|
שנתיים בפורום
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
כן חברים
25 לנובמבר 2002 היה היום בו הצטרפתי לפורום הנפלא הזה
כך שלמעשה אני חוגג היום שנתיים בפורום
:)
אני מרגיש ותיק |
|
|
| FederalBI |
מזל טוב יאללה תביא עוגה.
באלי שוקולד |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה..25 מספר חזק :)
אני הצטרפתי ב 25 לפברואר 03...
עוד חצי שנה בערך חוגג שנתיים :D
יאללה שיהיה מזל טוב אילן בילן... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
וואלה..25 מספר חזק :)
אני הצטרפתי ב 25 לפברואר 03...
עוד חצי שנה בערך חוגג שנתיים :D
יאללה שיהיה מזל טוב אילן בילן... |
רבאק איזה קטע מפחיד היה לי עכשיו!!!
דמיינתי שהייצור שמופיע באוואטר שלך קורץ לי עין ומחייך אלי
מפחיד לאללה |
|
|
| Segev |
| מזל טוב אח שלי אני עוד פחות מחצי שנה חוגג שלוש שנים :D |
|
|
| Rising |
מזל טוב !!
אני לפני יומיים רשום שנתיים לפורום באופן רישמי :tongue2 |
|
|
| sabi10 |
| מזל טוב.....עד 120 :D :cool: |
|
|
| DjChook |
מזל טוב לאילן ולאורן !
מי יתן ותמשיכו לעשות פה רק טוב, איש איש בדרכו המיוחדת |
|
|
| Shahar |
מזלטובבב יגאלללללל
לי יש פה כבר שנתיים וחצי |
|
|
| sh33p |
מזל טובבבבבבבבב!!!!
:crazy: :crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
רבאק איזה קטע מפחיד היה לי עכשיו!!!
דמיינתי שהייצור שמופיע באוואטר שלך קורץ לי עין ומחייך אלי
מפחיד לאללה |
לא דמיינת :wtf: :nervous: :stongue: |
|
|
|
|