return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Kerry eller Bush? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Proximus
hahahaha det där är naivt troende.

den enda som var värd någonting där är ralph nader, både kerry och bush är samma skit!

jag kommer skratta så gott när Bush knullar världen upp och ner, vad mer kan man göra?? Gå och krama träd eller säga hur skit allt blir på ett internet forum?... nåja
St_Andrew
quote:
Originally posted by Proximus
Kerry är samma skit som Bush, fast en lögnare och som kommer sneaka hit med allt precis som Clinton och Jimmy Carter.. de var ju verkligen historiens största välgörare...


kan ju till en viss del hålla med om det... fast det är viktigt att göra det snyggt, för att få världsopionen med sig :)
JayBee
någon annan här som skulle villja se arnold som president?
Proximus
quote:
Originally posted by JayBee
någon annan här som skulle villja se arnold som president?


det är min största dröm
ScuL
tror att Hillary blir den nästa
vore kul med en kvinlig president
RebeL9
quote:
Originally posted by ScuL
tror att Hillary blir den nästa
vore kul med en kvinlig president


Hillary är den sista kvinna jag vill ska bli president i USA.
Hennes åsikter när det gäller mellanöstern och muslimer i allmänhet är helt sjuka. Riktig rassekvinna det där.
St_Andrew
quote:
Originally posted by RebeL9
Hillary är den sista kvinna jag vill ska bli president i USA.
Hennes åsikter när det gäller mellanöstern och muslimer i allmänhet är helt sjuka. Riktig rassekvinna det där.


Hitlary.... ;)
nils
hittade en mycket intressant länk:
http://www.cnn.com/ELECTION/2004/pa...0/epolls.0.html

jag tror dock att bush kan fixa situationen bättre än vad kerry skulle ha gjort
mjz
även om skillnaden på politik inte är så himla stor mellan bush och kerry är skillnaderna gigantiska när det gäller intelligens och diplomati

[QUOTE]Originally posted by nils
hittade en mycket intressant länk:
http://www.cnn.com/ELECTION/2004/pa...0/epolls.0.html

var faktiskt intressant

småskumt att tex 23% av de som är homosexuella röstade på bush.

22% av väljarna tycker att moraliska värderingar är den viktigaste frågan, trot inte man skulle få samma resultat i sverige...
St_Andrew
Dessa var intresanta imo :)

VOTE BY CHURCH ATTENDANCE
VOTE BY EDUCATION
MOST IMPORTANT ISSUE

jeremy1984
När vi väl är inne på statistik... ;)

jeremy1984
Måste bara dela med mig utav denna adressen oxå :p
http://www.sorryeverybody.com/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Privacy Statement