|
תקליטנים לעתיד שמו לב... וזה חשוב לכם :) המסיבה שלכם בפוסט הזה!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by godsfather
2 tall אין לך ממה להלחץ עם דיסקים צרובים רק תדאג שהם יהיו איכותיים ותבדוק אותם במערכת הגברה (לא חייב משהו ענק על ווליום גבוהה בדרך כלל אין בעיות אבל לפעמים יש פאדיחות והכי חשוב זה שטראקים צרובים מוקלטים בווליומים שונים אז תזהר.... בהצלחה לכולם |
תגיד אם זהעובד אצלי על מיני מערכת בווליום חזק זה טוב מספיק? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
תגיד אם זהעובד אצלי על מיני מערכת בווליום חזק זה טוב מספיק? |
כדאי לך גם לבדוק איך זה שאתה שם
CUE
ומעביר פריימים בדנון כי אני יודע שדנון כמה שהם טובים הם עשו לי בעיות עם דיסקים צרובים שאתה מעביר פריימים ושאתה בא לעשות
CUE
זה קופץ
ובהרבה מקומות עובדים עם דנון |
|
|
| DJ-Energy |
הולימן?.. אף פעם לא שמעתי אותו מתקלט
יכול להיות מעניין לאללה
אני עדיין הייתי מציע שתביא את
Marco V
אם אתה יכול.. אבל הכי שווה יהיה
Rank 1
:D :D :D :D
או
Blank & Jones
או
Tiesto
או
Cosmic Gate
או
Dj scot project
או
Dumonde..
או... טוב בא נפסיק פה
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
טוב במקרה הזה אני לא חושב שיהיה בעיה כי במקרה שגם אני וגם אלונזו מתקבלים הוא מביא את הקופקטים שלו ואין איתם בעיות לטענתו...
אהה...
ואני חשבתי על זה והחלטתי...
אני ישים כסף בצד בשביל פטיפונים ועם מה שנשאר אני יקנה את המע' לאוטו...
מה אתה חושב על זה גיל?
אני לא מתכוון להשקיע כמוך, גם אין לי תקציב וגם אני לא חושב שזה הכרחי...
אז בכל מקרה יש לי חצי שנה גם לזה (רישיון) וגם לזה (מקום לשים את הפטיפונים...)
:):):):):):):):):):):):):) |
|
|
| Gil Shwarts |
אנרג'י
בוא לא נגזים טוב?
אם יש לך סכומי כסף של מעל ל10000 דולר
אז אולי אפשר להתחיל לדבר על להביא את טיאסטו כי זה מה שהוא דורש...
גם מרקו וי לא יגיע כי אין לי מספיק כסף להביא אותו
ובינתיים כל העסק מוקפא עד אחרי המסיבה שתהיה באכזיב בחנוכה
אבל תשלחו לי דמויים כדי שמיד אחריה אני יוכל לעבוד על הליין אפ
בינתיים יש לנו הכל מוכן חוץ ממקום, הגברה ותאורה...
אז, תגיעו למסיבה באכזיב ב
9-12 תראו איך היא כי המסיבה הבאה מופקת ע"י המפיק של המסיבה הזו...
וגם בגלל שאני יופיע שם בסט לייב :)
אז שלחו לי דמוים כדי שאני יוכל להגיד לכם אם התקבלתם או לא ואז באמת תעבדו על רשימת הטראקים שלכם. |
|
|
| Dj-2TaLL |
פצצות אחי,
רק תגיד לי בבקשה מתי המסיבה באכזיב?
אני יארגן אנשים שיבואו...
:)
ואני עוד מעט יתחיל לעבוד על הדמו...
:):):):) |
|
|
| Dj-2TaLL |
פצצות אנשים זה הסט שלי...
מתוכנן ומוכן למיקסוס...
רק ליתר ביטחון...
יש עצות הערות משהו?
תודה!!!!
:)
1. Sasha & Emerson - Scorchio (Sander Kleinenberg Remix)
2. Orinoko - Island
3. Chris Cowie - Roamer
4. DJ Tiesto - Flight 643
5. Justin Robertson - Blister Boy (Original Mix)
6. Schiller - Das Glockenspiel (Humate Remix)
7. Orion - See Me Here (Skopes Vocal Remix)
8. Rank 1 Feat Shanokee - Such Is Life (Marco V Remix)
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) |
|
|
| Dj Moriano |
גיל..... החבר של אבא שלי כבר לא מתעסק עם די גיי'אים.
אז חבל, אבל אני ישאל אותו עם הוא מכיר סוכנים. |
|
|
| Gil Shwarts |
תעיף ת'טראק מספר 6
אני לא סובל אותו!
המסיבה באכזיב תהיה בתשיעי לדצמבר - יום שני בחנוכה...
אני לא צריך סוכנים של די ג'יים!!! אני יכול למצוא אותם לבד
מה שאני צריך זה ספונסרים! |
|
|
| Dj Moriano |
| אם תתן יותר פרטים אני יוכל לדבר עם המנכ"ל של נביעות |
|
|
| Dj-2TaLL |
חחחחח
סבבה...
יש לי עוד מה לעבוד עליו הוא עדיין די מבולגן...
:)
ובקשר לאכזיב סבבה אני ינסה לארגן אנשים שיבואו..
:):):) |
|
|
| Gil Shwarts |
איזה פרטים אתה צריך?
תן לי רשימה ואני ייתן לך את מה שיש לי עד כה
חוץ מזה, אם תוכל לדבר איתו גם על עוד חברים שלו שהם מנכל"ים של חברות אחרות שגם ייצטרפו זה יהיה מגניב :) |
|
|
|
|