|
en wie mag dit dan wel niet zijn?
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
hehe... volgens mij is t gewoon een ongelukkige foto, of die kerel z'n piemel hangt nog :p
Ohja, voor dit soort zaakjes hebben we tegenwoordig ook een Chill Out thread ;) (of kan niemand dat verder iets schelen?) |
|
|
| Chicane |
INB4DALOCK :D
Lijken Paul van Dyk / Sander Kleinenberg wel zo'n beetje :conf: |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
hehe... volgens mij is t gewoon een ongelukkige foto, of die kerel z'n piemel hangt nog :p
Ohja, voor dit soort zaakjes hebben we tegenwoordig ook een Chill Out thread ;) (of kan niemand dat verder iets schelen?) |
nee toch chillout :D. |
|
|
| franzelare |
| denk dat ze gewoon opzoek is naar haar lens ;) |
|
|
| Tim81 |
| Hmm apart! Nu snap ik waarom al die DJ's altijd zo'n big smile hebben achter de draaitafel!!!! |
|
|
| Eye-Riz |
| Ruben, dit lijkt me nou niet uitermate Chill Out materiaal. Als ik dit zie in een chill out thread, dan flip ik toch wel :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Chicane
INB4DALOCK :D
Lijken Paul van Dyk / Sander Kleinenberg wel zo'n beetje :conf: |
nee man!
HEt zou eerder sasha kunnen zijn. |
|
|
| MaGiK54 |
| Volgens mij heb ik wel eens gezien, maar hij is funny :wtf: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Ruben, dit lijkt me nou niet uitermate Chill Out materiaal. Als ik dit zie in een chill out thread, dan flip ik toch wel :) |
Hahaha! Naja, je moet t meer zien als een offtopic thread... Neem t mee als bagage :p
Kusje he :) |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by magrec
nee man!
HEt zou eerder sasha kunnen zijn. |
Volgens mij is het Sasha --> heb deze foto dacht ik weleens vanuit een andere hoek gezien |
|
|
| Matthijs |
| ik zou ook zeggen dat het Sasha is. Wel echt schaamteloos, er staan gewoon nog meer mensen in de DJ Booth en dan toch gewoon zoiets doen! :eyes: |
|
|
|
|