return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Norwegian (pg. 7)
View this Thread in Original format
DJ_Audun
Den skolen jeg går på ble i år, som en prøveskolen, fritatt for vurdering i nynorsk. Bare jævlig kjipt at dette kun gjelder for alle som går et trinn under meg og nedover. :whip:
Nite-Mer
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Den skolen jeg går på ble i år, som en prøveskolen, fritatt for vurdering i nynorsk. Bare jævlig kjipt at dette kun gjelder for alle som går et trinn under meg og nedover. :whip:


Ha ha. :haha:

Det er dritt. Heldigvis matte jeg aldri laere noe Nynorsk, vanskelig nok a forsta trondere for meg.
Lil-H
jepp, nynorsk suger ganske bra!

Er det ikke staten klager på hvor dårlig rettskrivning? I så fall ville det vært bedre å satset fullt på Bokmål, enn litt av begge, mest bokmål riktignok ! Jeg blir så frustrert :nervous:
DJ_Audun
Woohooo fikk tilbake nynorsk stil idag! Fikk 5/4:cool:
St_Andrew
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Woohooo fikk tilbake nynorsk stil idag! Fikk 5/4:cool:


wow, how did you get 5 out of 4? :D
DJ_Audun
Hehe, that doesn't seem possible does it. I got a grade between five minus and four plus.:)
St_Andrew
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Hehe, that doesn't seem possible does it. I got a grade between five minus and four plus.:)


makes more sense ;) congrats to the good result too :)
Lil-H
Talk about nice reply :) Thats a really good grade mate
Beijer
Glad jeg er ferdig med den forbanna nynorsken! :whip: Aldri mer sier jeg bare.. :p Morsomt å se så mange norske her foressten!
Ariah
had my nynorsk exam on thursday. when i put my pen down i almost cried a few happy tears of joy, i will never touch nynorsk again 111!

:thepirate:

djmushi
kids
St_Andrew
quote:
Originally posted by Ariah
had my nynorsk exam on thursday. when i put my pen down i almost cried a few happy tears of joy, i will never touch nynorsk again 111!

:thepirate:


haha...

Nynorsk seems very silly indeed... =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement