return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ח-ב-ר-ה ! השתחררתי !
View this Thread in Original format
luckystrike
אנשים !!! אהובים!

מה המצב גברים?

כל הישנים עדיין פה ?
קיצר התשחררתי יום ראשון האחרון !!!!!
מזל טוב לי !!!


עוד שבוע אני לחודש לעבוד באנגליה בכריסמס
אם מישהוא רוצה להצטרף הוא מוזמן!

קיצר אני פה בשבוע הקרוב !

אוהב את כולכם ומתגעגע...

נ.ב
רועי ועודד יא חוצפנים מתי המשולש כבר ??!?
Segev
ואי ואי לאט לאט אנשים פה משתחררים מהצבא..
מזל טוב אחי!!

תהנה באנגליה ותרוויח הרבה כסף (הכי חשוב חח) ;)
Rising
אהלללללן מורן...
בשעה טובה !

אז זה עוד טרד פרידה ממך חח..
תהנה בלונדון.. :)
DjChook
אני כבר חוזר אליך,טוב? (זה היה בשביל רועי)

ועכשיו בשבילי, ואלה אחי טוב לשמוע שאתה עוד זוכר איך מקישים T-A במקלדת.... ושאתה חי

ושיהיה בהצלחה באנגליה !
KrazyDJs
ריספקט...הבחור האבוד חזר...

ברוך שובך אח שלי, מזל טוב על השתחררות :D

תהנה באנגליה..אחלה מקום, אפילו שהייתי שם כולה יום וחצי :)
Shahar
אתה עובד בתור סנטהקלאוס?

סחה על השיחרור אחי ב"ה עוד 3 שנים תראה תפוסט שלי פה.....
לאן נעלמת אבל?
כל פעם אתה זורק כמה פוסטים ועל כל פוסט אתה הולך לחודש
YuVaL
לא יאומן... פשוט לא יאומן
אני זוכר עוד שדברנו לפני שהתגייסת... אי אי אי איך הזמן רץ לו.

איפה נעלמת!??!!?!??!!?!?
קיצר
אני מחכה לטלפון\הודעה ממך

ICQ: 151872741
MSN: [email protected]

בהקדם האפשרי!!!
:) ;)
Sniper
פשש...
חשבתי שכבר קרה לך משהו...

ברוך השב דוד שלנו!!!1 המנהיג הרוחני..

שיהיה בהצלחה באנגליה
DJ-Kreing^^
יאללה אחי אני זוכר אותך עוד שהיית ב י"ב, באמת הזמן רץ כמו כלום...
בכל מקרה מזל טוב על השחרור, וברוך שובך הביתה.
:D

באמת הגיע הזמן להחזיר את הפורום למה שהוא היה לפני שנתיים ככה, צריך שכל החברה הוותיקים יתחילו לחזור.
Flotser
:crazy: :crazy: :crazy:

אבאאאא!!!
:p

taltul
quote:
Originally posted by Flotser
:crazy: :crazy: :crazy:

אבאאאא!!!
:p

מיכאל אתה חושב הפורום עוד יהיה קיים כשאני ואתה נשתחרר? :crazy: :D :rolleyes:
luckystrike
אוהב אותכם!

אלעד לא קרה לי כלום ... :) אני וחברה שלי נפרדנו לפני 3 שבועות
אחרי שנה וחצי כמעט ביחד אז הייתי אכול סרטים קצת.

אבל יהיה טוב אני מניח.

אני נוסע לעבוד במכירות שם לקראת הכריסמס ,זה הולך שם טוב ואני עובד
עד ה 31 בדצמבר ונשאר עוד יומיים כדי לחגוג את הסילבסטר!
מעניין איזה מסיבות טובות נמצא שם...
אני יכנס לפה מאנגליה לכתוב לכם מדי פעם מבטיח :)

יובל כתבתי לך לפני כמה ימים במסנג'ר והיית אאווי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement