return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
benjaminbates@Vertigo (pg. 2)
View this Thread in Original format
sabi10
בייטס בורטיגו.....

אם מישהו בא אז תגידו לי ואולי גם אני אגיע :cool:
Shahar
quote:
Originally posted by Star
ממש בצמוד לחיל האויר ברמת דוד
עולךים מכיוון טבעון ממשיכים ישר כל הזמן ואז ימינה בנהלל
וזה שם


חחחחחחחחחחחחחח אחי אני מת"א מה חיל אוויר
דבר תכלס באיזה עיר זה
Star
ליד נהלל אחרי טבעון
נתתי לך כיוון הכי מדוייק שיש:cool:
Shahar
quote:
Originally posted by Star
ליד נהלל אחרי טבעון
נתתי לך כיוון הכי מדוייק שיש:cool:


אתה מסתלבט?
מאיפה אתה מביא תמקומות האלה באמא...
Star
שמע אני לא יודע מה אתה מכיר באזור אולי תגיד לי מה אתה מכיר איזה דרך ואיזה מקום ומשם אני יכוון אותך
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Star
שמע אני לא יודע מה אתה מכיר באזור אולי תגיד לי מה אתה מכיר איזה דרך ואיזה מקום ומשם אני יכוון אותך

אחי נראה לי שהוא שואל את זה יותר במובן התאורטי ולא דרכים איך להגיע
אז הכוונה שלו היא לדעת רק באיזה איזור של הצפון זה
קרוב יותר לחיפה
קרוב יותר לקריות
קרוב יותר לעכו
משהו כללי כזה...
לשאול שבוע מראש איך מגיעים זה קצת מיותר אם הוא עדיין לא החליט אפילו אם הוא בא...

ולגבי באופן אישי אני חושב שאני ילך לבייטס בנקסט...

חוץ מזה שאם אני ילך לאנשהו ב-18 זה יהיה כנראה לפילטרהאדז בווקס
sabi10
quote:
Originally posted by Shahar
אתה מסתלבט?
מאיפה אתה מביא תמקומות האלה באמא...


בין עפולה לחיפה!!!

ואם מישהו מגיע, אמרו לי כי יכול מאוד להיות שאני אבוא!!!
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אחי נראה לי שהוא שואל את זה יותר במובן התאורטי ולא דרכים איך להגיע
אז הכוונה שלו היא לדעת רק באיזה איזור של הצפון זה
קרוב יותר לחיפה
קרוב יותר לקריות
קרוב יותר לעכו
משהו כללי כזה...
לשאול שבוע מראש איך מגיעים זה קצת מיותר אם הוא עדיין לא החליט אפילו אם הוא בא...

ולגבי באופן אישי אני חושב שאני ילך לבייטס בנקסט...

חוץ מזה שאם אני ילך לאנשהו ב-18 זה יהיה כנראה לפילטרהאדז בווקס


סוףסוף מישו שהבין מה אני מתכוון שאני שואל איפה זה
:)

ופילטרהדז ביטלו בגלל עראפת...ערבים מניאקים
Shahar
טוב יש פה איזה בעיה לעשות
edit
אז רשמתי עוד פוסט

quote:
Originally posted by sabi10
בין עפולה לחיפה!!!

ואם מישהו מגיע, אמרו לי כי יכול מאוד להיות שאני אבוא!!!


יופי זאת תשובה נורמלית :)
sabi10
מישהו יכול לתת לי דוגמא למוסיקה שבייטס מנגן (ואל תגידו טראנס), אם יש פלייליסט זה יותר טוב...

אני פשוט לא הצלחתי למצוא פליילסט שלו....

DJ Alex E.
מר כוכב יש מצב שאתה מארגן לי איכשהוא כניסה למרות גילי הרך?
או שאולי כדאי שאני אדבר עם פדרמן או משהו?אני חייב להיות במסיבה הזאת!

סאבי...
ממה שאני זוכר,בנג'מין מנגן גרוב האוס וטק-האוס...
הנה הפלייליסט שלו מהסנסיישן האחרון

01. Benjamin Bates - Morning Glory (Get Busy Time)
02. ID
03. Amuka & Sheila Brody - Appreciate Me (Peter Rauhofer Remix)
04. Melvin Reese - Beautiful Woman
05. ID - Are you Ready
06. Benjamin Bates - Locked Up (Bates 45 Mix)
07. Cirrus - Get Loose
08. ID
09. Benjamin Bates - Whole
10. Mark Knight - Acid Test
11. Origene - Sanctuary (Remix)
12. Marco V - Automanual
13. Little Exuma - Freak (Peruz Original Version)
14. Freaks Jam - In The Jungle (Gambafreaks' Electro Mix)
15. Villanord - Futurescope
16. Benjamin Bates - No Angel (Bates 45 Mix)
17. Benjamin Bates - Lost Myself In The Way You Close Your Eyes
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מר כוכב יש מצב שאתה מארגן לי איכשהוא כניסה למרות גילי הרך?
או שאולי כדאי שאני אדבר עם פדרמן או משהו?אני חייב להיות במסיבה הזאת!

סאבי...
ממה שאני זוכר,בנג'מין מנגן גרוב האוס וטק-האוס...
הנה הפלייליסט שלו מהסנסיישן האחרון

01. Benjamin Bates - Morning Glory (Get Busy Time)
02. ID
03. Amuka & Sheila Brody - Appreciate Me (Peter Rauhofer Remix)
04. Melvin Reese - Beautiful Woman
05. ID - Are you Ready
06. Benjamin Bates - Locked Up (Bates 45 Mix)
07. Cirrus - Get Loose
08. ID
09. Benjamin Bates - Whole
10. Mark Knight - Acid Test
11. Origene - Sanctuary (Remix)
12. Marco V - Automanual
13. Little Exuma - Freak (Peruz Original Version)
14. Freaks Jam - In The Jungle (Gambafreaks' Electro Mix)
15. Villanord - Futurescope
16. Benjamin Bates - No Angel (Bates 45 Mix)
17. Benjamin Bates - Lost Myself In The Way You Close Your Eyes


הרבה קטעים שלו...
משאומר שהרבה אני לא מכיר פה..
אניווי צריך לעשות עבודת שטח טובה..(משמע להוריד ולשמוע 2 סטים עדכניים שלו) ולבחון תנושא...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement