|
ח-ב-ר-ה ! השתחררתי !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אנשים !!! אהובים!
מה המצב גברים?
כל הישנים עדיין פה ?
קיצר התשחררתי יום ראשון האחרון !!!!!
מזל טוב לי !!!
עוד שבוע אני לחודש לעבוד באנגליה בכריסמס
אם מישהוא רוצה להצטרף הוא מוזמן!
קיצר אני פה בשבוע הקרוב !
אוהב את כולכם ומתגעגע...
נ.ב
רועי ועודד יא חוצפנים מתי המשולש כבר ??!? |
|
|
| Segev |
ואי ואי לאט לאט אנשים פה משתחררים מהצבא..
מזל טוב אחי!!
תהנה באנגליה ותרוויח הרבה כסף (הכי חשוב חח) ;) |
|
|
| Rising |
אהלללללן מורן...
בשעה טובה !
אז זה עוד טרד פרידה ממך חח..
תהנה בלונדון.. :) |
|
|
| DjChook |
אני כבר חוזר אליך,טוב? (זה היה בשביל רועי)
ועכשיו בשבילי, ואלה אחי טוב לשמוע שאתה עוד זוכר איך מקישים T-A במקלדת.... ושאתה חי
ושיהיה בהצלחה באנגליה ! |
|
|
| KrazyDJs |
ריספקט...הבחור האבוד חזר...
ברוך שובך אח שלי, מזל טוב על השתחררות :D
תהנה באנגליה..אחלה מקום, אפילו שהייתי שם כולה יום וחצי :) |
|
|
| Shahar |
אתה עובד בתור סנטהקלאוס?
סחה על השיחרור אחי ב"ה עוד 3 שנים תראה תפוסט שלי פה.....
לאן נעלמת אבל?
כל פעם אתה זורק כמה פוסטים ועל כל פוסט אתה הולך לחודש |
|
|
| YuVaL |
לא יאומן... פשוט לא יאומן
אני זוכר עוד שדברנו לפני שהתגייסת... אי אי אי איך הזמן רץ לו.
איפה נעלמת!??!!?!??!!?!?
קיצר
אני מחכה לטלפון\הודעה ממך
ICQ: 151872741
MSN: [email protected]
בהקדם האפשרי!!!
:) ;) |
|
|
| Sniper |
פשש...
חשבתי שכבר קרה לך משהו...
ברוך השב דוד שלנו!!!1 המנהיג הרוחני..
שיהיה בהצלחה באנגליה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יאללה אחי אני זוכר אותך עוד שהיית ב י"ב, באמת הזמן רץ כמו כלום...
בכל מקרה מזל טוב על השחרור, וברוך שובך הביתה.
:D
באמת הגיע הזמן להחזיר את הפורום למה שהוא היה לפני שנתיים ככה, צריך שכל החברה הוותיקים יתחילו לחזור. |
|
|
| Flotser |
:crazy: :crazy: :crazy:
אבאאאא!!!
:p |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
:crazy: :crazy: :crazy:
אבאאאא!!!
:p |
מיכאל אתה חושב הפורום עוד יהיה קיים כשאני ואתה נשתחרר? :crazy: :D :rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
אוהב אותכם!
אלעד לא קרה לי כלום ... :) אני וחברה שלי נפרדנו לפני 3 שבועות
אחרי שנה וחצי כמעט ביחד אז הייתי אכול סרטים קצת.
אבל יהיה טוב אני מניח.
אני נוסע לעבוד במכירות שם לקראת הכריסמס ,זה הולך שם טוב ואני עובד
עד ה 31 בדצמבר ונשאר עוד יומיים כדי לחגוג את הסילבסטר!
מעניין איזה מסיבות טובות נמצא שם...
אני יכנס לפה מאנגליה לכתוב לכם מדי פעם מבטיח :)
יובל כתבתי לך לפני כמה ימים במסנג'ר והיית אאווי... |
|
|
|
|