|
ID-en op een feest ziekte (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| emre |
| quote: | Originally posted by Tim81
2emre: Ik heb 'wampie' al een exemplaar beloofd! ;) |
En terecht!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Esrem
Sinds wanneer wordt je helderder?? van alcohol, of moet dat juist minder om te kunnen IDen? |
[dr phil mode]
Wat denkje :p als ik flink gedronken heb ga ik mij niet meer druk maken om plaatjes die ik mogelijk zou kunnen herkennen. Als je dat eenmaal door hebt hebt ben je genezen
[/dr phil mode] |
|
|
| Hitman |
| Ik probeer ook altijd de hele avond alles te ID-en. Volgens mij zelfs tot het punt waarop het irritant wordt voor de mensen om me heen, aangezien ik altijd track namen vergeet:toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Echt burgerlulletje ben je geworden tim sinds je die baan in Aalsmeer hebt. |
Mwjha, ik mis allen nog het huisje, boompje, beestje...en niet te vergeten: het vrouwtje :D
Weet je wat, ik kijk effe in de maandplanning en dan gaan we is kijken of ik ergens mee kan :p
Maar een burgerlulletje kun je mij niet noemen. Deze baan is gewoon haast niet te combineren met een...tja, sociaal leven :D
Maar ik ga wat beter me best doen om meer te kunnen feesten. :p |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Hitman
Ik probeer ook altijd de hele avond alles te ID-en. Volgens mij zelfs tot het punt waarop het irritant wordt voor de mensen om me heen, aangezien ik altijd track namen vergeet:toothless |
inderdaad ja ;) |
|
|
| dj_spare |
| hou maar op, ik heb hier al jaren last van... vind het altijd wel een sport om als eerste zo'n tune te ID'en :p maar het is wel irritant, je kan geen mix meer rustig luisteren omdat je heel snel de volgende tune wil horen :p |
|
|
| moogwai |
Vroeger wist ik bij mix-overgangen al 9 van 10x het nummer, tegenwoordig echt veel minder,
Word ik oud of ben ik er onbewust minder mee bezig :D
De echt goede tracks (die ik dus ook al tig keer heb gehoord) weet ik nog steeds meteen, maar bij de 13 in dozijn trance, dan is het vaak een groot vraagteken. |
|
|
| Tomaz |
Verschrikkelijk is 't als je niet op de titel kunt komen! Helaas ben ik in 't bezit van een brein als een zeef en kom ik echt zelden snel op een titel.
Al moet ik zeggen dat er verbetering in zit! |
|
|
|
|