|
Dode bij illegale houseparty (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
Erg triest :( .
Nou maar hopen dat door 1 zo'n ongeval op duizenden illegale feesten niet weer gaat zorgen voor een 1 of andere vage verscherping-van-regels-en-controles-ronden :mad: . |
|
|
| eieregooie |
| Ergens is het wel triest, maar ik vind het ook wel een beetje risico van het vak... |
|
|
| Donna |
Isset ook,maar mensen denken vaak nie na bij zulke dingen als ze naar een feest gaan.
En ik heb vaak zat dat ik bij een feest waar t aardig druk is loop te denken hoe ik eruit moet als de meuk in paniek raakt mocht er een bepaalde "situatie" ontstaan. |
|
|
| ahp2002 |
Een zo'n gast die werd geïnterviewd kraamde alleen maar wartaal uit. Misschien is er wel drugs gebruikt....
maar ja wel dieptriest dit natuurlijk, gelijk voorpagina nieuws, NOS-journaal enzo, niet zo fijn voor het image ook :confused: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ahp2002
EenMisschien is er wel drugs gebruikt....
|
misschien ? :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| basd |
Inderdaad, paar van die gasten bij het Journaal zagen er uit alsof ze bij wijze van spreken de roze olifantjes nog voorbij zagen komen vliegen.
Misschien is er dan wel iets gebruikt ja :) |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by DjRV
misschien ? :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
t was een gemeend understatement he ;) |
|
|
| Donna |
| politiek correct zoals t hoort! :D |
|
|
| Eye-Riz |
| waar feest is worden drugs gebruikt. of je nou op een house party (welke vorm dan ook), op een corps-feestje, of een politie-feestje komt... |
|
|
| jp |
| EO Jongerendag... :haha: |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by jp
EO Jongerendag... :haha: |
pf goes EO jongerendag van 2 jaar geleden ;) |
|
|
| SnuggLe |
Ik weet niet precies waar het over gaat.. maar bij RTLnogwat (editie NL ofzo) komt zo een onderwerp Illegale houseparties legaliseren.
Ik weet niet WELKE sukkel dit bedenkt maar het is weer ECHT Nederlands. Ga toch weg, legaliseren. Geeft het ons als overheid probleemen: hop , het mag ineens. Ga toch weg zeg.
Kan iemand het niet effe kijken en zeggen wat de strekking is? :) |
|
|
|
|