|
Tiesto Sthlm i december (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
ya, tiesto o ja go way back:)
nee men jag mejla angelique som har hand om hans bookings så hon borde ju veta nått..
antiloops manager hette kim hermanson..
Vi kan väll va bästisar ändå darling?;) |
Hon är rätt så trevlig bruden som tar hand om hans booking ... svarar lite sent men hon svarar...
Ok då vi kan väl va bästisar...;) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Hon är rätt så trevlig bruden som tar hand om hans booking ... svarar lite sent men hon svarar...
Ok då vi kan väl va bästisar...;) |
***GABY*** e min bästis:D :D :D
om hon inte svarar snart så ringer ja. |
|
|
| reveal |
ni verkar ha en del kontakter...
då kan jag säga att jag vet en som känner en som har kontakt med en som känner.... :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
ni verkar ha en del kontakter...
då kan jag säga att jag vet en som känner en som har kontakt med en som känner.... :) |
...som känner han som klipper han som säljer smörgåsar till han som smörar för han som ligger med han som fixar allt?
Vilken ytlig värld vi lever i men ibland behöver man dessa personer... |
|
|
| reveal |
var ungefär så jag menade :)
iofs: "han som ligger med han" ... inget för mig :D |
|
|
| Gaby |
| Min bästis! Har du fått svar? Ringt och kollat? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Min bästis! Har du fått svar? Ringt och kollat? |
Fick mejl av Angelique ida...men får tyvärr inte säga nått:)..sorry
Confidentiality Notice: The information in this document is confidential. It is intended only for the use of the named recipient.
If you are not the intended recipient, please notify us immediately
and then delete this document. Do not disclose the contents of this
document to any other person, nor take any copies. Violation of this notice
may
be unlawful.
Fast det e klart...för min bästis finns inga hemlisar.. hon skrev att det inte va helt klart men att hon skulle höra av sig när det va bestämt.. så jag vet inte vad jag ska tro...
kan inte du kolla med din källa igen? |
|
|
| reveal |
| är alla på svenska TA dina bästisar? annars ska jag genast glömma att jag läste inlägget :) |
|
|
| Ravesquad |
| du e min festis reveal:) |
|
|
| Aendy |
Vad blir jag då?
Du tar inte så hårt på det med Violation of this notice may be unlawful.? Tror dock inte du lär få några större straffsatser om du blir haffad... kanske bara ett brustet förtroende. Jag hoppas innerligt att Tiesto kommer hit... och att jag är i stan när han gör det! |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vad blir jag då?
Du tar inte så hårt på det med Violation of this notice may be unlawful.? Tror dock inte du lär få några större straffsatser om du blir haffad... kanske bara ett brustet förtroende. Jag hoppas innerligt att Tiesto kommer hit... och att jag är i stan när han gör det! |
hoppas att ni inte tjallar..
Gud ja, jag vill också han kommer:) ..
Kom på att om han ska lira i december med Antiloop på cafe opera, som det va tänkt förra gången, så måste det bli den 2:a. För dom spelar bara där på söndagar och resten av december e tiesto upptagen.. man kanske ska boka bord:rolleyes: |
|
|
| Gaby |
Min polare har inte träffat den andra tjejen än...
Man borde boka ett TA-bord! |
|
|
|
|