|
[31-12-2004] Extrema: NYE - Strijp-S, Eindhoven (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Zekers leuk feestje (de meeste feestjes van Extrema vind ik wel leuke feestjes :) ) maar wij hebben al andere plannen voor nieuwjaarsnacht... sjammer. |
gaan jullie dansen? ;) :p |
|
|
| Partyhardy! |
| ff update: de kaartverkoop verloopt ontzettend goed, zoals het er nu naar uit ziet gaat het uitverkocht raken :) |
|
|
| sndh |
| Goed werk pater! Ik kan niet komen, ook niet echt mijn muziek, nevertheless, keep it up! |
|
|
| basvh |
| Voor 80% zeker erbij. Waarschijnlijk ook met dat buffet erbij! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ff update: de kaartverkoop verloopt ontzettend goed, zoals het er nu naar uit ziet gaat het uitverkocht raken :) |
Netjes kerel! Succes ermee!
Vier O&N liever met vrienden, maar dit zou anders een HELE goede 2e zijn. Goede lineup! Mijn voornemen (goede voornemen) is om nou toch eens echt meer Extrema feesten te bezoeken! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basvh
Voor 80% zeker erbij. Waarschijnlijk ook met dat buffet erbij! |
ah tof! ja dat is ook relaxt want dan kun je mooi al vanaf 20.00 naar binnen en staat Benny te draaien :cool: en mocht je met de trein komen kan dat dus ook nog precies omdat die maar tot 20.00 rijden op 31 december :)
Zie ik je daar! :cool: |
|
|
| Disney |
EXTREMA NYE 2005 - Spirit of Colours
Area 1 Mixed-up (Electro – House – Techhouse)
20.00 Exclusive Italian NYE-dinner with:
20.30 Benny Rodrigues
22.30 Marcello
00.00 NYE Show, Funk d’Void (UK)
01.30 Dr. LektroLuv (BE)
03.00 Don Diablo
04.30 – 06.00 Kevin Saunderson (USA)
Area 2 Techno
21.30 MBC
22.30 Joris Voorn
00.00 NYE Show, Estroe
01.30 Joel Mull (SE)
02.30 B2B by Steve Rachmad vs. Joel Mull
03.30 Steve Rachmad
04.30 – 06.00 Ken Ishii (JP) |
|
|
| SnuggLe |
Estroe rocks! :)
Die moeten diegenen die erheen gaan zeker zien, afgelopen donderdag zette ze een superset neer!!1 |
|
|
| Original |
| Wie gaan hierheen, en weet iemand heel toevallig of t al uitverkocht is? Ik en paar vrienden van me zitten er over te denken om hier heen te gaan namelijk. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Original
Wie gaan hierheen, en weet iemand heel toevallig of t al uitverkocht is? Ik en paar vrienden van me zitten er over te denken om hier heen te gaan namelijk. |
het is nog niet uitverkocht :) |
|
|
| Disney |
Gisteren kaarten gescoord...
Voor de mensen die ook gaan: tot vrijdag!
;) |
|
|
| basvh |
yeah eindelijk kaartje in de pocket!
Heb zin in het feest maar ook in de after met Erik E en gene faris |
|
|
|
|