|
benjaminbates@Vertigo (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Star |
אמרתי לך שתהנה
:cool: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Star
אמרתי לך שתהנה
:cool: |
אמרת וצדקת
שכחת לציין לי אבל אתמול שהוא כזה נחמד...
אני בהחלט מעריך את זה אצל די גיים... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
היה נחמד!
הגעתי רדום פחד!
אבל לא נורא.
חצי סט לא אהבתי בכלל וחצי כן.
אה ובדיוק שפרשתי הוא ניגן את הרמיקס של מרקו-וי למדונה הום.
ישן מאוד אבל היה נחמד לשמוע במיוחד שבדיוק הייתי בדרך להום שלי חחח...
נתראה במייק!
:disbelief |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
היה נחמד!
הגעתי רדום פחד!
אבל לא נורא.
חצי סט לא אהבתי בכלל וחצי כן.
אה ובדיוק שפרשתי הוא ניגן את הרמיקס של מרקו-וי למדונה הום.
ישן מאוד אבל היה נחמד לשמוע במיוחד שבדיוק הייתי בדרך להום שלי חחח...
נתראה במייק!
:disbelief |
הלו הלו
לא סיימנו איתך להיום
נראה לך שכאן הסתיימה עבודתך?
איפה התמונות?:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | santuary (marco v bootleg) |
אל תהיה כ"כ בטוח....
צפו להפתעה ישראלית בנושא....
בכל אופן אני רואה שנהניתם !
ניפגש שבוע הבא אצל גיטלמן (אם הם לא יריבו עוד פעם...) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אל תהיה כ"כ בטוח....
צפו להפתעה ישראלית בנושא....
בכל אופן אני רואה שנהניתם !
ניפגש שבוע הבא אצל גיטלמן (אם הם לא יריבו עוד פעם...) |
דברתי עם רוני גם על זה והוא אמר שהבדיחה הזאת היא חד פעמית
(הוא לא קרא לזה בדיחה זה תוספת שלי) |
|
|
| DJ Alex E. |
אני לא מאמין שבנג'מין נאלץ לשמוע את הישראלים
אם אפילו בארץ צוחקים עליהם,תארו לעצמכם מה בנג'מין הולך לספר שם בהולנד
PS:יגאל לא הבנתי מה כתוב לך על החולצה מקדימה באותיות הכסופות |
|
|
| markfeldman |
ממגנט בחורות אהה ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ממגנט בחורות אהה ? |
פחחחחחחחחחחחחח
היא כולה הייתה שיכורה מתה
דקה אחרי התמונה הזאת היא רקדה עם חברה שלה ונפלה ליידנו....
וכן נסיכונת... למסיבות כאלה אני מגיע בשביל המוזיקה
ובשביל הדי גיי
עובדה שאני לא מתרחק מהעמדה כל הערב...
אני חושב ורבים לא יסכימו איתי שמועדון זה לא המקום הכי אידיאלי להכיר מישהי.. |
|
|
|
|