|
ID-en op een feest ziekte (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| denk niet dat er een medicijn is... gewoon lekker blijven ID'en en de rest van je maten ermee storen :D |
|
|
| NoisyNeil |
Minder bier drinken :stongue:
Ik ben bekend met het fenomeen en het is inderdaad zo'n pijnlijk moment altijd, je neuriet het Godganze melodietje mee en het komt zo bekend voor, .. maar het lukt maar niet erop te komen en dan zit je de volgende dag op TA en dan ken je jezelf wel met een hamer voor de kop slaan... :) |
|
|
| Matthijs |
Vroeger wist ik ook altijd tijdens het inmixen al welke plaat het was, tegenwoordig veel minder.
Mijn advies als je er vanaf wilt komen: als je thuis naar een setje luistert, doe dit dan zonder constant naar de tracklist te kijken. Ik kijk er tegenwoordig alleen nog naar als ik een hele vette plaat hoor, voor de rest niet. Op die manier ken je gewoon minder titels en ga je ook minder snel ID-en op een feest. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik ken nog zo'n zieke gast, genaamd: Glaniskanis :D
Die liep in de <> met een blocknote alles op te schrijven :D |
Whahaha :D
Ga toch weg nooit een blocnote gebruikt ;)
Twas een Palm Top [insert nerd smilie] :D
Maar btw ik ID ook altijd alles en bij prog vind ik het juist makkelijker dan bij trance hoor... Opschrijven was idd alleen 1 keer en nooit weer... dik veel moeite
Heb laatst tijdens TiC 1e uur van vrijdag wel alle tunes ID'ed omdat dat tijdens TiC1 niet uitgezonden was :p |
|
|
| Esrem |
| Lijkt me juist dat je t omgekeerde moet doen, wel hele tijd met tracklist meekijken. Ik doe nu nl wat jij zegt, luister setjes als ik wat anders aan t doen ben en zoek dus de nummers niet altijd op. Meestal heb ik wel van tevoren de list ff bekeken, zodat ik de titels dus ook vaag weet. Daardoor komt uiteindelijk alles me bekend voor, kan ik veel meebleren, maar kom telkens niet op de naam. Er is geen koppeling ontstaan tussen nummer en titel zeg maar. |
|
|
| Lynxx |
MMM, dus dit is een ziekte, dacht dat het gewoon een afwijking was.
Naja, weer een ziekte erbij.
Maar tis wel vet irritant ja, luister je haast nonstop muziek, ben je op een feestje, ken je de titel van het meest standaard nummer niet eens.
Erger: "O vet, deze plaat heb ik gisteren net binnen gehad"
En dan hoor je een half uur later de plaat die je echt gister binnengehad hebt... ;) |
|
|
| Jappio |
| Gewoon niks meer downloaden ;) ziekte zo over :thepirate |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Jappio
Gewoon niks meer downloaden ;) ziekte zo over :thepirate |
De gevolgen daarvan zijn niet te overzien en zal de gezondheidszorg niet ten goede komen denk! |
|
|
| JunKX |
| Gewoon feesten! Works like a charm. ( dat ID gedoe, download de set de volgende dag wel inclusief tracklisting van ta.com) :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik heb het idee dat er op TA meer zieken zijn dan dokters:s |
What else is new? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Jappio
Gewoon niks meer downloaden ;) ziekte zo over :thepirate |
das mijn cure.. heb tijdens, TIC en Capital etc etc, alleen maar lopen id-en maar tegenwoordig download ik nauwelijks nog nieuwe muziek en dat wil wel nog wel eens helpen..
btw hier spreekt een ID-Contest winner (samen met glanis :P) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by TimeportE
btw hier spreekt een ID-Contest winner (samen met glanis :P) |
Hahaha ohja
Das waar ook! :)
Echt goeie dat we toen gewonnen hadden |
|
|
|
|