstad moet ik soms uren reizen. Dus waarom zou jij dat niet kunnen dan?
SnuggLe
Als je in de randstad woont ben je verwend, en ga je geen ing 3 uur reizen als je iedere week een leuk feest in de buurt hebt. Dus de provincie.

I know dat je gelijk hebt, maar toch heb ik ook gelijk, er is hier genoeg te doen.
Three 'O Three
quote:
Originally posted by basvh
tssss voor elk leuk feestje in de randstad moet ik soms uren reizen. Dus waarom zou jij dat niet kunnen dan?


En voor elk leuk feestje buiten de randstad moeten wij uren reizen ;) Dat kunnen wij wel, maar zoals Bram zegt hoeven we niet en willen we dat niet altijd:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als je in de randstad woont ben je verwend, en ga je geen ing 3 uur reizen als je iedere week een leuk feest in de buurt hebt.


Als iemand uit de 'Randstad' begint te zeiken dat ie voor alle leuke feestjes zo ver moet reizen, dan mag je gaan zeiken. Op deze manier gaat het volgens mij meer over je eigen ongenoegen dat je zo veel reistijd kwijt bent.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Als iemand uit de 'Randstad' begint te zeiken dat ie voor alle leuke feestjes zo ver moet reizen, dan mag je gaan zeiken. Op deze manier gaat het volgens mij meer over je eigen ongenoegen dat je zo veel reistijd kwijt bent.


Lijkt nu net of je zegt dat ik zeik :)
Maar inderdaad Dave, had het niet beter kunnen zeggen. In de Randstad is er gewoon een overvloed aan feesten, dus daarom hoef je 'de deur bijna niet uit' om het zo te zeggen. Basvh heeft op zich wel gelijk hoor, zij moeten veel verder reizen, maar in de randstad ben je gewoon verwend. Heck, ik kom bijna Den Haag niet meer uit! :D :D
Dat heb je als je de Exposure hebt (Anthony Pappa, James Holden, Chris Fortier, Jocye Mercedes, Satoshi TOmmie, Ozgur Can) en Everybody (Sasha, Deep Dish, Remy, Ronald Klinkenberg, Stef Vrolijk, ontelbare keren Sander Kleinenberg) en het Paard van Troje zelf (James Zabiela, Stanton Warriors, Nick Warren).
Vergeten we nog die trance in de Asta enzo en dikke techno op Integrate............ :)

Dus..........ik vermaak me hier PRIMA!
Den Haag is gewoon housestad numero uno!

tijs08
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik niet!!!

:p


Top!!

gezellig man, ik ook niet! Veel te ver weg ;) :p
Three 'O Three
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lijkt nu net of je zegt dat ik zeik :)


Dat was niet het opzetje van mijn verhaal. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement