|
תקליטנים לעתיד שמו לב... וזה חשוב לכם :) המסיבה שלכם בפוסט הזה!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
סבבה...
לא נראה לי שיש לי כאלה...
אני יעבור על מה שאני רוצה להשתמש בו...
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
שוב פעם אני מזכיר את הכתובת למשלוח דמוים...
גיל שוורץ
יאשיהו 24
באר שבע
מיקוד 84000
ובינתיים נראה שרק DJ 2Tall באמת מתעניין בזה כאן...
אז רק להרים לכם קצת ת'מוטיבציה
דיברתי עם
Plastic Angel והוא מוכן לבוא ולתת סט
מחר אני בישיבת הפקות עם עוד כמה משקיעים פוטנציאלים
ויום שישי אני הולך ל"צוד" מקומות למסיבה ענקית
אז יאללה! |
|
|
| Dj-2TaLL |
חחחחחח
הזדמנות של פעם בחיים ואני לא ינצל אותה?
:):):):):):):):):):):):):):):):):) |
|
|
| Dj-2TaLL |
חשבתי על משהו...
סתם פרטים קטנים...
יהיה לזה שם?
או סתם המסיבה?
והאם זהו אירוע החינוך הגדול שדיברנו עליו?
או שזה משהו אחר?
:):):):) |
|
|
| Gil Shwarts |
| חסר לך שתוותר על ההזדמנות הזאת :whip: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחח... אחי אני מצטער להודיע לך
אבל לא נירא לי שמישהו יתן לך לתקלט עם דיסקים צרובים!!
:rolleyes:
בואנה תחשוב קצת, זה גם איכות גרוע לאללה!, וזה גם לא חוקי, אז תחשוב שאם יהיו שם ספונסרים גדולים הם ישימו לב לאיזה ציוד ודיסקים אתה מתקלט!!
|
בואנה אחי אתה גמור בשכל אה?
דבר ראשון אם הספונסרים יבואו הדבר האחרון שיענין אותם זה עם הדיסקים צרובים או לא וזה בייחוד בארוע שמתקלטים בו עם דיסקים ולא עם פטיפונים...
ובלי כל קשר אתה יודע כמה דיג'יים בארץ מתקלטים עם צרובים???
גם בארועים הכי גדולים מתקלטים עם דיסקים צרובים
שלא נדבר על ארוע חובבני (באופן יחסי אני מדבר) כמו זה...
כמעט כל דיג'יי בארץ מגיע למצב שהוא משתמש בדיסקים (בשילוב עם פטיפון כמו שגיל אמר שהוא עובד) צרובים גם השמות הגדולים משתמשים בדיסקים וחלקם צרובים - אני יכול לתת לך דוגמאות אם אתה רוצה... |
|
|
| Gil Shwarts |
נכון
אבל הבעיה בשימוש שלהם היא איכות הצריבה שלהם וההשמעה שלהם
זה מה שמדאיג אותי ולמעשה את כולם...
אם הדיסק יקפוץ, הוא גמור מבחינת העסק הזה כי אני כמעט בטוח שיהיו שם ציידי כשרונות למניהם שיבואו להסתכל
כל תקליטן שמשתמש בדיסקים צרובים לוקח סיכון וזה נכון גם לגביי
גם אני משתמש בצרובים (לא הרבה אבל יוצא לי לפעמים)... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
נכון
אבל הבעיה בשימוש שלהם היא איכות הצריבה שלהם וההשמעה שלהם
זה מה שמדאיג אותי ולמעשה את כולם...
אם הדיסק יקפוץ, הוא גמור מבחינת העסק הזה כי אני כמעט בטוח שיהיו שם ציידי כשרונות למניהם שיבואו להסתכל
כל תקליטן שמשתמש בדיסקים צרובים לוקח סיכון וזה נכון גם לגביי
גם אני משתמש בצרובים (לא הרבה אבל יוצא לי לפעמים)... |
אחי - על מה אתה מדבר?
איזה סיכון????
אם אחד הדיג'יים הכי טובים בארץ - רוברט גיטלמן בא לרעננה והיו לו כמה צרובים אז אף צייד כישרונות לא יגיד לך כלום על זה...
אם אתה זוכר לפני חודשיים הייתה הפלגה של דיג'יים על אונייה ו
DJ THOMAS
היה בין אלה שתיקלטו שם (גם פרי קורסטן היה שם) וגם תומאס השתמש בכמה טראקים מצרובים...
שאתה עובד רק עם דיסקים אף אחד לא מצפה שלא תשתמש בצרובים ובייחוד במקום כמו ישראל שקשה להשיג הכל בסינגלים וכאלה ... |
|
|
| DJ-Energy |
טוב למה שלא תהרגו אותי וזהו?
אני רק אומר שזה לא נראה יפה לעיין
תאר לך הדיי גיי תומאס הזה היה בה ומנגן שם ליד פרי טראק שלו בדיסק צרוב!!?!? איך זה היה נראה מכובד?
אני אישית אם הייתי פרי הייתי עולה עליו ומביא לו איזה כפה..
אבל שיעשו מה שבראש שלהם..
מקווה שיתקבלו קודם
;) |
|
|
| Dj Moriano |
לגיל.....
שמע אחי אני מכיר את המנכ"ל של נביעות והוא גם המנכ"ל לשעבר של קוקה קולה
(הוא גם אבא של חבר שלי)
אם תגיד יותר פרטים אני אולי יכול לדבר איתו אבל עכשיו אין לי בכלל מה לדבר איתו.... |
|
|
| Dj-2TaLL |
צודקים...
הייתי צריך להתחיל עם פטיפונים מהתחלה...
פשוט דיסקים היה נראה אז יותר טוב לא יודע למה...
אקיצר...
גיל אחי, האיכות שתשמע בדמו שלי זה האיכות שתשמע במסיבה...
אני לא יחליף לדיסקים יותר גרועים...
ואני לא ישתמש שירים שקופצים
(תיהיה רגוע הורדתי את השיר קופץ זה לא קשור לדיסק עצמו)
:)
אם זה יהיה טוב מספיק בשבילך אז שזה יהיה גם גורם מכריע שתקח בחשבון...
אני אישית לא חושב שזה איכות גרועה...
:):):):):) |
|
|
| dj alonzo |
גם אני משתמש בדיסקים... ודי הרבה בצרובים, אבל כמו שגיל אמר.. אני שם עליהם מדבקות ככה שלא רואים שהם צרובים.
אם אני אתקבל אז אני אוכל להביא את הקומפקטים שלי.. פיוניר 100 למי שמתעניין.
??ותגיד גיל, כל אחד שיתקבל, בערך כמה זמן הוא ינגן |
|
|
|
|