|
Tiesto Sthlm i december (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| ja! ett TA-bord hade varit gjutet :) |
|
|
| KroTrance |
:whip: ARGH! Ifall (!) Tiesto kommer, snälla!! Snälla!! Stick dit och sen berätta för mig hurett va!! Han är ju så fet med olivolja! Och sedan ifall han o Antiloop spelar... FY! Fatta vikken natt!! ANTP. som kör House/Techno/inslag av prog. och Tiesto!! Lär ju rokka fetare än en kossa på smällen! Vilket gäla piss att man ska va' så "liten"!!!!!
Eller, det brukar alltid va minst över 18 på allt kul! Men, nån måste ta skiten... (Det här är så fan heller ett sympati brev!!!!!)
God Bless, Trust in Trance! |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by KroTrance
:whip: ARGH! Ifall (!) Tiesto kommer, snälla!! Snälla!! Stick dit och sen berätta för mig hurett va!! Han är ju så fet med olivolja! Och sedan ifall han o Antiloop spelar... FY! Fatta vikken natt!! ANTP. som kör House/Techno/inslag av prog. och Tiesto!! Lär ju rokka fetare än en kossa på smällen! Vilket gäla piss att man ska va' så "liten"!!!!!
Eller, det brukar alltid va minst över 18 på allt kul! Men, nån måste ta skiten... (Det här är så fan heller ett sympati brev!!!!!)
God Bless, Trust in Trance! |
ok |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by KroTrance
:whip: ARGH! Ifall (!) Tiesto kommer, snälla!! Snälla!! Stick dit och sen berätta för mig hurett va!! Han är ju så fet med olivolja! Och sedan ifall han o Antiloop spelar... FY! Fatta vikken natt!! ANTP. som kör House/Techno/inslag av prog. och Tiesto!! Lär ju rokka fetare än en kossa på smällen! Vilket gäla piss att man ska va' så "liten"!!!!!
Eller, det brukar alltid va minst över 18 på allt kul! Men, nån måste ta skiten... (Det här är så fan heller ett sympati brev!!!!!)
God Bless, Trust in Trance! |
stackars liten... men för att göra det ännu jobbigare så vill jag informera dig om att livet börjar efter 20... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
stackars liten... men för att göra det ännu jobbigare så vill jag informera dig om att livet börjar efter 20... |
Helt korrekt.....Så vi behöver inte bry......Vi som är lite gamlare i gemet..... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by x-dream
Helt korrekt.....Så vi behöver inte bry......Vi som är lite gamlare i gemet..... |
Att vara 18 betyder inte att man kommer in på dom bra ställerna...det är efter att man har fyllt 20 helst 23...fastjag som tjej har inte riktigt haft samma problem ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
fastjag som tjej har inte riktigt haft samma problem ;) |
kom sen aldrig att klaga på att män har högre lön etc, detta är fan precis samma sorts diskriminering... fattar inte att det är lägre åldersgräns för tjejer än killar på vissa ställen (no offence gaby) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
kom sen aldrig att klaga på att män har högre lön etc, detta är fan precis samma sorts diskriminering... fattar inte att det är lägre åldersgräns för tjejer än killar på vissa ställen (no offence gaby) |
Håller med dig där allså.....Lite fuskigt att det ska vara så att det inte är samma åldersgräns för tjejer å killar.... |
|
|
| KroTrance |
| Ja.. Jag vete finsk om det där... Än sålänge. Men på Ibiza kan man komma in! Hehe... Problemet är bara resan dit och lite små saker som retaren gång på gång tills mandlarna ligger uppe i skan' på en! |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
kom sen aldrig att klaga på att män har högre lön etc, detta är fan precis samma sorts diskriminering... fattar inte att det är lägre åldersgräns för tjejer än killar på vissa ställen (no offence gaby) |
Det är bara för att äldre killar som tjänar mer ska köpa mer drinkar till lamkött innan börjar vi ju tjäna våra egna pengar!;)
Allvarligt så fattar jag inte riktigt det där där men ju fler tjejer desto fler killar kommer till stället...och många tjejer över 20 har hunnit ska pojkvän osv osv...går inte ut lika mycket...
Fast TIP TOP har 18 för killar och 20 för tjejer...:p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Fast TIP TOP har 18 för killar och 20 för tjejer...:p |
där sr man, har aldrig hört talas om innan om nåt ställe med lägre gräns för killarna... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
där sr man, har aldrig hört talas om innan om nåt ställe med lägre gräns för killarna... |
Krävs tydligen en gay-klubb för det. |
|
|
|
|