|
Tiesto Sthlm i december (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| ok :) nån gay-klubb tänker jag aldrig gå till |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
ok :) nån gay-klubb tänker jag aldrig gå till |
Då missar du mycket!!! Dom fetaste festerna är på gay ställen överallt i världen!!! Bästa trance i Sthlm hör du på Tip Top!!! |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
seriöst :conf: |
Japp...alltid när jag reser så passar jag på att besöka gay klubb... i många länder så är det bara gayklubbar som kör trance/techno i eget golv! Varför tror ni att Ibiza kallas för gayvänligt? Det var bögarna som startade ett o annat där... Sthlm har ju haft Propaganda, Extrakt, Abstrakt och nu Monday Bar...allt är väldigt gayvänligt!:) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
ok :) nån gay-klubb tänker jag aldrig gå till |
Mannen, var inte fördomsfull. Tip top tex spelar grymt fet musik för att vara en så pass inne klubb. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
är alla på svenska TA dina bästisar? annars ska jag genast glömma att jag läste inlägget :) |
TA BÄSTISAR E VI ALLIHOPA... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
Mannen, var inte fördomsfull. Tip top tex spelar grymt fet musik för att vara en så pass inne klubb. |
Så inneklubb är det väl inte? Man ska dra till Tip Top när Eddie spelar...wow snacka om drag! Synd att det är så litet och varmt...
Fast jag har hängt så mycket på gay ställen så att jag har lätt fått nog av det...det är inte så kul efter ett tag särskillt när man själv inte är gay! Men bögar dom vet hur man partar!!!:) |
|
|
| reveal |
ok, tar väl tillbaka, jag vet inget om klubbarna i sthlm...
men jag gillar att festa med tjejer iaf, det är säkert :) |
|
|
| Ravesquad |
nån som hört nått nytt?
inte ja iaf.. |
|
|
| King of Clubs |
Var på Roskilde i somras, haja vilken idiot jag är:
Åkte dit främst för att se tiesto, kommer dit typ en vecka innan och när dagen D anländer så missar jag spelningen för att jag.. ..somnar!
En hård veckas festande var anledningen, men vilken ångest!
Det finns ingen artist jag skulle vilja se så gärna som Tiesto. Finns det fortfarande ingen som kan bekräfta det här ryktet om han kommer i december??
Dessutom såg jag på nån luddig site jag hittade genom en länk på forumet att dj scot project skulle komma till stockholm och Daillys i September. Konstigt att inte hört nåt om det innan om han nu spelade. DJ Scot är fet! Inget kul att ha missat det oxå.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Var på Roskilde i somras, haja vilken idiot jag är:
Åkte dit främst för att se tiesto, kommer dit typ en vecka innan och när dagen D anländer så missar jag spelningen för att jag.. ..somnar!
En hård veckas festande var anledningen, men vilken ångest!
Det finns ingen artist jag skulle vilja se så gärna som Tiesto. Finns det fortfarande ingen som kan bekräfta det här ryktet om han kommer i december??
Dessutom såg jag på nån luddig site jag hittade genom en länk på forumet att dj scot project skulle komma till stockholm och Daillys i September. Konstigt att inte hört nåt om det innan om han nu spelade. DJ Scot är fet! Inget kul att ha missat det oxå.. |
jag kan säga att jag var där och att det var sjukt fett |
|
|
| King of Clubs |
Soft..
Det var några polare till mej oxå, som inte väckte mej! Något förbannad jag var. Fortfarande inte helt förlåtna faktiskt.. |
|
|
|
|