return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
ח-ב-ר-ה ! השתחררתי ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by luckystrike
אוהב אותכם!

אלעד לא קרה לי כלום ... :) אני וחברה שלי נפרדנו לפני 3 שבועות
אחרי שנה וחצי כמעט ביחד אז הייתי אכול סרטים קצת.

אבל יהיה טוב אני מניח.

אני נוסע לעבוד במכירות שם לקראת הכריסמס ,זה הולך שם טוב ואני עובד
עד ה 31 בדצמבר ונשאר עוד יומיים כדי לחגוג את הסילבסטר!
מעניין איזה מסיבות טובות נמצא שם...
אני יכנס לפה מאנגליה לכתוב לכם מדי פעם מבטיח :)

יובל כתבתי לך לפני כמה ימים במסנג'ר והיית אאווי...

לגבי המסיבות אני מציע לך לבדוק את המידע באתר של המועדון טורמילס... אמרין מרבה בלבוא לשם...

מזל טוב ותהנה באנגליה )מקנא בך - אני מת לברוח עכשיו מכל הבעיות ומכל השגרה ולהגיע לאנגליה מביוחד בתקופה לפני כריסמס...)

תהנה...
luckystrike
quote:
Originally posted by taltul
לגבי המסיבות אני מציע לך לבדוק את המידע באתר של המועדון טורמילס... אמרין מרבה בלבוא לשם...

מזל טוב ותהנה באנגליה )מקנא בך - אני מת לברוח עכשיו מכל הבעיות ומכל השגרה ולהגיע לאנגליה מביוחד בתקופה לפני כריסמס...)

תהנה...


תודה על הטיפ אחי :)
Scorchio
טיפוסי למורן
רק הגיע כבר הוא חותך
taltul
quote:
Originally posted by luckystrike
תודה על הטיפ אחי :)

לינק לאתר של המועדון
taltul
זה אתר של המועדון הלא פחות מפורסם בשם סלינקי

אם כבר אז כנס לאתר הזה יש בו את כל המידע על רוב המועדון באנגליה ככה שתוכל למצוא דברים איכותיים לטעמך!!!
Flotser
quote:
Originally posted by taltul
מיכאל אתה חושב הפורום עוד יהיה קיים כשאני ואתה נשתחרר? :crazy: :D :rolleyes:


הוא כנראה יהיה קיים :p

מענין מה יהיה עם הקלאב-טראנס בעוד 8 שנים...

מה שבטוח אני אשאר
Flotser
לנצח!
:happy2:
luckystrike
quote:
Originally posted by taltul
זה אתר של המועדון הלא פחות מפורסם בשם סלינקי

אם כבר אז כנס לאתר הזה יש בו את כל המידע על רוב המועדון באנגליה ככה שתוכל למצוא דברים איכותיים לטעמך!!!


שוב תודה אחי !

גם הייתי בפורום שלהם פה ויש להם עוד מידע!
:)
Hell_Copter
מזל טוב על השחרור מגיע לך סבא...

אבל אין לך זכות לשאול אותי מתי משולש
אני מזכיר לך שבזמן האחרון התקשרתי לפחות 3 פעמים אליך וכל פעם קיבלתי תשובה של

"אני עוד מעט חוזר אליך"
ודיברתי עם עודד במקביל והוא עושה לי כזה... טוב אנחנו כבר יודעים מה זה אומר... אין משולש

אבל... אני יסלח לך אם תתן איזה
ככככככככןןןןןןןןןןןןן אאאאאאאאאאחחחחחחחחחחחיייייייייייי
כמו שצריך ;)
-CosmicFire-
אהלן אחשלו
אתה לא זוכר אותי בטוח כי כשהיית פה מדי פעם
לא רשמתי המון
אבל אני כאן
בכל מקרה בהצלחה באנגליה (סמק אני גם חייב עבודה)
ובכל מה שתעשה אחרי צבא
שיהיה בכיף
TranceGiant
W00t! Mazal Tov.
What now? Uni?

Flotser
quote:
Originally posted by TranceGiant
W00t! Mazal Tov.
What now? Uni?


not Uni, Santa. :wtf:
luckystrike
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אהלן אחשלו
אתה לא זוכר אותי בטוח כי כשהיית פה מדי פעם
לא רשמתי המון
אבל אני כאן
בכל מקרה בהצלחה באנגליה (סמק אני גם חייב עבודה)
ובכל מה שתעשה אחרי צבא
שיהיה בכיף


זוכר בטח זוכר....
ותודה :)


אדי מה המצב איתך יא גבר ?


ורועי יא נקניק הייתה איזה פעם שחזרתי לעודד ושאלתי אותו
והוא לא יכל! שאל אותו!

ככככככןןןןןןןןןןןן אאאאאאאאחיייייייייייייייייייייייייייייייי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement