return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: [1] 2 3 4 
Happy Birthday Overseas
View this Thread in Original format
Sunshine79
Happy birthday, Andreas!! You are a legend; a true partier to the core. You are always a ton of fun and I adore partying with you. I am sure you know how to celebrate a birthday and I hope it was everything you desired.

Here's to another year for the legendary party traveller! Rock ON!!:p


Stiffmaster
andy alles gute zum geburstag!!!! auf weitere 41 jahre PARTY!!!:) :) :)
asdf
auch von mir alles gute, du partyfreak :)

Lass es richtig krachen :=)
vandit_freak
Happy Thirstday...und alle gute auch von mir :)
ShellSh0ck

omg happy bday the one and only andi overseas!:D das gibt ne dusche und nen drink im kesselhaus! ;) :toothless

Ps: Wir werden hoffentlich deinen 50. auch auf einer Party feiern. :)

cheers Michi
MYSTERO
alles gute!!!
Mysterio
Alles jute aus Ösiland ;)
WEGWEISER
Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag und alles gute für dein weiteres Leben.
Frank-HH
Andreas, herzlichen Glückwunsch zum xx Geburstag!;)
schnegggge
Herzlichen Glückwunsch auch von mir hier!!:gsmile:

XeCUTionER
herzlichen glückwunsch andy! mach weiter so!
DX-Rated
Alles Gute! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement