|
לכל מי שרוצה את הוידאו של הטראק פלייט 643
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אתר חמוד לאללה :)
גם הקליפ פצצה
תגיד כולו מצולם בחוות היען - גם החלק שמצולם ביום?
ודרך אגב לאתר - השתמשת בתוכנת עזר לבנייה או ב
HTML
לבד? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אתר חמוד לאללה :)
גם הקליפ פצצה
תגיד כולו מצולם בחוות היען - גם החלק שמצולם ביום?
ודרך אגב לאתר - השתמשת בתוכנת עזר לבנייה או ב
HTML
לבד? |
כל הקליפ בחוות היען
לא ראית את ההרים ברקע?
ובניתי את האתר בקוד עם
notepad
וזה קוד בסיסי מאד
יענו למדתי יומיים
html
ואני יודע לבנות את זה
עכשיו אני לומד
java, asp
ושאני יסיים את זה אני כבר ישפר את האתר ממש
דרך אגב, ההיא שראית שם
אני אמסור לה:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
ובניתי את האתר בקוד עם
notepad
וזה קוד בסיסי מאד
יענו למדתי יומיים
html
ואני יודע לבנות את זה
עכשיו אני לומד
java, asp
ושאני יסיים את זה אני כבר ישפר את האתר ממש
דרך אגב, ההיא שראית שם
אני אמסור לה:D |
כן אני גם יודע קצת
HTML
למדתי מאיזה ספר שמצאתי בביית... :) זה ממש שטויות
לא שאני יודע דברים מסובכים מדי אבל זאת שפה ממש קלה...
דרך אגב - מאיפה אתה בישראל? |
|
|
| ripcurl |
אני מהרצליה אחי
התחלתי ללמוד בבית ספר (לומדים שורה ב 7 שיעורים)
אז למדתי בבית כדי שאני יוכל לבנות את האתר
וכל כך התלהבתי מזה שהתחלתי ללמוד עוד שפות (פסקל, ג'אוה, אי אס פי, ונאי יתחיל vb
מאיפה אתה בארץ? |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה בתיכון בהרצליה?
כי אני ביובל ואני לומד פס-קאל עכשיו.......... |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה בתיכון בהרצליה?
כי אני ביובל ואני לומד פס-קאל עכשיו.......... |
אני גם ביובל??
איזה כיתה אתה??:conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
י 9
שנה מתחתיך
אני שם לב |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
י 9
שנה מתחתיך
אני שם לב |
הבנתי אותך
מה זה י9?
עיוני? |
|
|
| MoSH_MaN |
חצי עיוני
וחצי מדעים(איזה זין)
ומה אתה? |
|
|
| MoSH_MaN |
איך ניחשת?
כן אני בעיוני |
|
|
|
|