return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 
[31-12-2004] Extrema: NYE - Strijp-S, Eindhoven (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hitman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ah, zijn ze ook al op mp3?


Nee, dan had je er maar bij moeten zijn:o
New Wave
quote:
Originally posted by Hitman
Nee, dan had je er maar bij moeten zijn:o


Hou je bek sloerie.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Hitman
Nee, dan had je er maar bij moeten zijn:o


Goh :o
Je kan niet overal tegelijk zijn.
En jij download zeker nooooooooit? :rolleyes:
tango
Ik hoop voor Steve Rachmad dat zijn set niet is uitgezonden want hij maakte echt fout na fout....Zat er echt vaak dik naast. Hopelijk draait hij 29 januari beter met dave clarke in the matrixx.
Ultravibe!
quote:
Originally posted by tango
Ik hoop voor Steve Rachmad dat zijn set niet is uitgezonden want hij maakte echt fout na fout....Zat er echt vaak dik naast. Hopelijk draait hij 29 januari beter met dave clarke in the matrixx.


Draaide Rachmad nou voor of na die back2back set van hem en Mull? Ik vond namelijk de dj voor die b2b-set zwaar meesterlijk en volgens de time-table zou dat Rachmad zijn geweest, maar daar twijfel ik nu aan! :D

Maar wat een super feest was het. Het is lang geleden dat ik het op een feest zo los heb zien gaan. Als je dit dan vergelijkt met TIC, m'n laatste feest hiervoor :D
tango
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Draaide Rachmad nou voor of na die back2back set van hem en Mull? Ik vond namelijk de dj voor die b2b-set zwaar meesterlijk en volgens de time-table zou dat Rachmad zijn geweest, maar daar twijfel ik nu aan! :D

Maar wat een super feest was het. Het is lang geleden dat ik het op een feest zo los heb zien gaan. Als je dit dan vergelijkt met TIC, m'n laatste feest hiervoor :D


Rachmad was degene die na de b2b set draaide (die neger :p)
Disney
quote:
Originally posted by Partyhardy!
dat was inderdaad echt een pruts actie :( had denk ik te maken met dat het te druk was en er hebben veel mensen denk ik maar 1 jas in een kluisje gestopt ipv meerdere...


Wij hebben ons best gedaan iig... 4 jassen in 1 kluisje gestampt!!!

En fouileren was idd erg grondig!

Verders was t een vette avond. Heb me prima vermaakt!!! Dikke pluim voor Extrema weer!
Ultravibe!
quote:
Originally posted by tango
Rachmad was degene die na de b2b set draaide (die neger :p)


ah, ok! Ik weet ook allemaal niet hoe die gasten eruit zien. Erg lastig als de time-table dan veranderd wordt. Beste man van de avond was dus naar mening dan Joel Mull.:D
basvh
Nog iemand bij de after geweest?


ik heb iig wel hitman zien rond zwalken in stratum. met nadruk op ZWALKEN
Hitman
quote:
Originally posted by basvh
Nog iemand bij de after geweest?


ik heb iig wel hitman zien rond zwalken in stratum. met nadruk op ZWALKEN


Zo erg was het toch niet?:eek: :p

We hebben even in de rij gestaan bij de Rechter, maar daar was het veel te druk. Toen zijn we even naar Insiders geweest, daar werd wat beuktrance gedraaid maar 0,0 sfeer. Toen maar naar huis gegaan en daar nog even gechilled...

basvh
quote:
Originally posted by Hitman
Zo erg was het toch niet?:eek: :p

We hebben even in de rij gestaan bij de Rechter, maar daar was het veel te druk. Toen zijn we even naar Insiders geweest, daar werd wat beuktrance gedraaid maar 0,0 sfeer. Toen maar naar huis gegaan en daar nog even gechilled...


Nee zo erg was het niet hoor ;)


maar de rij voor rechter was best lang maar ging bij ons erg vlot. na 15 min wachten stonden we bij erick e die een super set neerzette!
Hitman
quote:
Originally posted by basvh
Nee zo erg was het niet hoor ;)


maar de rij voor rechter was best lang maar ging bij ons erg vlot. na 15 min wachten stonden we bij erick e die een super set neerzette!


Toen wij er stonden, ging het super traag. 1 eruit 1 erin dat schoot echt niet op. Wel jammer, ik heb daar vorig jaar een goeie after gehad...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement