return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
benjaminbates@Vertigo (pg. 4)
View this Thread in Original format
Star
אמרתי לך שתהנה
:cool:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Star
אמרתי לך שתהנה
:cool:


אמרת וצדקת
שכחת לציין לי אבל אתמול שהוא כזה נחמד...
אני בהחלט מעריך את זה אצל די גיים...
THE_BLUE_DRAGON
היה נחמד!
הגעתי רדום פחד!
אבל לא נורא.

חצי סט לא אהבתי בכלל וחצי כן.

אה ובדיוק שפרשתי הוא ניגן את הרמיקס של מרקו-וי למדונה הום.
ישן מאוד אבל היה נחמד לשמוע במיוחד שבדיוק הייתי בדרך להום שלי חחח...

נתראה במייק!

:disbelief
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
היה נחמד!
הגעתי רדום פחד!
אבל לא נורא.

חצי סט לא אהבתי בכלל וחצי כן.

אה ובדיוק שפרשתי הוא ניגן את הרמיקס של מרקו-וי למדונה הום.
ישן מאוד אבל היה נחמד לשמוע במיוחד שבדיוק הייתי בדרך להום שלי חחח...

נתראה במייק!

:disbelief


הלו הלו
לא סיימנו איתך להיום

נראה לך שכאן הסתיימה עבודתך?

איפה התמונות?:)
THE_BLUE_DRAGON
טוב טוב נו חחח סתם הנה!












עוד תמונות כאן:
http://layla.ynet.co.il/newLayla/ga...ype=1&galArea=1
princess cc
שכחת את זו:
http://laylamedia.ynet.co.il/galler...592/Big/125.jpg

באסה איזה תמונה מגעילה יצאה לי עם בייטס וכ"כ התאמצתי להשיג אותה:whip:

ואני גם חיייב לציין שהוא פשוט מתוק לאללה!
הדיג'יי הכי חמוד שראיתי! כזה ח'ברמן ולא מפסיק לחייך
ולקפוץ על הבמה:)
markfeldman
quote:
santuary (marco v bootleg)


אל תהיה כ"כ בטוח....

צפו להפתעה ישראלית בנושא....

בכל אופן אני רואה שנהניתם !

ניפגש שבוע הבא אצל גיטלמן (אם הם לא יריבו עוד פעם...)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אל תהיה כ"כ בטוח....

צפו להפתעה ישראלית בנושא....

בכל אופן אני רואה שנהניתם !

ניפגש שבוע הבא אצל גיטלמן (אם הם לא יריבו עוד פעם...)


דברתי עם רוני גם על זה והוא אמר שהבדיחה הזאת היא חד פעמית
(הוא לא קרא לזה בדיחה זה תוספת שלי)
DJ Alex E.
אני לא מאמין שבנג'מין נאלץ לשמוע את הישראלים
אם אפילו בארץ צוחקים עליהם,תארו לעצמכם מה בנג'מין הולך לספר שם בהולנד
PS:יגאל לא הבנתי מה כתוב לך על החולצה מקדימה באותיות הכסופות
princess cc
אילן ראסמי דפוק אתה תראה איזה כוסית@
עלק:
i'm here for the music
wtf?>
http://www.atraf.co.il/gallery/gall...2829/301800.jpg

markfeldman
quote:
אילן ראסמי דפוק אתה תראה איזה כוסית@
עלק:
i'm here for the music
wtf?>
http://www.atraf.co.il/gallery/gall...2829/301800.jpg


ממגנט בחורות אהה ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
ממגנט בחורות אהה ?


פחחחחחחחחחחחחח
היא כולה הייתה שיכורה מתה
דקה אחרי התמונה הזאת היא רקדה עם חברה שלה ונפלה ליידנו....

וכן נסיכונת... למסיבות כאלה אני מגיע בשביל המוזיקה
ובשביל הדי גיי
עובדה שאני לא מתרחק מהעמדה כל הערב...
אני חושב ורבים לא יסכימו איתי שמועדון זה לא המקום הכי אידיאלי להכיר מישהי..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement