return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Trance Inc & ASL Presents: Winter Airborne 4-5/12 2004
View this Thread in Original format
Black Dragon

The Event will be broadcast on the 4th and 5th of December 2004 on ASL radio. Proceedings will kick off at 12:00 Midday on both days GMT-0.

LINE-UP: DAY 1 ALL IN ISRAEL TIME

01 - Ricky H 12:00-13:00
02 - BLACK DRAGON 13:00-14:00
03 - Joca 14:00-15:00
04 - Alex Chapman 15:00-16:00
05 - DJ Ampz 16:00-17:00
06 - Matt Lock 17:00-18:00
07 - Gate42 18:00-19:00
08 - Manuel LeSaux 19:00-20:00
09 - Niklas Harding 20:00-21:00
10 - Luke Terry 21:00-22:00
11 - Jochen Miller 22:00-23:00
12 - Factoria 23:00-00:00
13 - Andy Bagguley 00:00-01:00
14 - Bobina 01:00-02:00
15 - Menno De Jong 02:00-03:00
16 - Guy Ornadel 03:00-04:00
17 - Filterheadz 04:00-05:00
18 - Mike Shiver 05:00-06:00

LINE-UP: DAY 2

01 - Mista 12:00-13:00
02 - Dan Hill 13:00-14:00
03 - Mike Mackay 14:00-15:00
04 - Sonic Vibe 15:00-16:00
05 - Chris Chambers 16:00-17:00
06 - Sound Emulation 17:00-18:00
07 - Kuffdam 18:00-19:00
08 - Adam White 19:00-20:00
09 - Perry O'Neil 20:00-21:00
10 - Gareth Emery 21:00-22:00
11 - Eelke Kleijn 22:00-23:00
12 - M.I.D.O.R 23:00-00:00
13 - Misja Helsloot 00:00-01:00
14 - DJ Precision 01:00-02:00
15 - Svenson 02:00-03:00
16 - Yves Deruyter 03:00-04:00
17 - Tony Burt 04:00-06:00

TRANCE INC.
ASL RADIO

TRACKLIST: BD

01. Antidote - Antidote (Original Mix)
02. Signum - The Timelord (Signum Spectral Balance Mix)
03. Super8 - Cre8 (Original Mix)
04. Mike Foyle Presents. Statica - Northern Lights (Original Mix)
05. Perry Oneil - Wave Force (Original Mix)
06. 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix)
07. Altitude - Sunray (Airwave Remix)
08. Robert Gitelman - Children Of The Sun (Original Mix)
09. Albert Vorne Feat. Mentae - Nuances (Original Mix)

Enjoy! :tongue2
YuVaL
מזל"ט לך אלי
אבל דיי נמאס מכל הספאם הזה בפורום בכלל של כל רדיו אפשרי
Black Dragon
יובלי זה לא ספאם
מה קשור הרדיו??
מה יש לך בחור :)

זה כולה עוד ארוע בסגנון הסאמר סשיינס שיש בו הרבה דיג'ייז ויוצרים
למה לא לפרסם?
ובכלל למה לקרוא לזה ספאם?
עדיף לרשום הודעות על בחורות או מכוניות?
אם זה מרגיז אותך או משהו אז תשמור את זה בשקט כי זה לא נקרא ספאם
THE_BLUE_DRAGON
כולי אוזן!!!
:disbelief
arik
מגניב ביותר@!#!@$!@#%

ויובל זה לא ספאם
זה בהחלט משהו ששווה לפתוח עליו טרד חדש
YuVaL
שמע אלי
תשים לב אם תכנס ל
Music Discussion
חצי מההודעות שם זה על כל מיני תוכניות רדיו שונות
וכל הזמן סוגרים להם ת'טרדים... כי זה סתם
כל בנאדם שני מפרסם על הרדיו שלו
אבל בגלל שזה אתה אני ירשה לך...
=)
KrazyDJs
יפה יפה אלי :)
אני מקווה שיצא לי להקשיב..
Black Dragon
quote:
Originally posted by YuVaL
שמע אלי
תשים לב אם תכנס ל
Music Discussion
חצי מההודעות שם זה על כל מיני תוכניות רדיו שונות
וכל הזמן סוגרים להם ת'טרדים... כי זה סתם
כל בנאדם שני מפרסם על הרדיו שלו
אבל בגלל שזה אתה אני ירשה לך...
=)

עדיין לא הבנתי איזה רדיו שלו
זה לא רדיו שלי
yaman
פיייי ראבאק!!!


מזל טוב

מקווה שבמסיבה הבאה תארח את ארמין
SMoKeR
לא נראה לי שאפשר להגיד על זה ספאם...זה דווקא משהו שלפי דעתי ראוי שיפתח עליו טרד...
מזל טוב לאלי ובהצלחה...אני יפקח אוזן

Black Dragon
תוגה לכם
למרות שזה ממש לא כמו ה
SUMMER SESSIONS
אבל גם טוב :)
arik
יש שתייה חינם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement