return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Anti-Terreur actie in Den Haag (pg. 3)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Het gaat steeds gezelliger worden:

Volgens onbevestigde berichten zijn tanks op weg naar de straat.
(www.telegraaf.nl)
SnuggLe
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Update 12.26

De voorzitter van het wijkberaad Laak Centraal. L. Olffers verklaart dat de spanningen in het Laakkwartier toenamen na de moord op cineast Theo van Gogh. Voordien leefden allochtone en autochtone bewoners zonder problemen naast elkaar, maar sinds een week is er sprake van onderlinge scheldpartijen. De grote arrestatieactie komt voor hem echter als een complete verrassing.

Tsja, tis niet echt een superbuurt hoor, maar wel beter dan waar ik woon :)

quote:
Originally posted by MaGiK54
Het gaat steeds gezelliger worden:

Volgens onbevestigde berichten zijn tanks op weg naar de straat.
(www.telegraaf.nl)

Wat een dikke BULL zeg, echt de telegraaf weer.

Update 14:13 via www.district8.net stream:
Ze gaan wat kinderen die alleen thuis zijn bevrijden uit wat huizen aldaar. Nummer 67 en 77. Die moeten eerst weg.

Denk dat de actie niet lang meer op zich laat wachten.
Ben ook benieuwd of er elders in het land nog acties komen, ivm de telefoongesprekken uit dat huis die ze onderschept hadden!
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe

Wat een dikke BULL zeg, echt de telegraaf weer.

Mee eens hoor, sensatie all the way.
SnuggLe
Update 14:27:
Vliegen nu helikopters erboven. Die zouden ondersteuning gaan geven bij de acties, dus ik neem aan dat het zo 'gaat beginnen'.
MaGiK54
Der vloog zo waar een vliegtuig over, dacht dat het luchtruim afgesloten was.
SnuggLe
Update 14:30:
Ze gaan met takelwagens veel auto's uit de straat weghalen. Voor 2 redenen denk ik: meer 'werkruimte' en minder zooi als de ontploft.
babbel
quote:
Originally posted by MaGiK54
Der vloog zo waar een vliegtuig over, dacht dat het luchtruim afgesloten was.

Alleen voor kleine vliegtuigjes. Alles dat boven de (ik dacht) 700m vliegt mag gewoon overvliegen
New Wave
Ik heb Tin al de hele dag niet online gezien :D?
VERDACHT :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by babbel
Alleen voor kleine vliegtuigjes. Alles dat boven de (ik dacht) 700m vliegt mag gewoon overvliegen

Yes yes het was een groot vliegtuig.
M_Peror
Nu hoogste staat van paraatheid voor alle eenheden begrijp ik

SnuggLe
Klopt, hoogste paraatheid.
Wordt druk op de stream.
Hoorde net een collega die ik ken die zat te kutten met zijn porto :D

*Update 14:58*
1 van de twee personen 'die op de kaart staat gesignaleerd' is net gespot, althans iemand die erop lijkt.
Alleen hoor ik een beetje een miscommunicatie. Eerst is het total benzinestation (net over de Neherkade), maar daarna roepen anderen ineens BPstation (net naast het bureau Laak).

Dus....
robin
quote:
Update 15.00
In een zijstraat in de buurt van het betreffende pand zijn zojuist vijf panterwagens gearriveerd. De eerdere geruchten van de komst van tanks blijken niet waar te zijn. In de omgeving is al het verkeer stilgelegd

Had al het idee dat de telegraaf daarop doelde, zoals wel vaker een erg ruime interpetatie van 'dingen'.

Mare, wat gaan ze nou doen met die leuke wagentjes van ze?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement