|
Tall Paul, Flash-Brothers Gigs in Israel
|
View this Thread in Original format
| dj_mikmik |
18/11 - Tall Paul @ Vox
2/12 - Flash-brothers @ Haoman |
|
|
| KosmiK-G8 |
לעלות עד ירושלים בשביל הדי גיים המוערכים ביותר בעולם שיצאו מהארץ נכון ל-2004 או לא....
טוב אני כרגיל במקומות כמו ירושלים תלוי פחות ברצון שלי
ויותר ברצונותיו של ידידי בעל הארונות איש הגלידה שלנו מארק...:) |
|
|
| Huge-A |
אוקי אז כל מי שלא יודע על פרטים לגבי המסיבה של האחים פלאש ישמע עכשיו:
בתאריך 2-12 תהיה הפקה גדולה ומיוחדת לכבוד עליית האחים למקום ה-71 בדיג'י מאג. וכל זה יהיה לצידו של סהר שיחמם עד שישרפו לכם הביצים.:eyes:
אני שם בטוח!!!!!!!!! בלי תירוצים ..
@ Huge-A
@ Fusi
@ Rising
@ ...
מה איתכם אילן ומארק :D
בכלל כל השאר ...
????? |
|
|
| Rising |
| אני שם!!!!!!!! :eyespop: :) :) :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | בתאריך 2-12 תהיה הפקה גדולה ומיוחדת לכבוד עליית האחים למקום ה-71 בדיג'י מאג. וכל זה יהיה לצידו של סהר שיחמם עד שישרפו לכם הביצים.
אני שם בטוח!!!!!!!!! בלי תירוצים ..
@ Huge-A
@ Fusi
@ Rising
@ ...
מה איתכם אילן ומארק
בכלל כל השאר ...
????? |
נשמע מעניין....
אולי כפיצוי על בנג'מין בייטס אני אגיע.... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
נשמע מעניין....
אולי כפיצוי על בנג'מין בייטס אני אגיע.... |
מה זתומרת פיצוי על בייטס?
מארק...
מה נסגר.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מה זתומרת פיצוי על בייטס?
מארק...
מה נסגר.. |
אחי, ביום חמישי יש חתונה לחבר שלי.
ביום שישי - יום הולדת.
עסוק... |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אחי, ביום חמישי יש חתונה לחבר שלי.
ביום שישי - יום הולדת.
עסוק... |
נו מה הבעיה .... את היום הולדת תחגגו בבית עד שעה מסויימת ותמשיכו בקו מילניום טוב מזה לא יכול להיות .. |
|
|
| Huge-A |
אהה ומה איתך אילן אתה לא פטור אתה יודע את זה ..!!:whip:
תגובה שלך ל-כן מגיע אני רוצה לראות ..
כמובן כל שאר החברס.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
ועל זה נאמר
אוי ואבוי..
שיהיה מזל טוב אני יצטרך להסתדר איכשהו...
נו מילא
רק תראה שלא נופל לך שום ארוע ליום הגעתו של מרקוס שולץ
מתי שזה לא יהיה
ומי יתן וזה כבר יהיה |
|
|
| Shahar |
| tall paul->tal-tull |
|
|
| Hell_Copter |
את מי שזה מעניין...
טול פול דורג במקום ה-19 בדירוג של די ג'יי מאג
והאחים פלאש מדורגים במקום ה-71 באותו דירוג
סתם נקודה מעניינת :D |
|
|
|
|