|
Tall Paul, Flash-Brothers Gigs in Israel (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה רע ? |
למה לחכות לדיג'יי מסחרי!? לך למסיבה בשרון....
אם כבר לחכות למישהו זה לדיג'יי שמנגן מוזיקה איכותית....לא? |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by Huge-A
מה אני יגיד ...
היא גם צריכה להתרגל לזה שאני מואר :toothless |
חחחח האמת ראיתי אותך בווקס לפני חודש וחשבתי לעצמי מה קורה עם אתה מזיע יותר מידי או ... שמישהו ישפריץ עליך מים בטעות?
מקווה שלקחת את זה בחשבון!:happy2: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Star
חחחח האמת ראיתי אותך בווקס לפני חודש וחשבתי לעצמי מה קורה עם אתה מזיע יותר מידי או ... שמישהו ישפריץ עליך מים בטעות?
מקווה שלקחת את זה בחשבון!:happy2: |
** שאלה של בלונדינית טיפוסית **
רגע ומה קורה אם יש הפסקת חשמל? |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Star
חחחח האמת ראיתי אותך בווקס לפני חודש וחשבתי לעצמי מה קורה עם אתה מזיע יותר מידי או ... שמישהו ישפריץ עליך מים בטעות?
מקווה שלקחת את זה בחשבון!:happy2: |
הרבה חכמים ניסו להרוס לי ציוד ולשפוך מים...
אבל יש בעיה אחת שהם לא יודעים.;)
רוב הדברים לא רגישים למיים או שהם משופצרים טוב ככה שאין בעיה..
גם באיביזה שפכו עליי בקבוק שלם אבל זה לא הפריע.. זה רק צינן אותי כי היה לי חם.:stongue:
וזה היה מים חינם ששוים משהו כמו 6-7 יורו
ובקשר לבלונדינית ..
הייתי אומר לה ..
שאני אחראי על החשמל אז אין מה לדאוג..;) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אני יבוא עם שלט
beni beni you bad boy
go home you beni i dont like you at all |
ואני הייתי לידך עם שלט נוסף שרשום בו..
"עזוב הוא סתם צוחק..":stongue:
ומפריע לך כל המסיבה עם הלייזרים בעיניים . |
|
|
| Huge-A |
הולך להיות הרבה האוס איכותי מי מגיע ??? |
|
|
| ronsh |
ושוב נשאר לי רק להתבאס שהמסיבה לגילאים גדולים מידי
נצטרך לחכות שיבוא יומי להיכנס למסיבות האלה |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by ronsh
ושוב נשאר לי רק להתבאס שהמסיבה לגילאים גדולים מידי
נצטרך לחכות שיבוא יומי להיכנס למסיבות האלה |
יהיה טוב איש...
בן כמה אתה בכלל ? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| אני גם מגיע היום לווקס! |
|
|
| dan_yarok!! |
| quote: | Originally posted by ronsh
ושוב נשאר לי רק להתבאס שהמסיבה לגילאים גדולים מידי
נצטרך לחכות שיבוא יומי להיכנס למסיבות האלה |
welcome to the club!!!!!!!!! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
סיסי נראית לי אחת שאין לה בעיה ככה משו מהצד...
:P |
ועוד הפעם הוא כותב שטויות...
שמישו יעצור אותו כבר!:whip: |
|
|
|
|