return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
יום הולדת לדודו שלנו..
View this Thread in Original format
KrazyDJs
מה אומר ומה אגיד :D



המון מזל טוב אח שלי גיבור..עד 120..
דודו שלנו חוגג יומולדת..18 :)
Black Dragon
מזל טוב בחורון!!!!!!
עד 120 שנות שמחה והצלחה
taltul
מזל טוב אחי...ותהיה בריא כמובן :)
skelz
תודה רבה אחים :)
חח גיל קצת מצחיק 18..
סוף סוף אפשר לשתות אלכהול בחוקיות :)
למרות שאני בפנים עוד לפני חח
Hell_Copter
שיהיה במזל טוב אח שלי!!!!
עלה והצלח!!
Rising
מזל טוב אח שלו :)
Viperon
מזל"ט
DJ Alex E.
מזל טוב אחי!!תהנה מהאלכוהול חחח
SMoKeR
מזל טוב...למרות שאני עדיין ניוב כאן ואין לי מושג מי זה דודו אבל תהנה מהתקופה הקצרה הזאת עד לשירות...אתה חוקי תנצל את זה
-CosmicFire-
מזל טוב אחשלו בהצלחה בצבא בקרוב:}

Flotser
מזל טוב דודו!!
:wtf: :crazy:


ותגידו...
יש חוק שאומר שאסור לשתות אלכוהול?
או רק חוק שאסור למכור אלכוהול ?
Huge-A
מזל"ט גבר .. יש לך שם יפה כי גם לאחי קוראים ככה ;)
בכל מקרה קורס שתייה או עירבובים מסוכנים של דברים לא חוקיים תפנה
לירון פיוז'ן או שאני יכול להדריך אותך איך מתחילים לשתות ולעשות
הפרעות קשות !!!
במסיבות.
הכח לפינלנד;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement