|
שנתיים בפורום (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
אילן, חזק ביותר ה חם-אש.. ראסמי זה תופס לגביו
צח, מכיר את הבדיחה עם הפולניה, שבעלה עוד אחד עשרה חודשים יהיה שנה בבית חולים ? |
לא אבל הרגע הרסת את הבדיחה
ורועי
אפשר לעשות עלינו חידה אבא שלו הוא בעצם הנכד שלו במקום אחר
מי הם?
אני ואתה..
:)
גאוני! |
|
|
| DjChook |
לא הרסתי, פשוט היה מיותר לעשות
QUOTE
וכאלה...
קיצר, לילה טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא אבל הרגע הרסת את הבדיחה
ורועי
אפשר לעשות עלינו חידה אבא שלו הוא בעצם הנכד שלו במקום אחר
מי הם?
אני ואתה..
:)
גאוני! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שמע אני לא יודע מה איתך....
אבל סבא בצבא נכחד ביחד עם מחזור נוב' 01 :tongue3
אההה.. ואני בן 19 ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני ומורן אחרייך עם כמעט 4 שנים |
אשכרה !
זקני השבט ...
דרך אגב איפה עודד אריק תומר אריאל וכל השאר ?
נכחדו כמוני? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אשכרה !
זקני השבט ...
דרך אגב איפה עודד אריק תומר אריאל וכל השאר ?
נכחדו כמוני? |
עודד בשנת שירות
פה ושם עושה איזה כמה גיחות לפה
אריק עדיין פה
תומר בעזה עכשיו ולא יוצא לו להיות בבית הרבה ככה שאם הוא חוזר הוא לפעמים פה
אריאל הלך בדרכיך ומת גם כנראה :( |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עודד בשנת שירות
פה ושם עושה איזה כמה גיחות לפה
אריק עדיין פה
תומר בעזה עכשיו ולא יוצא לו להיות בבית הרבה ככה שאם הוא חוזר הוא לפעמים פה
אריאל הלך בדרכיך ומת גם כנראה :( |
באמת ?
אאאח לא אשכח את המוקפץ והפינה קולדה אצל אריאל ...
איפה תומר משרת אגב ?
ומתי משולש ?
מה היציאות של עודד משם ? |
|
|
| Scorchio |
אריאל עוד מהגר פה ושם לפורום אבל הוא קורע תתחת בעבודה בגלל זה אין לו הרבה זמן...
אני מתגעגע אליו באמת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באמת ?
אאאח לא אשכח את המוקפץ והפינה קולדה אצל אריאל ...
איפה תומר משרת אגב ?
ומתי משולש ?
מה היציאות של עודד משם ? |
כן זה היה להיט אצל אריאל...
גם כל הנרגולים באפילה היה אדיר!!
שזרקנו בייגלה על צח... וואי זה היה מצחיק
והיציאות של עודד הם נראה לי כל איזה שבועיים ככה או שבוע... תלוי
הוא טוחן אשכרה יותר ממני ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אריאל עוד מהגר פה ושם לפורום אבל הוא קורע תתחת בעבודה בגלל זה אין לו הרבה זמן...
אני מתגעגע אליו באמת |
איפה הוא עובד עכשיו?
הוא ניסה הכל זה - בגדים מזגנים משהוא כזה לא?
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איפה הוא עובד עכשיו?
הוא ניסה הכל זה - בגדים מזגנים משהוא כזה לא?
:) |
כוס עמק אני נראה לי הולך לבדיקת עיניים...
אתם לא תאמינו לי אבל אשכרה חשבתי לרגע שאני רואה כאן פוסטים של מורן
חחחחחחח |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני ומורן אחרייך עם כמעט 4 שנים |
גם אני אל תשכח
:D |
|
|
| DJ Alex E. |
יגאל יא עתיק!!
יפה יפה שנתיים בפורום מזל טוב
אני נרשמתי בשנה שעברה ב28 בספטמבר
קיצר נראה לי כולנו פה נרשמנו בתאריכים דומים :D |
|
|
|
|