|
Karma?
|
View this Thread in Original format
| Scintilla |
Är det någon här som har tänkt åka upp till Karma från Växjö eller någon närliggande stad?
Har jättesvårt att hitta passande bussar/tåg, iaf på morgonen, och jag vill kunna åka tillbaka direkt efter festen eftersom jag eventuellt komma jobba senare på söndagen... så om någon ska upp kanske man kan samåka? |
|
|
| lonne |
Hade gärna åkt, men jag lämnar landet snart.
Anyway, för vidare info ang: buss, priser etc. http://www.mandarin.nu |
|
|
| reveal |
| Vilken fest är det vi talar om? :) |
|
|
| lonne |
Namn: Karma 3
Datum: 2004-12-18
Arrangör: Diode Rec + Kricke design
Tid: 22.00 - 07.00
Plats: Huskvarna Folkets Park
Stad: Jönköping
Land: SE
Pris: Förköp: 240:- + avgift / Dörren: 280:-
Ålder: 16
Live:
- ASTRIX (Hommega, ISR)
- ABSOLUM (3D Vision, FR)
- ELECTRIC UNIVERSE (Spirit Zone, DE)
- THE DELTA (Gravity plus records, DE)
DJ's:
- TEGE (Mandarin/STP, S)
- KRICKE (Deltaforce, Karma, S)
För övrigt går det bra att använda länken jag postade ovan. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by lonne
För övrigt går det bra att använda länken jag postade ovan. |
Missade den :) Tack för infon |
|
|
| RebeL9 |
att dömma av lineupen ser det ut att bli årets fetaste fest. sjukt bra akter allihopa. ser i synnerhet fram emot Electric Universe och The Delta.
Måste ta mig dit. MUMS! |
|
|
| AC. |
| Astrix kan jag tippsa som är förjäkligt bra live. :) |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by RebeL9
att dömma av lineupen ser det ut att bli årets fetaste fest. sjukt bra akter allihopa. ser i synnerhet fram emot Electric Universe och The Delta.
Måste ta mig dit. MUMS! |
Du som är bosatt i Göteborg, borde vara bortskämd med bra psy-trance?
Har jag fel om jag påstår att scenen är bättre där än i Stockholm? |
|
|
| Scintilla |
just det kan ju vara bra att skriva upp info för den festen jag pratar om... tack lonne för att du fixade det åt mig =)
jag hittade http://www.busstrip.se som ska anordna en resa från Ljungby (Malmö) till Karma och det kunde ju vara nåt kanske... men får se, den löser sig nog, vill gärna dit iaf =) |
|
|
| Cloudburst |
Ska gå Karma 3. :)
Delta hoppas jag på.. |
|
|
| DjAviander |
Tänkte gå iom åldern på 16..
Frågade morsan lite artigt fick "NEJ!!!":whip: :whip: :whip: till svar..
Varför får aldrig jag göra nått kul? :stongue:
Önskar alla sjukt mycket kul på Karma :D |
|
|
| EsseT |
KARMA 3
Name: Karma - Chapter Three
Date: 2004-12-18
Time: 22.00 - 07.00
Arranger: Diode Music & Kricke Design
Venue: Folketspark Huskvarna
City: Huskvarna Jönköping
Country: SWEDEN
Age limit: 16
Ticket price 240 SEK
Entrance 280 (If avable)
Website: http://www.dioderecords.nu/karma
JAG SKA VARA DÄR :) hurra!!!!! =) |
|
|
|
|