|
[20-10-2004] Dutch DJ Awards - Cineac, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| jp |
http://www.dutchdjaward.nl| quote: |
Vanaf heden zijn de stembussen voor de Dutch DJ Award gesloten. Aanstaande woensdag 20 oktober worden de winnaars bekend gemaakt, tijdens de feestelijke Award-Ceremonie in CINEAC, Reguliersbreestraat 31-33, Amsterdam.
PROGRAMMA
20.00-21.30 DJ Marvin Grell
21.30-22.00 uitreiking Awards: grootste nieuwe talent, vakjuryprijs, publieksprijs
presentatie: Gert van Veen
uitreiking publieksprijs: Boris van der Ham (D’66)
22.00-23.00 DJ Marnix
23.00-24.00 Benjamin Bates
24.00-01.00 DJ Luna
De toegang is gratis, want er is slechts een zeer beperkt aantal kaarten beschikbaar. Dus kom vooral vroeg, want vol is vol. |
| quote: | Naast een publieksprijs zal de jury, bestaande uit toppers uit de dancescene, een award voor nieuw talent en de vakjuryprijs toekennen aan dj's. die volgens hun het meest voor de dance hebben betekend dit jaar. Was het vorig jaar Tiesto die de vakprijs in de wacht wist te slepen, dit jaar beloven bronnen rondom de Dutch DJ. Awards dat de prijs naar alle waarschijnlijkheid in andere handen zal vallen.
De awards zullen worden uitgereikt door Gert van Veen en Boris van der Ham van D66 |
Ik zou zeggen grijp je kans: lekker stoeien met de bobo's en de drank zal ook wel gratis zijn :D |
|
|
| ambs |
cocktailssssssssssssssss :disbelief
wie zou 'm winnen??? luna??? :p |
|
|
| jp |
| Armin komt denk ik ook hoor :happy2: |
|
|
| SnuggLe |
| Bah, Cineac is een ID&T tent :p |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by jp
Armin komt denk ik ook hoor :happy2: |
wie weet.... al die prijzen.... beetje stom :rolleyes: :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bah, Cineac is een ID&T tent :p |
Achjah DDA is ook door id&t in het leven geroepen :p |
|
|
| jp |
| Ok ben hier nu definitief aanwezig. Iemand anders nog? :) |
|
|
| eieregooie |
Hmm, misschien waag ik me er ook nog wel even aan :D
Hoe is t parkeren daar in de buurt? |
|
|
| SnuggLe |
| Neh, hou niet van bobo's etc. Allemaal mensen die komen om te kijken/niet om te dansen/alleen om foto's te maken. Niets voor mij. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Neh, hou niet van bobo's etc. Allemaal mensen die komen om te kijken/niet om te dansen/alleen om foto's te maken. Niets voor mij. |
Een echte danceliefhebber trekt zich daar niets van aan en geeft het goede voorbeeld :p
Hoop dat die Luna effe flink gaat raggen :wtf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Een echte danceliefhebber trekt zich daar niets van aan en geeft het goede voorbeeld :p
Hoop dat die Luna effe flink gaat raggen :wtf: |
Ja en een 'echte' danceliefhebber houdt ook van die takkeherrie van Luna :conf: :rolleyes: |
|
|
| jp |
| Ga je mond spoelen, vlegel :mad: |
|
|
|
|