|
שאלה
|
View this Thread in Original format
| ROBERTO |
למה כל כך יבש פה???
אני חדש ואני מקווה להשתלב כמה שיותר מהר,אבל אי אפשר מכיוון שכלום לא זז פה!!!
:( :( :( |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by ROBERTO
למה כל כך יבש פה???
אני חדש ואני מקווה להשתלב כמה שיותר מהר,אבל אי אפשר מכיוון שכלום לא זז פה!!!
:( :( :( |
לא יודע בן כמה אתה אבל תדע לך יש פה בעיקר סטודנטים או חיילים ככה שאין להם יותר מדי זמן לשבת ולרשום בפורום...
הלוואי והייתי נרשם לפורום עוד בזתופת הנעורים שלי - אז הייתי מפציץ... :) |
|
|
| arik |
היו ימים שלא היה יבש בכלל
תקופת אריאל מורן
למרות שמה שצרך לדעת החברה פה דוקא רושמים
ואני לא מצפה ליותר מזה זה בסדר גמור
צריך לעשות מפגשים כדי שיהיה גם פה יותר חמים
יותר צחוקים=SPAM
יבש לתענתך=WITHOUT SPAM
פעם האמת על כל שטות קטנה היו שמים הודעה
דוקא היה נחמד |
|
|
| Segev |
| חחח כן עד שסטאלין בא והשליט דיקטטורה :D |
|
|
| ROBERTO |
אני מבין אותכם...
בכל מקרה באמת שאנשים כמו פה לא תמצא באף פורום אחר ברשת.
:toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| TTman |
יש הרבה אנשים שעכשיו בצבא
בגלל זה די יבש פה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by ROBERTO
בכל מקרה באמת שאנשים כמו פה לא תמצא באף פורום אחר ברשת.
:toocool: :toocool: :toocool: |
אני שם לב שאתה מבין עניין
;) :D |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by TTman
אני שם לב שאתה מבין עניין
;) :D |
כן אחי,בגדול אחי היה רשום בפורום לפני איזה 6 שנים ככה,ומאז התחלתי להתעניין.
:) |
|
|
| AboveBeyond |
רוברטווו
זה גרוסמן
מה קורה? :thepirate |
|
|
| SMoKeR |
| תשמע...עוד הרבה לפני שנרשמתי לפורום הזה הייתי נכנס לעיין פה לפחות פעם ביומיים ובתקופה ההיא בכלל לא היה כאן יבש...אבל מה לעשות שעכשיו רוב החברה פה נמצאים בצבא כרגע...אבל בכל זאת לא הייתי אומר שכל כך יבש עכשיו, פשוט הפורום לא מרביץ כמו פעם |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by AboveBeyond
רוברטווו
זה גרוסמן
מה קורה? :thepirate |
שלום שלום יא הומו מה המצב? |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by AboveBeyond
רוברטווו
זה גרוסמן
מה קורה? :thepirate |
אחוות בי יו? |
|
|
|
|