return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Anti-Terreur actie in Den Haag (pg. 2)
View this Thread in Original format
HBtje
maarre ff voor de duidelijkheid,

Wat voor soorten mensen zitten er nu in dat huis, nederlanders, of islamieten ofzo ?

echt duidelijk daarover zijn ze niet :conf:
Raymond
quote:
Originally posted by HBtje
maarre ff voor de duidelijkheid,

Wat voor soorten mensen zitten er nu in dat huis, nederlanders, of islamieten ofzo ?

echt duidelijk daarover zijn ze niet :conf:

Wat denk je zelf ??? Wat denk je van islamitische terroristen...
Does that ring a bell :clown:
dj_spare
't is weer zover ja :(

als ze een handgranaat naar buiten gooien dan zullen ze vast wel meer troep in huis hebben...

ik stel voor om net zoals bij de trein marokkaantjes een aantal vliegtuigjes over te laten vliegen en zoveel herrie te creeren en dan binnen te vallen... :p
HBtje
quote:
Originally posted by Raymond
Wat denk je zelf ??? Wat denk je van islamitische terroristen...
Does that ring a bell :clown:


ik dacht dat ook wel jah (tjah these days is het meer van duhhh natuurlijk is het dat uitschot dat dat doet) maar kon het dit keer nergens lezen/horen dus wist het niet zeker :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by dj_spare


ik stel voor om net zoals bij de trein marokkaantjes een aantal vliegtuigjes over te laten vliegen en zoveel herrie te creeren en dan binnen te vallen... :p



Huh huh, wat bedoel je hiermee dan ???

Ik neem aan dat je doelt op de jaren 70, want dat waren Molukkers ipv Marokkanen.
sndh
ja dat bedoelt ie.

Deetman zei dat ie "ú liever voor dan boven 'me' had". Met andere woorden de journalisten die tijdens de persconferentie voor hem zaten. logisch, anders krijg je van die amerikaanse taferelen van nieuwshelicopters.
HBtje
Als ze het Paard van Troje maar niet gaan aanvallen........ :nervous:
dj_spare
quote:
Originally posted by MaGiK54
Huh huh, wat bedoel je hiermee dan ???

Ik neem aan dat je doelt op de jaren 70, want dat waren Molukkers ipv Marokkanen.


klopt, molukkers... d0h... je ziet al wel hoe fout ik alweer ga denken :(
Chicane
Molukkers, Marokkanen, zelfde geloof, ander type tuig :)
robin
quote:
van fok.nl

Bommelding bij paleis Noordeinde
Bron: RTL 5
Gepubliceerd: woensdag 10 november 2004 @ 12:25

RTL 5 meldt dat zojuist een bommelding bij paleis Noordeinde in Den Haag is binnengekomen.

Meer informatie is nog niet bekend, we houden je op de hoogte.


Gaat lekker daar :(

drpeer_holland
Update 12.26

De voorzitter van het wijkberaad Laak Centraal. L. Olffers verklaart dat de spanningen in het Laakkwartier toenamen na de moord op cineast Theo van Gogh. Voordien leefden allochtone en autochtone bewoners zonder problemen naast elkaar, maar sinds een week is er sprake van onderlinge scheldpartijen. De grote arrestatieactie komt voor hem echter als een complete verrassing.
Matthijs
quote:
Originally posted by sndh
Deetman zei dat ie "ú liever voor dan boven 'me' had". Met andere woorden de journalisten die tijdens de persconferentie voor hem zaten.


ahhhh dat klinkt een stuk logischer ja, denk dat ik nog niet helemaal wakker was toen ik het hoorde! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement