return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
ID-en op een feest ziekte (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Niet meer naar trance feestjes gaan :p (inkoppertje :D)

of heel veel alcohol drinken op feestjes.


Laatste keer dat ik een plaat herkende was bij ILT met Bassie.
Daarna ben ik bijna niet meer wezen feesten, alleen Addiction en Awafes :D wordt weer eens tijd :p
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Laatste keer dat ik een plaat herkende was bij ILT met Bassie.
Daarna ben ik bijna niet meer wezen feesten, alleen Addiction en Awafes :D wordt weer eens tijd :p


Echt burgerlulletje ben je geworden tim sinds je die baan in Aalsmeer hebt.
@win
Ik vond het gisteren dan toch ook heel knap dat ik First Strike meteen herkende, alsof aan het einde van de avond je verstand weer terugkruipt waar het zijn moet :tongue2
Esrem
quote:
Originally posted by magrec
Niet meer naar trance feestjes gaan :p (inkoppertje :D)


Dat betekent dan helemaal niet meer naar feestjes gaan waarschijnlijk, want volgens mij is niet alleen trance te ID-en...
emre
quote:
Originally posted by Esrem
Dat betekent dan helemaal niet meer naar feestjes gaan waarschijnlijk, want volgens mij is niet alleen trance te ID-en...


Het 'mogelijkheid tot ID-gehalte' ligt bij bij prog iha (met nadruk op iha) lager dan bij trance
Esrem
quote:
Originally posted by emre
Het 'mogelijkheid tot ID-gehalte' ligt bij bij prog iha (met nadruk op iha) lager dan bij trance


Weet ik, maar niets is onmogelijk, dus het was geen goed medicijn om maar niet meer naar TRANCE feestjes te gaan.
magrec
Dan rest alleen nog die 2e optie....
Esrem
quote:
Originally posted by magrec
Dan rest alleen nog die 2e optie....


Sinds wanneer wordt je helderder?? van alcohol, of moet dat juist minder om te kunnen IDen?
emre
quote:
Originally posted by magrec
Dan rest alleen nog die 2e optie....


Maar ik drink heel weinig alcohol en ben daarom bijna altijd de BOB ...... Weinig hoop meer voor mij dus (Salva mea!!) :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre
Het 'mogelijkheid tot ID-gehalte' ligt bij bij prog iha (met nadruk op iha) lager dan bij trance


Dat heb ik ook ooit beweerd en toen werd ik dik en dik geflamed....




Ik vind het ook een ziekte. Lekker belangrijk wat voor een lekkere nummers ze draaien, als ze maar lekekre nummers draaien! Tijd dat je staat te ID-en is tijd die je ook hard had kunnen gaan!

Gaan met die banaan!

Ik kan op progfeestjes max 4 platen herkennen de hele avond. Maar dat boeit niet!

emre
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tijd dat je staat te ID-en is tijd die je ook hard had kunnen gaan!
Gaan met die banaan!


Kan je niet hard gaan tijdens het ID-en dan :conf:
Trouwens, wat een koel shirt heb je toch :tongue2
Tim81
quote:
Originally posted by emre
Trouwens, wat een koel shirt heb je toch :tongue2


2emre: Ik heb 'wampie' al een exemplaar beloofd! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement