| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סיסי... מצטער לאכזב אותך עוד פעם
אבל גם היום אני לא יבוא...
לא בראש שלי כל כך בייטס... |
דרלינג הפסדת ביג טיים!
וח'ברה שהיו שם תקנו אותי עם אני טועה!
הייתה אחלה מסיבה, מזמן לא נהניתי ככה!
הלפרין היה טוב כהרגלו, בנג'מין נתן סט סבבה לאללה,
היו הרבה צעירים כמו שאני אוהבת...
חוץ מהקטע שהעלו ת'ישראלים האלה שזה היה ממש בזבוז זמן,
אבל אני אעדכן יותר מאוחר בפוסט של המסיבות
את סיכום הערב:) |
|
|