|
[31-12-2004] Extrema: NYE - Strijp-S, Eindhoven (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ultravibe! |
| Ik ben zwaar aan het twijfelen over wat voor mij een betere afsluiter zou zijn, onze vriend uit japan of toch Saunderson? Over Ken Ishii heb ik veel goede dingen gehoord en misschien sluit zijn set wel beter aan bij Rachmad vs Mull waar ik zeker bij ben, maar Saunderson draaide op IC2002 (enige keer dat ik hem gehoord heb) toch wel zwaar meesterlijk.... |
|
|
| basvh |
voor mij is het zeker saunderson! :cool: :cool:
Goede dj vind ik dat! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
voor mij is het zeker saunderson! :cool: :cool:
Goede dj vind ik dat! |
Als ik er was geweest zou ik ook voor Saunderson gaan, lekker funky!
Basvh, als je van Saunderson zijn stijl houdt: een van de andere 'grote 3 van Detroit', Derick May, komt de 8e in het Paard van Troje. Denk dat ik daar ook zeker heenga, als ik onder een verjaardag uit kan komen.
Derik May is vet, ik moet eens wat meer van die Detroit zooi downloaden. |
|
|
| Ultravibe! |
| Waarschijnlijk gaat het dus inderdaad die funky van Saunderson worden!:D |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by basvh
yeah eindelijk kaartje in de pocket!
Heb zin in het feest maar ook in de after met Erik E en gene faris |
Ben benieuwd of die pas na 6 uur draaien. Lijkt me niet eigenlijk... Denk dat ze meer prime time draaien op de NYE van de Rechter. |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Disney
Ben benieuwd of die pas na 6 uur draaien. Lijkt me niet eigenlijk... Denk dat ze meer prime time draaien op de NYE van de Rechter. |
Gene Farris draaide vorig jaar ook pas na 7 uur in de Rechter (en stak de ene joint na de andere op):D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Derick May, komt de 8e in het Paard van Troje. |
Oe Oe Oe, VET! :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Disney
Ben benieuwd of die pas na 6 uur draaien. Lijkt me niet eigenlijk... Denk dat ze meer prime time draaien op de NYE van de Rechter. |
Ze schijnen echt pas na 6 uur te komen. Maar Partyhardy weet hier vast meer van. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Oe Oe Oe, VET! :D |
Ja dat vond ik dus ook.....zo vaak is die niet in NL!
12,5 jaar Silly's, daar is het voor. Even kijken of ik onder een verjaardag uit kan komen of daarvan eerder terug kan komen (rond 02:00 uur en hopen dattie dan nog niet gedraaid heeft). |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by basvh
Ze schijnen echt pas na 6 uur te komen. Maar Partyhardy weet hier vast meer van. |
Ah ok, zou relaxed zijn.
Moet sowieso nog maar zien of ik nog naar de Rechter ga, want heb er dan al lange avond/nacht opzitten. |
|
|
| SnuggLe |
Veel plezier vanavond, voor de mensen die gaan!
Maar dat zal vast wel lukken dacht ik zo met zo'n toplineup, locatie & partypeople! |
|
|
| tijs08 |
| hoe was het? iemand? |
|
|
|
|