return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
תקליטנים לעתיד שמו לב... וזה חשוב לכם :) המסיבה שלכם בפוסט הזה!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
פצצות אחי!!!
אני יתחיל לעבוד על סט...
זה משנה לך הסדר של השירים?
או שאתה פשות מקשיב למיקסוס?!?!!?
:):):):):)


בעיקרון
הבניה של הסט חשובה באותה מידה כמו רמת המיקסוס...
אני לא רוצה שסתם תזרוק לי טראקים
תנסה להעביר מסר דרך הטראקים שאתה בוחר
אולי איזה רגש או משהו כזה

ככל שהדמוים יגיעו אליי מהר
ככה העסק ייתקדם מהר יותר!
אז יאללה לעבודה!
Gil Shwarts
דרך אגב
אם זה יצליח...
כשתעלו לבמה בגובה 10 מטר מהקהל
אתם תראו פוווללל ציוד ומחשב...
אני הולך להרביץ שם הופעה חיה של הטראקים שלי ככה שתהיה לכם הזדמנות לראות מה אסטרל עושים בלייב :)
Dj-2TaLL
סבבה אחי אני מת לראות את זה אני יהיה שם גם אם לא תבחר אותי שיהיה ברור
:):):):):):):):):):):):)

ברור שאני לא סתם יזרוק טראקים...
ושלבנות סט זה חלק מהקטע...
אבל שאלתי אם אתם לא תסתכלו רק על הקטע של המיקסוס...
:):):):)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
סבבה אחי אני מת לראות את זה אני יהיה שם גם אם לא תבחר אותי שיהיה ברור
:):):):):):):):):):):):)

ברור שאני לא סתם יזרוק טראקים...
ושלבנות סט זה חלק מהקטע...
אבל שאלתי אם אתם לא תסתכלו רק על הקטע של המיקסוס...
:):):):)


אני ישים לב למבנה של המיקס
המפיק ישים לב למקסוס ולאיכות המיקסים... ואז הוא יבחר מה שהוא אהב
ואם הוא יאהב משהו... צפה להתפרסם בענק!
R-Yeah
תגיד אחי אפשר לשים לך את הסט באתר
ולתת לך את הלינק באופן אישי שיהיה פרומו בשבילך?
שמתי באתר שלי מיקסים שכול מיקס מיוחס לתקופה ושטיויות (אני איש רגיש :)

ואת הדיסק הבא שאני אעלה נראה לי שאני אשלח לך... זה דיסק של התחושה של סוף הקיץ והקקי שסובב אותנו

אהה והייתי רוצה את דעתך לגבי האתר שלי
http://photofile.ru/r-yeah/

cya
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by R-Yeah
תגיד אחי אפשר לשים לך את הסט באתר
ולתת לך את הלינק באופן אישי שיהיה פרומו בשבילך?
שמתי באתר שלי מיקסים שכול מיקס מיוחס לתקופה ושטיויות (אני איש רגיש :)

ואת הדיסק הבא שאני אעלה נראה לי שאני אשלח לך... זה דיסק של התחושה של סוף הקיץ והקקי שסובב אותנו

אהה והייתי רוצה את דעתך לגבי האתר שלי
http://photofile.ru/r-yeah/

cya


אין לי זמן להוריד סטים
אם אתה רוצה להופיע
תשלח לי דמו לכתובת שרשומה איפשהו בפוסט הזה...
אני יבדוק את האתר יותר מאוחר
Dj-2TaLL
שומע גיל שאלה לי אליך...
במידה ואני יבחר או בכל מקרה אחר שבו אני בא למועדון לתקלט עם דיסקים...
זה בעיה שכל הדיסקים צרובים?
conf: :conf: conf: :conf:
(שאלה אולי מוזרה אבל זה די מטריד אותי,
אני מקווה שלא יהיו בעיות עם זה)

ועוד דבר אני צריך להביא את האוזניות שלי נכון?
:):):):):)
DJ-Energy
חחחחחח... אחי אני מצטער להודיע לך
אבל לא נירא לי שמישהו יתן לך לתקלט עם דיסקים צרובים!!

