return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
שאלה
View this Thread in Original format
ROBERTO
למה כל כך יבש פה???

אני חדש ואני מקווה להשתלב כמה שיותר מהר,אבל אי אפשר מכיוון שכלום לא זז פה!!!

:( :( :(
taltul
quote:
Originally posted by ROBERTO
למה כל כך יבש פה???

אני חדש ואני מקווה להשתלב כמה שיותר מהר,אבל אי אפשר מכיוון שכלום לא זז פה!!!

:( :( :(

לא יודע בן כמה אתה אבל תדע לך יש פה בעיקר סטודנטים או חיילים ככה שאין להם יותר מדי זמן לשבת ולרשום בפורום...

הלוואי והייתי נרשם לפורום עוד בזתופת הנעורים שלי - אז הייתי מפציץ... :)
arik
היו ימים שלא היה יבש בכלל
תקופת אריאל מורן

למרות שמה שצרך לדעת החברה פה דוקא רושמים

ואני לא מצפה ליותר מזה זה בסדר גמור


צריך לעשות מפגשים כדי שיהיה גם פה יותר חמים

יותר צחוקים=SPAM
יבש לתענתך=WITHOUT SPAM

פעם האמת על כל שטות קטנה היו שמים הודעה
דוקא היה נחמד
Segev
חחח כן עד שסטאלין בא והשליט דיקטטורה :D
ROBERTO
אני מבין אותכם...
בכל מקרה באמת שאנשים כמו פה לא תמצא באף פורום אחר ברשת.

:toocool: :toocool: :toocool:
TTman
יש הרבה אנשים שעכשיו בצבא

בגלל זה די יבש פה
TTman
quote:
Originally posted by ROBERTO
בכל מקרה באמת שאנשים כמו פה לא תמצא באף פורום אחר ברשת.

:toocool: :toocool: :toocool:



אני שם לב שאתה מבין עניין
;) :D
ROBERTO
quote:
Originally posted by TTman
אני שם לב שאתה מבין עניין
;) :D


כן אחי,בגדול אחי היה רשום בפורום לפני איזה 6 שנים ככה,ומאז התחלתי להתעניין.

:)
AboveBeyond
רוברטווו
זה גרוסמן
מה קורה? :thepirate
SMoKeR
תשמע...עוד הרבה לפני שנרשמתי לפורום הזה הייתי נכנס לעיין פה לפחות פעם ביומיים ובתקופה ההיא בכלל לא היה כאן יבש...אבל מה לעשות שעכשיו רוב החברה פה נמצאים בצבא כרגע...אבל בכל זאת לא הייתי אומר שכל כך יבש עכשיו, פשוט הפורום לא מרביץ כמו פעם

ROBERTO
quote:
Originally posted by AboveBeyond
רוברטווו
זה גרוסמן
מה קורה? :thepirate


שלום שלום יא הומו מה המצב?
Viperon
quote:
Originally posted by AboveBeyond
רוברטווו
זה גרוסמן
מה קורה? :thepirate

אחוות בי יו?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement