|
Kerry eller Bush? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Proximus |
hahahaha det där är naivt troende.
den enda som var värd någonting där är ralph nader, både kerry och bush är samma skit!
jag kommer skratta så gott när Bush knullar världen upp och ner, vad mer kan man göra?? Gå och krama träd eller säga hur skit allt blir på ett internet forum?... nåja |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Proximus
Kerry är samma skit som Bush, fast en lögnare och som kommer sneaka hit med allt precis som Clinton och Jimmy Carter.. de var ju verkligen historiens största välgörare... |
kan ju till en viss del hålla med om det... fast det är viktigt att göra det snyggt, för att få världsopionen med sig :) |
|
|
| JayBee |
| någon annan här som skulle villja se arnold som president? |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by JayBee
någon annan här som skulle villja se arnold som president? |
det är min största dröm |
|
|
| ScuL |
tror att Hillary blir den nästa
vore kul med en kvinlig president |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by ScuL
tror att Hillary blir den nästa
vore kul med en kvinlig president |
Hillary är den sista kvinna jag vill ska bli president i USA.
Hennes åsikter när det gäller mellanöstern och muslimer i allmänhet är helt sjuka. Riktig rassekvinna det där. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Hillary är den sista kvinna jag vill ska bli president i USA.
Hennes åsikter när det gäller mellanöstern och muslimer i allmänhet är helt sjuka. Riktig rassekvinna det där. |
Hitlary.... ;) |
|
|
| mjz |
även om skillnaden på politik inte är så himla stor mellan bush och kerry är skillnaderna gigantiska när det gäller intelligens och diplomati
[QUOTE]Originally posted by nils
hittade en mycket intressant länk:
http://www.cnn.com/ELECTION/2004/pa...0/epolls.0.html
var faktiskt intressant
småskumt att tex 23% av de som är homosexuella röstade på bush.
22% av väljarna tycker att moraliska värderingar är den viktigaste frågan, trot inte man skulle få samma resultat i sverige... |
|
|
| St_Andrew |
Dessa var intresanta imo :)
VOTE BY CHURCH ATTENDANCE
VOTE BY EDUCATION
MOST IMPORTANT ISSUE |
|
|
| jeremy1984 |
När vi väl är inne på statistik... ;)
 |
|
|
|
|