return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
[31-12-2004] Extrema: NYE - Strijp-S, Eindhoven (pg. 2)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by M_Peror
Zekers leuk feestje (de meeste feestjes van Extrema vind ik wel leuke feestjes :) ) maar wij hebben al andere plannen voor nieuwjaarsnacht... sjammer.


gaan jullie dansen? ;) :p
Partyhardy!
ff update: de kaartverkoop verloopt ontzettend goed, zoals het er nu naar uit ziet gaat het uitverkocht raken :)
sndh
Goed werk pater! Ik kan niet komen, ook niet echt mijn muziek, nevertheless, keep it up!
basvh
Voor 80% zeker erbij. Waarschijnlijk ook met dat buffet erbij!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ff update: de kaartverkoop verloopt ontzettend goed, zoals het er nu naar uit ziet gaat het uitverkocht raken :)


Netjes kerel! Succes ermee!
Vier O&N liever met vrienden, maar dit zou anders een HELE goede 2e zijn. Goede lineup! Mijn voornemen (goede voornemen) is om nou toch eens echt meer Extrema feesten te bezoeken!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by basvh
Voor 80% zeker erbij. Waarschijnlijk ook met dat buffet erbij!


ah tof! ja dat is ook relaxt want dan kun je mooi al vanaf 20.00 naar binnen en staat Benny te draaien :cool: en mocht je met de trein komen kan dat dus ook nog precies omdat die maar tot 20.00 rijden op 31 december :)

Zie ik je daar! :cool:
Disney
EXTREMA NYE 2005 - Spirit of Colours

Area 1 Mixed-up (Electro – House – Techhouse)
20.00 Exclusive Italian NYE-dinner with:
20.30 Benny Rodrigues
22.30 Marcello
00.00 NYE Show, Funk d’Void (UK)
01.30 Dr. LektroLuv (BE)
03.00 Don Diablo
04.30 – 06.00 Kevin Saunderson (USA)

Area 2 Techno
21.30 MBC
22.30 Joris Voorn
00.00 NYE Show, Estroe
01.30 Joel Mull (SE)
02.30 B2B by Steve Rachmad vs. Joel Mull
03.30 Steve Rachmad
04.30 – 06.00 Ken Ishii (JP)
SnuggLe
Estroe rocks! :)
Die moeten diegenen die erheen gaan zeker zien, afgelopen donderdag zette ze een superset neer!!1
Original
Wie gaan hierheen, en weet iemand heel toevallig of t al uitverkocht is? Ik en paar vrienden van me zitten er over te denken om hier heen te gaan namelijk.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Original
Wie gaan hierheen, en weet iemand heel toevallig of t al uitverkocht is? Ik en paar vrienden van me zitten er over te denken om hier heen te gaan namelijk.


het is nog niet uitverkocht :)

Disney
Gisteren kaarten gescoord...

Voor de mensen die ook gaan: tot vrijdag!

;)
basvh
yeah eindelijk kaartje in de pocket!

Heb zin in het feest maar ook in de after met Erik E en gene faris
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement