|
20 november 2004: Highlite IV, Kortrijk
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
...met yours truly van 3u tot het einde (verwacht 5u)
Twee rooms :
Room 01: Techno
---------------
1. Kemiko Surimi (Polarise.be, Guest Fuse)
2. Stez (Highlite, Evolv)
3. Cause & Consequence (Live Performance)
4. Cyrix (I Love Techno Outdoor, Kozzmozz, Fuel)
5. Stanny Franssen (Genetic Records)
6. ManOne vs. Moodi (Highlite, Footworxx)
Room 02: Hardtrance
-------------------
1. Pheatus vs. Moondust (Coolcast)
2. Moonwalker (Dance Radio)
3. Regi (Illusion, Lonely)
4. Sven Lanvin (Club System, Atmoz)
5. Wout (Illusion, Sylver)
6. Tcx (Transatlantic)
Meer info binnenkort op www.highlite-party.be
Het is te doen in Bouwcentrum Pottelberg, in Kortrijk dus. Er wordt niet gezaagd over "het is te ver", want als ge naar Holland kunt gaan feesten, kunde naar Kortrijk komen ook. Er kan ook 4 man mee met mij vanuit Antwerpen. |
|
|
| Buoyant |
| sorry no can do with that kind of line-up, aangezien ik tis te ver niet mag zeggen |
|
|
| Pumaz |
| Kewl dat je tussen zo'n namen staat (buiten Regi of course) :) |
|
|
| FUSyke |
| Lekkere line-up en Kortrijk is nie ver van Gent dus ik ben wss present:) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Buoyant
sorry no can do with that kind of line-up, aangezien ik tis te ver niet mag zeggen |
Sjah, hardtrance is nu ook niet direct mijn meest favoriete stijl, maar aangezien ik als laatste draai, neem ik aan dat ik ga afbouwen naar wat minder hard werk, en lekker stevig uplifting ga gaan. |
|
|
| Hydra |
Ik ga dan nekeer goeiendag komen zeggen Xilver. Ik zit in Kortrijk op kot en heb Highlite vorig jaar mee georganiseerd.
Voor de mensen niet bekend in kortrijk... pottelberg is super makkelijk te vinden vanaf de E17 gent - kortrijk. iedereen komen dus! :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Xilver
lekker stevig uplifting |
Thats the way:tongue2 |
|
|
| Pheatus |
hehe, nice! Highlite is al gepost op TA :) wOOOOt
lol, Xilver (collega van op Coolcast veronderstel ik?), aangezien ik samen met m'n collega de opwarming voorzie, had ik hetzelfde idee als jij (maar dan omgekeerd weliswaar :tongue2 ). Opbouwen maw...
Ik kijk er allesinds naar uit!
Be there!
Mvg,
Pheatus |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Er kan ook 4 man mee met mij vanuit Antwerpen. |
*raises hand*
Maar ik wil op tijd zijn om de Regi te zien hé! :p |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar ik wil op tijd zijn om de Regi te zien hé! :p |
Ik wist niet dat ge ook bij zijnen fanclub waard:D :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik wist niet dat ge ook bij zijnen fanclub waard:D :tongue2 |
Ben ik ook niet...
...ik zit in zijn stalk-club :toothless |
|
|
| Kaidreas |
oooooow I wanna see REGI
checked ff agenda......
normaalgezien kan ik dan. dus geen probleem als ik kan meecruizen |
|
|
|
|