|
Norwegian (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Audun |
| Den skolen jeg går på ble i år, som en prøveskolen, fritatt for vurdering i nynorsk. Bare jævlig kjipt at dette kun gjelder for alle som går et trinn under meg og nedover. :whip: |
|
|
| Nite-Mer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Den skolen jeg går på ble i år, som en prøveskolen, fritatt for vurdering i nynorsk. Bare jævlig kjipt at dette kun gjelder for alle som går et trinn under meg og nedover. :whip: |
Ha ha. :haha:
Det er dritt. Heldigvis matte jeg aldri laere noe Nynorsk, vanskelig nok a forsta trondere for meg. |
|
|
| Lil-H |
jepp, nynorsk suger ganske bra!
Er det ikke staten klager på hvor dårlig rettskrivning? I så fall ville det vært bedre å satset fullt på Bokmål, enn litt av begge, mest bokmål riktignok ! Jeg blir så frustrert :nervous: |
|
|
| DJ_Audun |
| Woohooo fikk tilbake nynorsk stil idag! Fikk 5/4:cool: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Woohooo fikk tilbake nynorsk stil idag! Fikk 5/4:cool: |
wow, how did you get 5 out of 4? :D |
|
|
| DJ_Audun |
| Hehe, that doesn't seem possible does it. I got a grade between five minus and four plus.:) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Hehe, that doesn't seem possible does it. I got a grade between five minus and four plus.:) |
makes more sense ;) congrats to the good result too :) |
|
|
| Lil-H |
| Talk about nice reply :) Thats a really good grade mate |
|
|
| Beijer |
| Glad jeg er ferdig med den forbanna nynorsken! :whip: Aldri mer sier jeg bare.. :p Morsomt å se så mange norske her foressten! |
|
|
| Ariah |
had my nynorsk exam on thursday. when i put my pen down i almost cried a few happy tears of joy, i will never touch nynorsk again 111!
:thepirate: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Ariah
had my nynorsk exam on thursday. when i put my pen down i almost cried a few happy tears of joy, i will never touch nynorsk again 111!
:thepirate: |
haha...
Nynorsk seems very silly indeed... =) |
|
|
|
|