|
Tall Paul, Flash-Brothers Gigs in Israel (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
את מי שזה מעניין...
טול פול דורג במקום ה-19 בדירוג של די ג'יי מאג
והאחים פלאש מדורגים במקום ה-71 באותו דירוג
סתם נקודה מעניינת :D |
כן אני כבר מת לראות את בני בנאסי פה!!!
הוא כזה תותח!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | נו מה הבעיה .... את היום הולדת תחגגו בבית עד שעה מסויימת ותמשיכו בקו מילניום טוב מזה לא יכול להיות .. |
תאמין לי מתאים, אבל פה נכנס העניין של החברה שהיא לא אוהבת מסיבות... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תאמין לי מתאים, אבל פה נכנס העניין של החברה שהיא לא אוהבת מסיבות... |
בוא נקווה שאני לא ייפול כמוך
אני חייב חברה שוחרת חיי לילה במידה מסוימת... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
בוא נקווה שאני לא ייפול כמוך
אני חייב חברה שוחרת חיי לילה במידה מסוימת... |
סיסי נראית לי אחת שאין לה בעיה ככה משו מהצד...
:P |
|
|
| markfeldman |
| quote: | בוא נקווה שאני לא ייפול כמוך
אני חייב חברה שוחרת חיי לילה במידה מסוימת... |
HARD TO FIND !
| quote: | סיסי נראית לי אחת שאין לה בעיה ככה משו מהצד...
:P |
חחחחחחח |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
בוא נקווה שאני לא ייפול כמוך
אני חייב חברה שוחרת חיי לילה במידה מסוימת... |
מה אני יגיד ...
היא גם צריכה להתרגל לזה שאני מואר :toothless |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
HARD TO FIND ! |
חחחח ראסמי שכן...וזה לא כזה הפסד חברה שלא אוהבת טראנס.... :)
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
כן אני כבר מת לראות את בני בנאסי פה!!!
הוא כזה תותח!!! |
מסחרי! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חחחח ראסמי שכן...וזה לא כזה הפסד חברה שלא אוהבת טראנס.... |
אמת.
מה רע ? |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
כן אני כבר מת לראות את בני בנאסי פה!!!
הוא כזה תותח!!! |
שמעתי אותו באיביזה כמובן שאני לא אתנגד לשמוע כאן ...
רק שיבוא מסחרי לא מסחרי ..בזיין שלי.:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Huge-A
שמעתי אותו באיביזה כמובן שאני לא אתנגד לשמוע כאן ...
רק שיבוא מסחרי לא מסחרי ..בזיין שלי.:D |
הוא מנגן כזה טכנו לא?
לפחות פעם אני זוכר שהוא ניגן... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | רק שיבוא מסחרי לא מסחרי ..בזיין שלי. |
כן אהה ?
אנחנו כבר מיואשים מהמצב פה.... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Huge-A
שמעתי אותו באיביזה כמובן שאני לא אתנגד לשמוע כאן ...
רק שיבוא מסחרי לא מסחרי ..בזיין שלי.:D |
אני יבוא עם שלט
beni beni you bad boy
go home you beni i dont like you at all |
|
|
|
|