|
ח-ב-ר-ה ! השתחררתי ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
W00t! Mazal Tov.
What now? Uni? |
יופי בוגר מאד... מורן חוזר ופתאום גם אתה נזכר שאנחנו קיימים ?
יפה מאד :)
קיצר מורן אחי , תעשה חיים ותסתכל בלונלי פלנט אני בטוח שתוכל למצוא שם המון מידע על סילבסטר באנגליה...
ותכלס אני בטוח שבחודש שתעבוד שם יהיה לך מספיק זמן להתחבר ולהכיר וכאלה... סע בראש טוב, סומך עליך... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אוהב אותכם!
אלעד לא קרה לי כלום ... :) אני וחברה שלי נפרדנו לפני 3 שבועות
אחרי שנה וחצי כמעט ביחד אז הייתי אכול סרטים קצת.
אבל יהיה טוב אני מניח.
אני נוסע לעבוד במכירות שם לקראת הכריסמס ,זה הולך שם טוב ואני עובד
עד ה 31 בדצמבר ונשאר עוד יומיים כדי לחגוג את הסילבסטר!
מעניין איזה מסיבות טובות נמצא שם...
אני יכנס לפה מאנגליה לכתוב לכם מדי פעם מבטיח :)
יובל כתבתי לך לפני כמה ימים במסנג'ר והיית אאווי... |
אם תרצה אני יוכל להמליץ לך על מסיבות טובות
לא חסר באנגליה
השאלה היא היכן באנגליה תשהה
יש כמובן את גייטקראשר
טורנמילס
ועוד...
אבאב אנד ביונד מתאים לך.?
נראה לי יש איזה ארוע גדול שגם הם בין השאר ועוד כמה שמות טובים מופיעים בסילבסטר |
|
|
| Shahar |
גייטקראשר!!!!!!
סקונט בונד!!
פצצצצות לפנים |
|
|
| YuVaL |
רשמת פעם אחת אז זהו?.. מוותרים!??
החזרתי לך הודעה אבל לא ענית...
וגם יש לך ת'פלא שלי תרים צלצול!!! |
|
|
| DJ Alex E. |
מזל"ט על השחרור אחי
לא יצא לי עדיין להכיר אותך אבל אני מבין שאתה אחד מהאבות המייסדים של הפורום אז כבוד איש! מקווה לראות אותך פה הרבה ;) |
|
|
| princess cc |
מזל טובבבבבבבבב
איך אני מקנאה בך!
לונדון המקום הכי אהוב עלי בעולם!
הבית השני שלי...
איך ירון אומר? פיזיקלי פה אבל מנטלי באיביזה?
אצלי אותו דבר רק עם לונדון!
:)
אחלה מועדונים ב-
west end
אחלה מסיבות, אחלה אנשים!
בכלל אחלה מקום!!!!!!!!!!
תעשה חיים!:)
ותתלבש טוב כי קפוא עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!
אגב הבנתי שלכבוד הקריסמס בווסט אנד עשו תאורה בצורה של
הדמויות מדיסני, ס=במיוחד מהסרט החדש "סופר על", אז מומלץ בחום להעיף מבט ולצלם לנו תמונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זוכר בטח זוכר....
ותודה :)
אדי מה המצב איתך יא גבר ?
ורועי יא נקניק הייתה איזה פעם שחזרתי לעודד ושאלתי אותו
והוא לא יכל! שאל אותו!
ככככככןןןןןןןןןןןן אאאאאאאאחיייייייייייייייייייייייייייייייי |
וואללה נחמד שמישהו זוכר אותי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ורועי יא נקניק הייתה איזה פעם שחזרתי לעודד ושאלתי אותו
והוא לא יכל! שאל אותו!
ככככככןןןןןןןןןןןן אאאאאאאאחיייייייייייייייייייייייייייייייי |
מה אני עז!?
אז מה אם חזרת לעודד יא זקן!!
תחזור אליי!
יש מצב אני שבוע הבא מקבל עוד רגילה...
אז דבר איתי!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by princess cc
מזל טובבבבבבבבב
איך אני מקנאה בך!
לונדון המקום הכי אהוב עלי בעולם!
הבית השני שלי...
איך ירון אומר? פיזיקלי פה אבל מנטלי באיביזה?
אצלי אותו דבר רק עם לונדון!
:)
אחלה מועדונים ב-
west end
אחלה מסיבות, אחלה אנשים!
בכלל אחלה מקום!!!!!!!!!!
תעשה חיים!:)
ותתלבש טוב כי קפוא עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!
אגב הבנתי שלכבוד הקריסמס בווסט אנד עשו תאורה בצורה של
הדמויות מדיסני, במיוחד מהסרט החדש "סופר על", אז מומלץ בחום להעיף מבט ולצלם לנו תמונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) |
כן הבנתי שקפוא שם ... זה דווקא מבאס רצח ... איזה מינוס 2 מעלות!
בררררררר !
ותודה!
דרך אגב הסרט הזה סרט ענננק!
יובל צודק אני יחזור אלייך מחר!
אילן איפה אבוב אנד ביונד?!? |
|
|
| markfeldman |
עושה חשק לקפוץ, אה אילן ? |
|
|
|
|