|
שנתיים בפורום (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אז אני בין הכי פז"מניקים פה, 3 שנים ו-3 חודש! :D
בכל מקרה, מזל טוב לכולם! |
|
|
| taltul |
מזל טוב אחי...
שנתיים זה באמת חתיכת תקופה...
קבלו משהו מצחיק - אני הצטרפתי בסביבות ה25 לינואר לפני שנה...
ה25 באמת תופס פה בין האנשים... :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
מזל טוב אחי...
שנתיים זה באמת חתיכת תקופה...
קבלו משהו מצחיק - אני הצטרפתי בסביבות ה25 לינואר לפני שנה...
ה25 באמת תופס פה בין האנשים... :) |
ובוא לא נשכח שמארק חגג 25 לפני שבוע
רועי יוצא כל 25 ימים ל-25 שעות הביתה
ובוא לא נשכח שהוא בן 25 (20 וחם אש) חחחחח |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DjChook
תרגע ;) |
אני ומורן אחרייך עם כמעט 4 שנים |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ובוא לא נשכח שמארק חגג 25 לפני שבוע
רועי יוצא כל 25 ימים ל-25 שעות הביתה
ובוא לא נשכח שהוא בן 25 (20 וחם אש) חחחחח |
אני מרגיש כמו באיזו אגדה נשבע לך... :D |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אחי!!
:p
ובעצם אני כבר 3 שנים בפורום
(נוב' 2001)
:p |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אחי!!!!!!!!!
אני אבא שלך בפורום אה ;)
היה לי 3 שנים לפני טיפה פחות משבועיים!! |
|
|
| Black Dragon |
איזה זין שהחשבון שלי נדפק פעמיים נאלצתי להרשם מחדש
אני רק זוכר שאני המון המון זמן פה :) |
|
|
| Scorchio |
| אלי מה עושים הערב |
|
|
| DjChook |
אילן, חזק ביותר ה חם-אש.. ראסמי זה תופס לגביו
צח, מכיר את הבדיחה עם הפולניה, שבעלה עוד אחד עשרה חודשים יהיה שנה בבית חולים ? |
|
|
|
|