|
benjaminbates@Vertigo (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
בייטס בורטיגו.....
אם מישהו בא אז תגידו לי ואולי גם אני אגיע :cool: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
ממש בצמוד לחיל האויר ברמת דוד
עולךים מכיוון טבעון ממשיכים ישר כל הזמן ואז ימינה בנהלל
וזה שם |
חחחחחחחחחחחחחח אחי אני מת"א מה חיל אוויר
דבר תכלס באיזה עיר זה |
|
|
| Star |
ליד נהלל אחרי טבעון
נתתי לך כיוון הכי מדוייק שיש:cool: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
ליד נהלל אחרי טבעון
נתתי לך כיוון הכי מדוייק שיש:cool: |
אתה מסתלבט?
מאיפה אתה מביא תמקומות האלה באמא... |
|
|
| Star |
| שמע אני לא יודע מה אתה מכיר באזור אולי תגיד לי מה אתה מכיר איזה דרך ואיזה מקום ומשם אני יכוון אותך |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Star
שמע אני לא יודע מה אתה מכיר באזור אולי תגיד לי מה אתה מכיר איזה דרך ואיזה מקום ומשם אני יכוון אותך |
אחי נראה לי שהוא שואל את זה יותר במובן התאורטי ולא דרכים איך להגיע
אז הכוונה שלו היא לדעת רק באיזה איזור של הצפון זה
קרוב יותר לחיפה
קרוב יותר לקריות
קרוב יותר לעכו
משהו כללי כזה...
לשאול שבוע מראש איך מגיעים זה קצת מיותר אם הוא עדיין לא החליט אפילו אם הוא בא...
ולגבי באופן אישי אני חושב שאני ילך לבייטס בנקסט...
חוץ מזה שאם אני ילך לאנשהו ב-18 זה יהיה כנראה לפילטרהאדז בווקס |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה מסתלבט?
מאיפה אתה מביא תמקומות האלה באמא... |
בין עפולה לחיפה!!!
ואם מישהו מגיע, אמרו לי כי יכול מאוד להיות שאני אבוא!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אחי נראה לי שהוא שואל את זה יותר במובן התאורטי ולא דרכים איך להגיע
אז הכוונה שלו היא לדעת רק באיזה איזור של הצפון זה
קרוב יותר לחיפה
קרוב יותר לקריות
קרוב יותר לעכו
משהו כללי כזה...
לשאול שבוע מראש איך מגיעים זה קצת מיותר אם הוא עדיין לא החליט אפילו אם הוא בא...
ולגבי באופן אישי אני חושב שאני ילך לבייטס בנקסט...
חוץ מזה שאם אני ילך לאנשהו ב-18 זה יהיה כנראה לפילטרהאדז בווקס |
סוףסוף מישו שהבין מה אני מתכוון שאני שואל איפה זה
:)
ופילטרהדז ביטלו בגלל עראפת...ערבים מניאקים |
|
|
| Shahar |
טוב יש פה איזה בעיה לעשות
edit
אז רשמתי עוד פוסט
| quote: | Originally posted by sabi10
בין עפולה לחיפה!!!
ואם מישהו מגיע, אמרו לי כי יכול מאוד להיות שאני אבוא!!! |
יופי זאת תשובה נורמלית :) |
|
|
| sabi10 |
מישהו יכול לתת לי דוגמא למוסיקה שבייטס מנגן (ואל תגידו טראנס), אם יש פלייליסט זה יותר טוב...
אני פשוט לא הצלחתי למצוא פליילסט שלו.... |
|
|
| DJ Alex E. |
מר כוכב יש מצב שאתה מארגן לי איכשהוא כניסה למרות גילי הרך?
או שאולי כדאי שאני אדבר עם פדרמן או משהו?אני חייב להיות במסיבה הזאת!
סאבי...
ממה שאני זוכר,בנג'מין מנגן גרוב האוס וטק-האוס...
הנה הפלייליסט שלו מהסנסיישן האחרון
01. Benjamin Bates - Morning Glory (Get Busy Time)
02. ID
03. Amuka & Sheila Brody - Appreciate Me (Peter Rauhofer Remix)
04. Melvin Reese - Beautiful Woman
05. ID - Are you Ready
06. Benjamin Bates - Locked Up (Bates 45 Mix)
07. Cirrus - Get Loose
08. ID
09. Benjamin Bates - Whole
10. Mark Knight - Acid Test
11. Origene - Sanctuary (Remix)
12. Marco V - Automanual
13. Little Exuma - Freak (Peruz Original Version)
14. Freaks Jam - In The Jungle (Gambafreaks' Electro Mix)
15. Villanord - Futurescope
16. Benjamin Bates - No Angel (Bates 45 Mix)
17. Benjamin Bates - Lost Myself In The Way You Close Your Eyes |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מר כוכב יש מצב שאתה מארגן לי איכשהוא כניסה למרות גילי הרך?
או שאולי כדאי שאני אדבר עם פדרמן או משהו?אני חייב להיות במסיבה הזאת!
סאבי...
ממה שאני זוכר,בנג'מין מנגן גרוב האוס וטק-האוס...
הנה הפלייליסט שלו מהסנסיישן האחרון
01. Benjamin Bates - Morning Glory (Get Busy Time)
02. ID
03. Amuka & Sheila Brody - Appreciate Me (Peter Rauhofer Remix)
04. Melvin Reese - Beautiful Woman
05. ID - Are you Ready
06. Benjamin Bates - Locked Up (Bates 45 Mix)
07. Cirrus - Get Loose
08. ID
09. Benjamin Bates - Whole
10. Mark Knight - Acid Test
11. Origene - Sanctuary (Remix)
12. Marco V - Automanual
13. Little Exuma - Freak (Peruz Original Version)
14. Freaks Jam - In The Jungle (Gambafreaks' Electro Mix)
15. Villanord - Futurescope
16. Benjamin Bates - No Angel (Bates 45 Mix)
17. Benjamin Bates - Lost Myself In The Way You Close Your Eyes |
הרבה קטעים שלו...
משאומר שהרבה אני לא מכיר פה..
אניווי צריך לעשות עבודת שטח טובה..(משמע להוריד ולשמוע 2 סטים עדכניים שלו) ולבחון תנושא... |
|
|
|
|