|
הסט המושלם
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אוקיי
בוא נאמר שהזמינו אתכם לנגן במסיבה הכי ענקית בעולם
כמו Trance Energy
Sensation
Innercity
Love Parade
וכל החרטא :)
היו מבקשים מכם לנגן כולה 8 טראקים...
איזה טראקים הייתם מנגנים, באיזה סדר, ולמה?
נראה אותכם עכשיו! :) |
|
|
| DJ-Energy |
הייתי מתחיל עם איזה
Intro
יפה כמו שעשו ל
Sensation 2001
מתחיל ככה
1) 4 Strings - Into The Night (Original Mix)
2) Members of mayday - 10 in 1 (PvD Mix)
3) Peran Van Dijk - Good Time
4) Vaiio - Rapture (Riva Mix)
5) Blank & Jones - Nightclubbing (Wippenberg Mix)
6) Rank 1 - Such Is Life (Marco V Mix)
7) Nu-Nrg - Dreamland
8) Cygnus X - Superstrings (Rank 1 Dub Mix)
ואז נותן כה סגירה טיסטו סטייל
סוגר את ה
Turntable
ככה לאט לאט הוא מאט ומאט.. מביא איזה סקרץ יפה קטן וסוגר ת'סט
:p :) |
|
|
| luckystrike |
שאלה טובה אחי
אני אוהב כאלה:)
אני יחשוב על זה ויענה פה בערב |
|
|
| Gil Shwarts |
כן אחי
זו שאלה מאוד מחשבתית... לוקח לי גם זמן לחשוב על זה :) |
|
|
| DJ-Energy |
| יצא לי סט חמוד לא? |
|
|
| Gil Shwarts |
נחמד אבל לא משהו מפציץ שלא ישכחו...
ולא הסברת גם למה בחרת את הטראקים האלה...
ולמה את הסדר הזה
זאת לא חוכמה סתם לרשום טראקים וזהו |
|
|
| ripcurl |
אני הייתי מתחיל את הסט בפיצוץ
טראק כמו
strob - humen animal
או
Member of mayday - 10in1 (pvd mix)
אחר כך ממשיך את המומנטום עם
Rank 1 - such is life (deep duB)
Dj tomcraft - prosac (tony h yeah remix)
m.i.k.e - sunrise in palamose
אחר כך בשיא הייתי עולה עם
The green martian - industry
joy kitikonti - Joyenergizer (physical mix)
לקראת סיום (אחרי שהקהל כבר לא יכול לנשום) הייתי מוריד את הקצב קצת ושם
angelic - cant keep me silent (dumonde remix)
ולסיום
Dumonde - Nerver Lookc bak!!!
וזה היה משאיר חיוך על הפנים שלהם
:D :D :D :D |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אני הייתי מתחיל את הסט בפיצוץ
טראק כמו
strob - humen animal
או
Member of mayday - 10in1 (pvd mix)
|
דייייי נמאס כבר מ
Member of mayday - 10in1 (pvd mix)
זה היה חמוד בהתחלה אבל עכשיו זה כבר חרוששששששששששש :) |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Trance man
דייייי נמאס כבר מ
Member of mayday - 10in1 (pvd mix)
זה היה חמוד בהתחלה אבל עכשיו זה כבר חרוששששששששששש :) |
שמע חרוש או לא
זה הטראק שיש לו את הביט להתחלה הכי טוב שיש
מה לעשות |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by ripcurl
שמע חרוש או לא
זה הטראק שיש לו את הביט להתחלה הכי טוב שיש
מה לעשות |
להה..זה דווקא לא טרק של התחלת סט..זה טרק שמתאים להכנס איתו ככה באמצע..
עדיף להתחיל עם
strob - humen animal ..
זה באמת טרק חזק..אגב,מישהו הבין על מה האישה שם מדברת?? לא הצלחתי לקלוט את המילים...! |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Trance man
להה..זה דווקא לא טרק של התחלת סט..זה טרק שמתאים להכנס איתו ככה באמצע..
עדיף להתחיל עם
strob - humen animal ..
זה באמת טרק חזק..אגב,מישהו הבין על מה האישה שם מדברת?? לא הצלחתי לקלוט את המילים...! |
this is the battle of sex
as an animal act
et up by your emotions
the humen animal stuggles vadly
to control his natural anima instintcs
so he will better able to fit in
to the norm of sociaty
a condridication ni terms
somethimes however to chemical
or hormonal imballance a fist of
or a **** disrigard for the out dated
or inhibitional so called "code of athicks"
the thin line that seprates the animal
from the vegtibal is ***** leaving them free
to.... |
|
|
| Gil Shwarts |
| טוב דיי חברה בחזרה לנושא |
|
|
|
|