|
הסוף לויברטור
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
ערפת מתתתתתתתתת
כןהגיע הזמן שהבן כלבים הזה ימות ..
אישתו כנראה מצאה את הכסף :stongue:
מי שלא מוחה כפיים בן זונה ..
:toothless |
|
|
| Meltdown |
כמה שאני לא מצטער על מותו של הדרדס הזה.
כנראה שביום שישי הקרוב ערפאת לא ידפוק סיבובי דאווין ברחבה של הקו, במסיבה של נקסט עם הלפרין וסהר זנגליביץ', וטוב שכך, כי גם ככה הוא לא היה עובר סלקציה עם היופי שלו.
:D |
|
|
| Hell_Copter |
זה היה ברור שהיום ינתקו אותו מהמכונות...
יום סיום צום הרמאדן... היום בו מוחמד עלה לשמים
עכשיו יענו יש למוות שלו ערך קדוש יותר בעיני המוסלמים
אבל העיקר שהבן אלף זונות הזה מת!! |
|
|
| Shahar |
אללללהההההה יש סיבה לפתוח בירההההה!
בנזונההההההה אנשאללה יקחו כל ערבי לשמיים אחריו
את כוווווולםםםםםם השרמוטות האוכלים בתחת האלההה
בני זונותתתת
ואם לא יקחו אותם לשמיים אז שימחקו את סוריה לבנות ואירן |
|
|
| princess cc |
פיייייייייי איך נבהלתי!
חשבתי באמת הסוף לויבטורים!
אפשר להרגע...
אדיר שים לב לכותרות ש'ך פעם הבאה
אתה מלחיץ ת'נשים בפורום |
|
|
| yaman |
מה לעזאזל יהיה רשום על המצבה?
כאן קבור ערפת........
מה שם המשפחה של המזדיין? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by yaman
מה לעזאזל יהיה רשום על המצבה?
כאן קבור ערפת........
מה שם המשפחה של המזדיין? |
אההה..... אמממ... ערפאת?
:stongue: :stongue:
השם הפרטי שלו זה יאסר
יענו יאסר ערפאת... =)
:crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
R.I.P
NOT :wtf: :stongue:
טוב תודו שזה נשמע הרבה יותר טוב באנלגית :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by yaman
מה לעזאזל יהיה רשום על המצבה?
כאן קבור ערפת........
מה שם המשפחה של המזדיין? |
אנ'לא מאמינה שאתם לא יודעים!!!
אבו עמאר!
יאסר ערפאת אבו עמאר
אבל על המצבה בטח יכתבו : "כאן קבור הכלב" |
|
|
| DjChook |
| יהיה רשום "סוהא הייתה פה" |
|
|
| Hell_Copter |
עכשיו לתומי פתחתי ערוץ 2....
ונחשו מה...
הייתה מסיבת עיתונאים שבה הודיעו שהוא עדיין לא מת
אין דרך להציל אותו וזה רק עניין של זמן
אבל ההודעה שם הייתה שזה לא מהרעלה שזה חשוב לישראל, ושזה לא סרטן
ולפי הדת המוסלמית אם הוא לא סובל אז אין טעם לנתק אותו מהמכונות
קיצר... הבנזונה עדיין חי נכון לעכשיו |
|
|
|
|