|
Anti-Terreur actie in Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| *Openingspost geedit* |
|
|
| magrec |
Uiterste paraatheid weer op dit moment....
 |
|
|
| robin |
| quote: | | 15.20 Een team van energiebedrijf Eneco staat vlakbij de Antheunisstraat klaar om gas en elektriciteit af te sluiten als de poltie daar om vraagt. |
en daar wachten ze mee omdat..? :conf: |
|
|
| sndh |
| er misschien wel meer mensen stroom nodig hebben (politie wil ook koffie ;)) etc. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
en daar wachten ze mee omdat..? :conf: |
Volgensmij ben jij echt dom ipv dat je alleen doet alsof.
Wat denk je zelf? Dat doen ze toch niet zo 1 2 3!
Wat denk je dat daar een planning aan vooraf gaat?
"Oh jongens, zullen we nu de stroom afsluiten?" "Nee joh, eerst nog een bakkie koffie!" |
|
|
| SnuggLe |
Er wordt geschoten, er zijn minstens 10 schoten gehoord.
Gvd, mooi kut dat ik morgen niet op het werk ben, mis ik alle fun.....tering. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Volgensmij ben jij echt dom ipv dat je alleen doet alsof.
Wat denk je zelf? Dat doen ze toch niet zo 1 2 3!
Wat denk je dat daar een planning aan vooraf gaat?
"Oh jongens, zullen we nu de stroom afsluiten?" "Nee joh, eerst nog een bakkie koffie!" |
:stongue:
Sorry, we kunnen niet allemaal zo intilligent en begaafd zijn als u. :rolleyes:
Ik heb inderdaad geen idee hoeveel werk dat is, maar waarom sluiten ze het dan niet zo snel mogelijk af? Aan de hand van die quote krijg ik niet echt het idee dat het heel veel werk is om een blok/straat af te sluiten :o En ALS het zo makkelijk is als die quote doet vermoeden waarom zou je dan de mensen in dat huis 1 minuut langer stroom geven dan nodig?
Of ze moeten wachten tot het donker word en het dan als verassing gebruiken, daar zou ik me iets bij voor kunnen stellen :o
Denk ik nou echt zo raar dan? :clown: |
|
|
| SnuggLe |
Nu zijn er relletjes tussen ofwel Marokkanen en Rechtsen (rechts extremisten) of ADO-supporters oid. Sfeer is gespannen.....!
Liveverslag werd niet gegeven op de scanner zelf, maar op 89.3 en dat is Radio West.
*update* 16:48 er worden nu stenen gegooid en er zijn 3 'knalletjes' gehoord. Maybe iets van gas ofzo.
En robin: het is intelligent :p
Maar mijn quote is cynisch bedoeld, dat laatste.... |
|
|
| jp |
| Wat is er in godsnaam aan de hand in ons land? :rolleyes: |
|
|
| Robert |
| jammer dat ik vandaag niet naar school moest (HHS), had ik ff gekeken :p |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by jp
Wat is er in godsnaam aan de hand in ons land? :rolleyes: |
Ons pappen en nathouden niet over praten en wegkijken poldermodel stort ineen! Was te verwachten..... |
|
|
| jp |
Tijd voor een noodverordening: iedereen die zich schuldig maakt aan ongewenst gedrag gelijk 3x24 uur vastzetten. Anders blijft dat provoceren maar doorgaan en krijg je misschien zelfs rassenrellen.
Wat betreft de brandstichters etc: maximale straf toepassen |
|
|
|
|