return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Dode bij illegale houseparty (pg. 4)
View this Thread in Original format
Opti
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat vaag is Tim, is jouw spelling ;)


Maar media is zeker NIET objectief, zeker niet wat betreft house en alles wat daarmee samenhangt.

Ook een mooi verhaal, past niet helemaal in deze thread, maar toch: De Telegraaf bracht het nieuws dat er afgelopen jaren 2 maal eerder eenzelfde moord als op van GOgh is geweest, maar dat dat nooit naar buiten is gebracht. Te triest voor woorden, situaties zo opkloppen en dergelijk.
Politieberichten (vertrouwelijke) spreken dit juist tegen en weten echt nergens van. Tuurlijk, ze kunnen het bewust binnen(/intern) houden, maar daar geloof ik echt niet. Zo wordt echt ontzettend veel opgeklopt door de media, vooral door de Telegraaf.

En objectief?
Telegraaf is een Ajaxkrant
AD is een Feyenoordkrant
etc


Objectiviteit bestaat niet in de media (zonder daar daar beschuldigend over te doen, want zo is het nou eenmaal). Je kan hoogstens zo objectief mogelijk zijn.
New Wave
quote:
Originally posted by Opti
Objectiviteit bestaat niet in de media (zonder daar daar beschuldigend over te doen, want zo is het nou eenmaal). Je kan hoogstens zo objectief mogelijk zijn.


Ik zie het anders, maar dat komt omdat ik er dagelijks mee in aanraking kom.
Als je het in 'mate van' gaat zien, is niemand objectief. Maar reken er op dat nieuws-items zo objectief mogelijk worden gemaakt. :)
Opti
Moet je maar eens de NRC, Volkskrant, Trouw en de Telegraaf bij elkaar leggen en zien hoe verschillend zij over een en dezelfde gebeurtenis berichten. Zal je zelf zien dat er duidelijk verschil is in de berichtgeving en zelfs bepaalde dingen worden verdraaid /weggelaten. Had er 2 jaar geleden een keer onderzoek naar gedaan en hetr esultaat zou je verbazen.
New Wave
quote:
Originally posted by Opti
Moet je maar eens de NRC, Volkskrant, Trouw en de Telegraaf bij elkaar leggen en zien hoe verschillend zij over een en dezelfde gebeurtenis berichten. Zal je zelf zien dat er duidelijk verschil is in de berichtgeving en zelfs bepaalde dingen worden verdraaid /weggelaten. Had er 2 jaar geleden een keer onderzoek naar gedaan en hetr esultaat zou je verbazen.


zo'n onderzoek heb ik ook moeten doen voor school maar dat is meer dan logisch. Bij je onderzoek is vast en zeker naar boven gekomen hoeveel journalisten er zijn. Maar het ging bij mij om het journaal. Niet om de kranten. Media is breed. (en de telegraaf noem ik geen krant trouwens :) ) Het NOS Journaal is zeer anders dan een krant.
Maar dit bedoel ik dus. Als mensen media zeggen, bedoelen ze over het algemeen alleen de kranten. Elders wordt een onderwerp redelijk objectief bekeken.
Eye-Riz
Ik denk ook dat de discussie een beetje zinloos is (hoewel wel interessant, hihi). Tim is cameraman, dus zal het vanuit die positie bekijken, en ook zijn werk verdedigen. Ik van mijn kant bekijk het vanuit organisator-positie en bescherm dus eerder de house scene (hoewel wij met Nexus dus juist altijd probeerden om dit soort dingen te voorkomen door WEL vergunningen te hebben, WEL je zaakjes voor elkaar te hebben, want wij waren ons maar wat bewust van het eventuele risico... met name natuurlijk nog eens na Volendam!) Dit is precies waarom wij niet aan illegaal deden (ok, op de buitenfeestjes na, hihihi!)
Maar goed, juist door de verschillende points of view krijg je hier een discussie die ja tegen nee wordt. Maar desalniettemin, ga gerust verder :D Ik hou wel van discussies, zolang jullie maar niet beginnen te schelden en lieve jongetjes blijven :p

en oja Tim, WIE ZEGT HIER DRIE MAANDEN NIETS!!!!:whip: ;)
Eye-Riz
quote:
Originally posted by SnuggLe
Excuses vent! Helemaal niet gezien dat van Iris ;)
En is het nu gerecht, gedicht of bericht? ;):p


Btw veel plezier je vrije weekend, sorry ik ben d'r niet! :( Excuses... moet werken op Revolution! We motten snel weer een keer naar een feestje met zijn allen, mooiste zou zijn als Iris er ook draait :D



Nou, kom maar op, mijn agenda ziet er als volgt uit:

26 nov: Grimbergen (BE)
17 dec: Acid Vitamin (de Helling, Utrecht)
18 dec: 3rd BIT (Leeuwarden)
25 dec: Shut Up and Dance (Catacomben, Den Haag)
.. jan: Mindbenders (Lunatic, Enschede)
05 feb: PsyFi vs Swingbrothers (Symposion, Utrecht)
.. mrt: Poema (utrecht)
02 apr: De Helling (Utrecht)
kolkiewolkie
mindbenders was toch 10 december?
Eye-Riz
yep, maar is uitgesteld naar januari. wel jammer, in deceomber zou met Roog en San zijn... maar de eigenaar deed nogal moeilijk hoorde ik.
kolkiewolkie
:(

Hopen dat het niet langer uitgesteld word want dan ben ik weg uit Enschede
New Wave
quote:
Originally posted by Eye-Riz
WIE ZEGT HIER DRIE MAANDEN NIETS!!!!:whip: ;)


JIJ!!!! :p

Eye-Riz
ik zal mijn leven beteren ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Nou, kom maar op, mijn agenda ziet er als volgt uit:

26 nov: Grimbergen (BE)
17 dec: Acid Vitamin (de Helling, Utrecht)
18 dec: 3rd BIT (Leeuwarden)
25 dec: Shut Up and Dance (Catacomben, Den Haag)
.. jan: Mindbenders (Lunatic, Enschede)
05 feb: PsyFi vs Swingbrothers (Symposion, Utrecht)
.. mrt: Poema (utrecht)
02 apr: De Helling (Utrecht)


Belgie: neej...
17 december: Aantrekkelijk. Op een vrijdag? Moet ik even zien.
Leeuwarden: te ver weg
25 december: lekker dichtbij, maar 2e kerstdag = familiedag :(
Mindbenders: Lijkt me leuk maar d'r komen daar weer 10 man zeker? ;) Ik hou die in mijn achterhoofd!

De rest duurt nog even....
Tim, we moeten effe een datumpje prikken slet!

quote:
Originally posted by Opti
Moet je maar eens de NRC, Volkskrant, Trouw en de Telegraaf bij elkaar leggen en zien hoe verschillend zij over een en dezelfde gebeurtenis berichten. Zal je zelf zien dat er duidelijk verschil is in de berichtgeving en zelfs bepaalde dingen worden verdraaid /weggelaten. Had er 2 jaar geleden een keer onderzoek naar gedaan en hetr esultaat zou je verbazen.


Helemaal mee eens!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement