|
ח-ב-ר-ה ! השתחררתי ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אוהב אותכם!
אלעד לא קרה לי כלום ... :) אני וחברה שלי נפרדנו לפני 3 שבועות
אחרי שנה וחצי כמעט ביחד אז הייתי אכול סרטים קצת.
אבל יהיה טוב אני מניח.
אני נוסע לעבוד במכירות שם לקראת הכריסמס ,זה הולך שם טוב ואני עובד
עד ה 31 בדצמבר ונשאר עוד יומיים כדי לחגוג את הסילבסטר!
מעניין איזה מסיבות טובות נמצא שם...
אני יכנס לפה מאנגליה לכתוב לכם מדי פעם מבטיח :)
יובל כתבתי לך לפני כמה ימים במסנג'ר והיית אאווי... |
לגבי המסיבות אני מציע לך לבדוק את המידע באתר של המועדון טורמילס... אמרין מרבה בלבוא לשם...
מזל טוב ותהנה באנגליה )מקנא בך - אני מת לברוח עכשיו מכל הבעיות ומכל השגרה ולהגיע לאנגליה מביוחד בתקופה לפני כריסמס...)
תהנה... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by taltul
לגבי המסיבות אני מציע לך לבדוק את המידע באתר של המועדון טורמילס... אמרין מרבה בלבוא לשם...
מזל טוב ותהנה באנגליה )מקנא בך - אני מת לברוח עכשיו מכל הבעיות ומכל השגרה ולהגיע לאנגליה מביוחד בתקופה לפני כריסמס...)
תהנה... |
תודה על הטיפ אחי :) |
|
|
| Scorchio |
טיפוסי למורן
רק הגיע כבר הוא חותך |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by taltul
מיכאל אתה חושב הפורום עוד יהיה קיים כשאני ואתה נשתחרר? :crazy: :D :rolleyes: |
הוא כנראה יהיה קיים :p
מענין מה יהיה עם הקלאב-טראנס בעוד 8 שנים...
מה שבטוח אני אשאר
Flotser
לנצח!
:happy2: |
|
|
| luckystrike |
שוב תודה אחי !
גם הייתי בפורום שלהם פה ויש להם עוד מידע!
:) |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב על השחרור מגיע לך סבא...
אבל אין לך זכות לשאול אותי מתי משולש
אני מזכיר לך שבזמן האחרון התקשרתי לפחות 3 פעמים אליך וכל פעם קיבלתי תשובה של
"אני עוד מעט חוזר אליך"
ודיברתי עם עודד במקביל והוא עושה לי כזה... טוב אנחנו כבר יודעים מה זה אומר... אין משולש
אבל... אני יסלח לך אם תתן איזה
ככככככככןןןןןןןןןןןןן אאאאאאאאאאחחחחחחחחחחחיייייייייייי
כמו שצריך ;) |
|
|
| -CosmicFire- |
אהלן אחשלו
אתה לא זוכר אותי בטוח כי כשהיית פה מדי פעם
לא רשמתי המון
אבל אני כאן
בכל מקרה בהצלחה באנגליה (סמק אני גם חייב עבודה)
ובכל מה שתעשה אחרי צבא
שיהיה בכיף |
|
|
| TranceGiant |
W00t! Mazal Tov.
What now? Uni? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
W00t! Mazal Tov.
What now? Uni? |
not Uni, Santa. :wtf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אהלן אחשלו
אתה לא זוכר אותי בטוח כי כשהיית פה מדי פעם
לא רשמתי המון
אבל אני כאן
בכל מקרה בהצלחה באנגליה (סמק אני גם חייב עבודה)
ובכל מה שתעשה אחרי צבא
שיהיה בכיף |
זוכר בטח זוכר....
ותודה :)
אדי מה המצב איתך יא גבר ?
ורועי יא נקניק הייתה איזה פעם שחזרתי לעודד ושאלתי אותו
והוא לא יכל! שאל אותו!
ככככככןןןןןןןןןןןן אאאאאאאאחיייייייייייייייייייייייייייייייי |
|
|
|
|