:rolleyes:

בואנה תחשוב קצת, זה גם איכות גרוע לאללה!, וזה גם לא חוקי, אז תחשוב שאם יהיו שם ספונסרים גדולים הם ישימו לב לאיזה ציוד ודיסקים אתה מתקלט!!

אני הייתי מת להשתתף
אבל אין לי ציוד ואני לא הולך להביא לכם עכשיו מיקס עם
Traktor
כי אני יראה כמו איזה אחד מטומטם
אבל במילה אף פעם לא היה לי ציוד ולא עשיתי מסיבה
אז אם אני יעלה לבמה 10 מטר מול יותר מ1000 אנשים אני ישתין במכנסיים..

:)

בבצלחה לכל החבר'ה שמנסים להתקבל

ד"א - גיל, אני יוכל לבא למסיבה או שיש הגבלת גיל?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
שומע גיל שאלה לי אליך...
במידה ואני יבחר או בכל מקרה אחר שבו אני בא למועדון לתקלט עם דיסקים...
זה בעיה שכל הדיסקים צרובים?
conf: :conf: conf: :conf:
(שאלה אולי מוזרה אבל זה די מטריד אותי,
אני מקווה שלא יהיו בעיות עם זה)

ועוד דבר אני צריך להביא את האוזניות שלי נכון?
:):):):):)


בעיקרון אני מעדיף שאם כבר אתה מביא דיסקים צרובים
שים עליהם איזה מדבקה טובה שלא יידעו שהם צרובים אבל שיהיו באיכות פצצה אחרת לא שווה...

וכן, תביא אוזניות
אבל אני צריך לשמוע אותך קודם אחי...
שלח לי דמו כמה שיותר מהר
כנ"ל גם לאחרים...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


בעיקרון אני מעדיף שאם כבר אתה מביא דיסקים צרובים
שים עליהם איזה מדבקה טובה שלא יידעו שהם צרובים אבל שיהיו באיכות פצצה אחרת לא שווה...

וכן, תביא אוזניות
אבל אני צריך לשמוע אותך קודם אחי...
שלח לי דמו כמה שיותר מהר
כנ"ל גם לאחרים...


חחחח
גיל אני לא מאמין שבאמת אמרת לו כן

איך זה יהיה נראה אם הוא בא לתקלט
פותח מזוודה ורואים פול דיסקים צרובים?

:rolleyes: ....

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy


חחחח
גיל אני לא מאמין שבאמת אמרת לו כן

איך זה יהיה נראה אם הוא בא לתקלט
פותח מזוודה ורואים פול דיסקים צרובים?

:rolleyes: ....



לא נראה לי שהוא יבוא עם מזוודה אלא עם שקית :)
בלי לפגוע אחי :)

וחוץ מזה, אם הדיסקים יהיו ריקים ממדבקות שמכסות את כל הדיסק
אני לא ייתן לו לנגן אותם
מצדי שיצייר משהו על כל הדיסק



2Tall
אמרת שאתה מנגן בוינילים לא?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



לא נראה לי שהוא יבוא עם מזוודה אלא עם שקית :)
בלי לפגוע אחי :)

וחוץ מזה, אם הדיסקים יהיו ריקים ממדבקות שמכסות את כל הדיסק
אני לא ייתן לו לנגן אותם
מצדי שיצייר משהו על כל הדיסק



2Tall
אמרת שאתה מנגן בוינילים לא?


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

קרעת אותי אחשלי

:p :)

בלי לפגוע באף אחד אחים שלי!!..

גיל - דיסקים צרובים זה חרא של איכות
למסיבות קטנות אזוריות זה פצצה כי לא ממש סמים לב.. אבל אני מדבר איתך מסיבה פול אנשים עם מערכת הגברה רצחנית!!

תעשו חושבים
אני מתאר לעצמי

Dj-2Tall
עולה לבמה..

פתאוםםם.. פותח עם טראק רצחני, כולם קופצים.
פתאום שקט...

כולם לא יודעים מה קורה

ואז הוא אומר:
סורי אחים שלי, פשוט יובל מטראנס אדיקט לא עשה ריפ טוב לשיר ונטקע לי הדיסק כי הוא היה שרוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

:)
ושוב בהצלחה לכולם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement