|
Is dit het begin?
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Weer een Islamitische school (uden) in de fik en weer een kerk (Boxmeer) in de fik.......Is dit het begin?
Ik heb altijd niets gesnapt waarom noord ieren nu nog lopen te kutten om godsdiensten. Nu vind het ook plaats in Nederland.
Het gaat 1 grote teringzooi worden in Nederland........Jammer dit. |
|
|
| dj_spare |
| zou me nix verbazen als dit het begin van het eind is :( |
|
|
| Jantjeuh |
Wat leven er toch ongelooflijke randdebielen in dit land..
Zien die idioten die die basisschool in de fik hebben gezet nou niet in dat dit soort acties (mogelijk) alleen maar meer moslims in de armen van het extremisme drijft?
En dan zie je op sites als Fok.nl dat een behoorlijk aantal Nederlandse jongeren dit soort acties ook nog goed probeert te praten of zelfs toejuicht. Te triest voor woorden.. en maar zeiken over die enkele Marokkanen die blij waren met de dood van Theo van Gogh. Maar goed, dit zegt misschien meer over het gemiddelde niveau van de mensen die daar reageren dan over Nederlanders in het algemeen. |
|
|
| eieregooie |
| Oh oh oh... wat een doemscenarios weer... |
|
|
| SnuggLe |
Nee, d'r is nog veel meer:
Leden van het arrestatieteam uit Den Haag zijn gewond geraakt etc etc: kijk teletekst. Handgranaten gegooid en een hele buurt afgezet.
Ik moet daar zo langs fietsen, tis heel dicht bij bureau Rijswijk waar ik werk............. ben benieuwd. |
|
|
| MaGiK54 |
| Te triest voor woorden weer allemaal. Die gasten die dit hebben gedaan, moet je net zoals Moslimextremisten super hard aanpakken. |
|
|
| MaGiK54 |
| Tis erg gezellie hiero in Den Haag als ik de diverse mediabronnen en persoonlijke bronnen mag geloven. Luchtruim afgesloten, overal ME, BBE, ambulances, 10 jihadstrijders enz enz. Wat waar is en wat sensatie is laat ik even in het midden. |
|
|
| NoisyNeil |
| Het gaat inderdaad de foute kant op, de mensen met weinig inlevingsvermogen vinden weer dat ze in hun recht staan door de moslimcultuur een (spreekwoordelijke) 'dolk in de rug' te steken en op hun beurt gaan de radicale moslims weer verder met hun 'strijd' tegen de westerse wereld.... mensen, mensen, waar gaat het heen en vooral: wanneer komt er een eind aan! |
|
|
| Donna |
En niemand die eraan denkt dat dit misschien wel een actie kan zijn van de extremisten die de nederlanders daardoor in een kwaad daglicht tegenover de "niet extreme" moslims waardoor zij langzaam stuk voor stuk toezijn aan het WEL extreem worden en zich bij de groepering scharen zodat die groot en allmighty word:)
Heb heel de tijd afgewacht totdat iemand dit nu eens zou opperen,maar neehoor,daar word niet aan gedacht.
En nee,das geen doemdenken,tis een mogelijkheid waar rekening mee gehouden dient te worden als je een beetje realistisch in t leven staat |
|
|
| robin |
Een moslim die zn eigen moskee in de fik zet? Dat is net zoiets als een priester die tegen zijn eigen kerk aan zeikt..
Ben toch echt bang dat sommige nederlanders 'ons' graag zelf wel in een kwaad daglicht willen zetten en dus de moslims die moeite weer besparen. |
|
|
| Fkwebeman |
Tja zou kunnen Donna..
Maar kan me niet voorstellen dat een extremistische moslim een moskee of iets anders islamitisch in de fik steekt, hij verspeelt daarmee toch zijn plekje bij Allah.
Hier in Groningen waren er al weer mensen aan het protesteren tegen Rita 'Hitler' Verdonk en de strenge maatregelen die men (te laat imho) wil nemen.
Belachelijk, die mensen denken dat je van elke extremist nog een knuffelmoslim kan maken.. :S |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by robin
Een moslim die zn eigen moskee in de fik zet? Dat is net zoiets als een priester die tegen zijn eigen kerk aan zeikt..
Ben toch echt bang dat sommige nederlanders 'ons' graag zelf wel in een kwaad daglicht willen zetten en dus de moslims die moeite weer besparen. |
De extremistische moslims deinzen nergens voor terug, ook niet voor dit soort acties. In hun ogen zijn de gematigde moslims ook afvalligen! |
|
|
|
|